Kourtney se kromě wellness a vitamínů rozhodla udělat osvětu i co se týče udržitelnosti ve fashion. Bohužel si k tomu ale vybrala fast fashion značku Boohoo, která má od udržitelnosti ještě daleko.
Na NYFW nám Kourtney ukázala novou kolaboraci s britským brandem Boohoo. Přehlídka se nesla v pozitivním duchu, což je překvapivé, vzhledem k tomu, jaké drama celá kampaň vyvolává mezi lidmi.
Kolekce obsahuje 2 vintage modely, 41 kousků z 45 je vyrobeno z recyklovaných materiálů. Cenově se pohybují mezi 250–2100 Kč.
Celou kolekci najdeš tady.
Kromě kolekce se Kourtney pro Boohoo stala i ambasadorkou udržitelnosti, na Instagramu stejnojmenné značky nás prováděla procesem výroby a dělala rozhovory s experty z oboru.
2019:
Boohoo bylo výborem pro audit životního prostředí britského parlamentu označeno za jednu z nejméně udržitelných módních značek vůbec.
2020:
Bylo navíc zjištěno, že zaměstnanci této značky jsou špatně placeni a mají bídné podmínky. Dělníkům v Leicesteru platí pouze 3,5 libry na hodinu – to je 99 Kč.
Aktuálně:
The 2022 Fashion Transparency Index každoročně hodnotí velké značky podle jejich postupů, zásad, produktů, sociálního a enviromentálního úsilí. Čím vyšší index, tím lépe.
Letošní rok značka dostala 28 %. Oproti roku 2021 se sice zlepšila o 8 %, ale od udržitelnosti je stále velmi daleko (Např. značky H&M a Zara dostaly 66 % a 44 %).
Kourtney i Boohoo jsou lidmi obviněni z greenwashingu – prezentování značky jako sustainability friendly, i když tomu tak není.
Kourtney sdělila, že kritiku očekávala, ale věří, že její spolupráce se značkou Boohoo je užitečná, a chce v tomto směru dále edukovat sebe i ostatní.