Nová značka Belly Hadid, looks ve stylu italských hvězd ze šedesátých let nebo next-gen matte lipsticks. To jsou beauty news za tento týden.
Nová značka Belly Hadid
Bella Hadid oznámila, že bude spouštět svou vlastní značku Orebella, a to již 2. května. Přestože nevíme, jaké přesné produkty se budou prodávat, víme, že Bella podala ochrannou známku na různý sortiment od vůní, voňavých krémů a olejů na tělo a obličej až po voňavé šampony a kondicionéry, stylingové krémy, vonné tyčinky, difuzéry a kadidla.
Gucci AW24 a make-up ve stylu 60. let
Kolekci autumn/winter 2024 od Gucci prezentovanou na Fashion Weeku v Miláně doprovázel make-up ve stylu šedesátkových italských filmových hvězd. Inspirován byl legendami jako Sophia Loren. „Chtěli jsme to mít moderní, tak jsme se dostali k looku, kde je velmi, velmi silná linka na horní části oka, a pak ultra tenká linka pod – velmi moderní pojetí tradičního make-upu z 60. let,“ uvedl Gucci Beauty’s global colour and make-up artist Thomas de Kluyver.
Victoria Beckham's cleanser duo
Společně s expertkou Melaine Grant vytvořily cleansing duo, na kterém měly pracovat dva roky, a je k dispozici v gelové nebo oil-based formě. Sestává z Daily Oil Cleanseru na bázi olivového oleje a Daily Lactic Acid Gel Cleanseru s obsahem růžové květové vody z damascénského květu.
Liquid Lipstick Matte in Marriage 295 by Byredo
Clean Girl make-up nahradila v poslední době nostalgie po devadesátých letech, což se projevuje nejen v tiktokových trendech jako Mob Wife nebo Office Siren, ale také na trhu, kdy značky přicházejí s next-gen matte lipsticks. Jednou z nich je liquid lipstick od Byredo.
Refy Lash Sculpt
Brow Sculpt od influencerky a zakladatelky značky Refy Jess Hunt získal oblibu okamžitě, teď se pokouší o totéž s řasenkou, která má nezvyklý zaoblený tvar. „Četla jsem každý komentář a DM. Nemyslím si, že by o jakýkoli produkt byl zájem jako o tento,“ tvrdí Jess.