Make-up výbava Rihanny na Super Bowl, Charlotte Tilbury obviněná z čarodějnictví, sérum na intimní partie od Havlíkovy apotéky nebo problémy Ashley Tisdale s alopecií. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Ikonický brand Vintner's Daughter slaví desetileté výročí. Tento milník potvrzuje, že zakladatelka April Gargiulo, která se stala vinařkou / beauty entrepreneur, představuje nové produkty pouze tehdy, pokud jsou skutečně inovativní a stojí za to si na ně počkat.
Třetí drop v podobě cleanseru Active Renewal navazuje na mega úspěch olejového séra a pečující esence. „Své nároky a závazky vůči zákazníkům bereme vážně, a proto uvedení produktů na trh trvá tak dlouho, jak je potřeba, jinak to nejde,“ potvrzuje April Gargiulo během naší krátké e-mailové komunikace.
Formulace cleanseru trvala čtyři roky, což je v době, kdy značky chrlí bezmyšlenkovitě jednu novinku za druhou, jako celá věčnost. „Hledali jsme rostliny, u kterých bylo v historii a napříč kulturami prokázáno, že pomáhají posílit krevní oběh v pokožce,“ vysvětluje vášnivá vinařka a dodává, že společnost Vintner's Daughter se v roce 2022 stala certifikovanou společností B Corp.
Složení přípravku využívá patentovaný extrakční proces Phyto Radiance Infusion, jenž podle slov zakladatelky zajišťuje složení bohaté na pečující směs minerálů, antioxidantů a 19 rostlinných výtažků včetně švestky kakadu, listů aloe, slunečnicových semínek a kadidla.
Cleanser není jen prvním krokem v rituálu péče o pleť, ale je zároveň prvním přípravkem v portfoliu značky, který je rozpustný v oleji i ve vodě. V praxi to znamená, že se jeho jemná krémová textura při kontaktu s vodou mění v jemnou pěnu, jež z pleti hravě odstraní make-up, SPF filtry a nahromaděné nečistoty.
Již po prvním použití byla má pleť viditelně projasněná, sjednocená a připravená na aplikaci další péče. Příjemným zjištěním je, že zanechává póry méně viditelné, aniž by pleť vysušoval.
Jen přes mou mrtvolu! Tato obskurní konspirační teorie vychází z blogu, jehož autorkou je Mattisyn Elizabeth, nábožensky založená bloggerka, jejíž samozvanou vášní je „odhalování pravdy veřejnosti ve všech možných oblastech“. Elizabeth obviňuje slavnou make-up artistku z čarodějnictví, jako důkaz uvádí oblíbené sérum Magic Serum Crystal Elixir.
Elizabethina teta si toto sérum koupila a podle jejího manžela po aplikaci „vypadala přesně jako ve svých 21 letech“. To zřejmě svědčí o satanistické povaze výrobku a nemá co do činění s jeho revolučním složením. Když si Elizabeth všimla, že je na obalu séra symbol hvězdy, vyložila si ho jako pentagram.
Poté, co její teta produkty vrátila, se jí údajně na pleti začaly dělat pupínky, což by mohla být náhoda nebo špatná reakce na složení, nicméně podle Elizabeth náhody neexistují a Charlotte patří k iluminátům. Absurdní teorie se mezitím chytlo několik dalších křesťanských tvůrců, kteří vyzývají fanoušky, aby produkty od Charlotte nepoužívali.
Pravdou je, že branding Charlotte Tilbury samozřejmě nemá s okultismem nic společného. Každý, kdo značku zná, ví, že její obaly, produkty a kampaně jsou inspirovány zlatou érou Hollywoodu a designem ve stylu Art Deco. Když už jsme u toho, tahle talentovaná zrzka právě představila matnou tvářenku Pillow Talk a rozjasňovač Hollywood Glow.
Proč si nedopřát péči tam, kde to nejvíce pocítíš jen ty? Česká značka Havlíkova přírodní apotéka jde s dobou a nebojí se do hvězdného line-upu produktů, mezi něž patří Krémový Havlíkův přírodní zázrak nebo 3minutová Ranní maska, zařadit hydratační sérum Venuše na intimní partie.
Další důkaz, že „in 2023 body care is the new skin care“. Jemné sérum s obsahem organických květinových olejů, kyseliny hyaluronové a laktobacilů má jasný cíl: omladit, hydratovat, zpevnit a stimulovat produkci feromonů.
Den D se nezadržitelně blíží. Nebo bych měl říct spíš den R? Již 12. února vystoupí Rihanna po šestileté pauze během poločasové přestávky Super Bowlu. Co si asi vezme na sebe? Zazpívá něco z nového alba? Jaký bude mít make-up? Na všechny tyto otázky budeme znát již brzy odpověď. A než se tak stane, čekání si můžeme zkrátit limitovanou edicí Fenty Beauty a Fenty Skin Game Day Essentials.
