Geniální marketingové kampaně módních značek, zákaz telefonů na módní přehlídce a bohužel i smrt oblíbené módní ikony. To a mnohem více se událo ve světě módy za poslední týden. Více se dozvíš v článku.
Zaměstnanci jako součást kampaně
Značka SKIMS pro svou novou kolekci tentokrát neoslovila žádné známé tváře, ale vybrala ze svých vlastních řad, a to své zaměstnance. Za nás opět originální marketing ze strany SKIMS.
The cutest moment na přehlídce Chloe
Už nám začal pařížský fashion week, a na přehlídce Chloe, která byla naprosto neuvěřitelná, a přináší nám zpátky boho styl, se stal ten nejkrásnější moment. Za cekou přehlídku stojí Chemena Kamali, která je momentálně kreativní ředitelkou, vypracovala se z juniorské designerské pozice! Moment, o kterém mluvím, se stal při zavěrečném defilé. Podívej se na něj tady.👇
Zákaz focení a natáčení na módní přehlídce
Značka The Row, vedená dvojčaty Olsen, na své poslední přehlídce oznámila, že během pařížského týdne módy nebude používat sociální sítě. Značka požádala návštěvníky a návštěvnice, aby se „zdrželi zachycování nebo sdílení jakéhokoli obsahu během svého zážitku“. A zatímco ti, kteří měli to štěstí a přehlídky se zúčastnili, by vám pravděpodobně mohli říct, že přehlídka byla úchvatná, my ostatní stále čekáme na odhalení nové kolekce.
V dnešní době, kdy je přítomnost na sociálních sítích nesmírně důležitá, jde The Row i nadále proti proudu a dělá pravý opak toho, co využívají typické luxusní značky, aby zůstaly relevantní.
Skvělá show od VETEMENTS
Desáté výročí značky Vetements nám ukázalo The most Vetements show ever. Brand show přiblížil výrazy: feel, say WTF, think, gossip, powerful, a forgive. V nespočtu looků jsme mohli vidět hlavně přehnaně velké siluety, respektive všechno bylo velikostně přehnané, podívej se v galerii!
Zemřela Iris Apfel
V pátek 1. 3. 2024 zemřela módní Ikona Iris Apfel, které bylo 102 let. Připomeň si její nejlepší fashion momenty.
TikTok týdne
Značka GAP vydala jarní kolekci s názvem „Linen moves” a k jejímu uvedení vytvořila video spolu s tvůrci, jako je Tyla, kapela Jungle a choreograf Shay Latukolan. Jedná se o geniální marketingový produkt, který se od zákazníků a zákaznic dočkal na sociálních sítích velké pozornosti.
#OUTFITSOFTHEWEEK
Tento týden nás inspirovala Emma Chamberlain na přehlídce Acne Studios FW24 během pařížského týdne módy.
Back to the roots! - To bylo téma letošního ročníku akce Plessobje. Za nás byl nejvíc ikonický nápad na kostým téma „H20 stačí přidat vodu”. Protože let's be honest, kdo z nás si jako dítě nehrál v moři na mořskou pannu?