Značka plavek Inamorata, která byla uvedena na trh v listopadu 2017 slavnou modelkou Emily Ratajkowski, je pod palbou. S objednávkami nedodanými od října, neaktivním účtem na Instagramu a zákazníky ponechanými v nevědomosti zaznamenává značka jeden neúspěch za druhým. Pojďme se společně podívat na timeline fiaska značky Inamorata.
Modelka, herečka, spisovatelka a byznysmenka Emily Ratajkowski přezdívaná Emrata si v listopadu roku 2017 založila svou vlastní značku plavek Inamorata.
Značka, která v italštině znamená zamilovaný a jejíž název odkazuje na modelčinu přezdívku, je odrazem svého návrháře. Design se setkává na půl cesty mezi vintage a moderním stylem s provokativními střihy.
První kolekce uvedená na trh obsahovala šestidílnou kolekci horních a dolních dílů plavek v ceně od 75 do 160 dolarů. Od té doby společnost rozšířila nabídku produktů o různé šňůrkové bikiny s potiskem, jednodílné plavky a neformální plážové šaty a svetry.
Od té doby až do roku 2023 zažívala značka světlé roky a vše šlo bez potíží.
Při příležitosti Black Friday v listopadu 2023 se mnoho klientů nemohlo dočkat nové kolekce a všech slev, které značka nabízela. Více než čtyři měsíce poté se stále k nikomu nedostavila informace o jejich objednávce. Podle různých výpovědí klientů se jim od listopadu nikdo ze značky neozval a objednávky k nim nikdy nedorazily.
K tomu všemu je oficiální účet Inamorata na Instagramu od listopadu 2023 zcela neaktivní.
Inamorata již několik měsíců nedodala zákazníkům žádné výrobky a zřejmě nereaguje na žádné jejich stížnosti. To přimělo zástupy zákazníků, aby si na sociální síti X a profilu společnosti stěžovali. Zdá se, že žádný z účtů značky není aktivní, a tak lidé ve snaze získat zpět své peníze zaplavují i Emilyin osobní Instagram.
V reakci na to začala společnost Inamorata 19. března 2024 reagovat na stížnosti zákazníků v komentářích na Instagramu. Značka informovala zákazníky, že právě odeslala e-mailovou aktualizaci o zpožděných objednávkách s možnostmi, jak získat zpět peníze. Inamorata také některé lidi odkázala na svůj e-mail zákaznické podpory s pokynem, aby uvedli své jméno a číslo objednávky pro vrácení peněz.
Více informací a vyjádření k situaci značka neposkytla a samotná majitelka společnosti Emily Ratajkowski se k situaci také nevyjádřila, přestože je na svém vlastním IG velice aktivní.