Sada Showstopp'r Kit obsahuje univerzální lesk na rty Gloss Bomb v odstínu Fenty Glow, pudr Invisimatte Blotting Powder, hydratační krém Mini Hydra Vizor SPF 30, balíček se vzorkem tělového krému Butta Drop Whipped Oil, vzorek parfému Fenty Eau de Parfum a make-up houbičku Showstopp'r ve tvaru fotbalového míče, to vše zabalené v průhledné kosmetické taštičce Team Fenty s motivem fotbalového hřiště.
Asi největším překvapením je launch matné tekuté rtěnky s příznačným názvem Icon Velvet v odstínu RiRi. Jedná se o limitovanou edici, která bude k dostání pouze na webu značky. Do finálového večera se prý můžeme těšit na další beauty překvápko.
#SmellsLikeMemories! Vzpomeň si na to nejbáječnější rande svého života. Co jste jedli? Co máš na sobě? Kde jste byli? Nejnovější vůně Maison Margiela On A Date se snaží zachytit pozitivní pocity a vzrušení, které člověk cítí na rande. Výsledkem tvůrčího zkoumání mezi světem parfémů a vína je jiskřivá a návyková ovocnost zralých hroznů koupajících se v teplých slunečních paprscích a jemný, ale výrazný akcent divokých růží. Vznikla ve spolupráci mistra parfuméra Carlose Benaima a mistra someliéra Manuela Peyrondeta.
„Nejprve jsem hledal nejlepší způsob, jak vyjádřit vůni červeného vína,“ říká mistr parfumér Carlos Benaim. „Jeho jemnost a svěžest jsem převedl pomocí Crème de Cassis, Davana a pak jsem také prozkoumal vůně růžového vína vyjádřením jeho energie a kulatosti. Pocity těchto dvou vín jsem převedl do zcela nového akordu, abych uvolnil jednu intenzivní emoci. Jedním z mých dalších přání bylo začlenit růži, která je květinou lásky par excellence. Nabízí jemné a svěží květinové tóny s ovocnými nádechy, které znovu vytvářejí sladké pocity, jež přináší svádění.“
Bývalá hvězda High School Musical zveřejnila krátké video, ve kterém vysvětlila, že jí bylo diagnostikováno toto autoimunitní onemocnění, a podělila se o pár tipů na to, jak se s vypadáváním vlasů vypořádala. Pomohlo jí hlavně eliminovat stres a PRP vlasová terapie. Při této metodě se pacientovi odebere krev, pomocí centrifugy oddělí plazma od ostatních složek krve a poté se aplikuje injekčně do vlasové pokožky. „Věřte, že pokud s tím bojujete, nejste v tom sami,“ dodala na závěr.
Nejsme ani v polovině února a máme tu první významnou beauty akvizici roku 2023. O australskou značku Aésop údajně projevily zájem dvě francouzské nadnárodní společnosti, LVMH a L’Oréal, přičemž nabídky činí okolo 2 miliard dolarů. Podle agentury Bloomberg se do boje o kultovní australský brand zapojila také japonská společnost Shiseido.
Aésop, který v roce 1987 založil melbournský kadeřník Dennis Paphitis, již více než deset let většinově vlastní brazilská nadnárodní kosmetická společnost Natura (ta mimo jiné vlastní také The Body Shop). Začínal s pouhými čtyřmi výrobky, mezi nimiž je také charakteristické mýdlo na ruce Resurrection Aromatique Hand Wash, ale postupem času portfolio rozšířil na téměř 100 produktů, včetně řady parfémů, péče o ústní dutinu a skin care. Už teď se společně můžeme vsadit, kdo z těchto tří gigantů dá nejvyšší nabídku: LVMH, L’Oréal. nebo Shiseido?
Jednaosmdesátiletá televizní kuchařka a kutilka Martha Stewart šokovala své fanoušky selfíčkem z kadeřnického salonu, na němž doslova září. Vzhledem tak trochu připomíná švédskou topmodelku Elsu Hosk. V popisku k fotce se svěřila, že za svou vyhlazenou pleť bez filtrů vděčí suchému lednu, pravidelným lekcím pilates a skvělým dermatologům. Klobouk dolů, Martho, vypadáš skvěle!
Rita Ora před natáčením klipu poctivě hydratuje pleť s maskou 111 Skin. Tato anglická značka je v Čechách od minulého roku k dostání ve spa pražského hotelu Mandarin Oriental.