SKIMS poprvé zabřehává do luxusního odvětví s kampaní inspirovanou virálním meme, Charli XCX tváří Acne Studios nebo Kendall Jenner v zimní kolekci Gucci. To jsou některé z fashion novinek uplynulého týdne. Více v článku.👇
„You stole my wedding country“ campaign
Geniální marketingový tah od Kim a Kourtney Kardashian přichází v podobě nové kampaně, kdy spojuje síly značka SKIMS a Dolce&Gabbana pro novou limitovanou kolekci spodního prádla. SKIMS tak poprvé zabřehává do luxusního odvětví. Navíc je celá kampaň inspirována virálním meme o svatbě Kourtney v Itálii.
Emma Chamberlain pro Warby Parker
Další kampaň, která tě zaručeně pobaví, je od Warby Parker s Emmou Chamberlain, která se tentokrát podílala na celém procesu nového dropu slunečních brýlí. Emma brýle navrhla, byla součástí procesu výroby a přišla i s kreativou, jak novou kolekci odprezentovat. Tohle se povedlo!
Charli XCX pro Acne Studios
Charli XCX se stala tváří Acne Studios.
Kendall for GUCCI
Kendall Jenner je součástí nové zimní kolekce To the Mountains, druhé kampaně Gucci Gift od kreativního ředitele Sabata De Sarno.
Tenhle týden volíme Charli XCX zachycenou na ulici v New Yorku v černém overalu a Voltaire kabelce přes rameno (oba kousky od Saint Laurent), vše samozřejmě doplněno jejími signature wrap-around slunečními brýlemi.