Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

H&M na základě konference COP27 slibuje, že bude šetrnější k životnímu prostředí 

Skončila konference COP27 a módní značky a společnosti začínají slibovat, že budou šetrnější k životnímu prostředí. Jednou z těchto značek je také H&M.

Móda je jedním z největších průmyslových odvětví poškozujících planetu. Agentura Bloomberg odhaduje, že se v módním průmyslu v USA každou sekundu vyhodí 2 150 kusů oblečení. Pro představu – módní průmysl také představuje pětinu celosvětově vyrobeného plastu ročně. Na základě těchto faktů byla móda jedním z klíčových témat probíraných na letošní konferenci COP27, 27. výročním zasedání OSN o klimatu.

(Ne)udržitelná móda. H&M půjde před soud kvůli greenwashingu

by @_kajina

Hlavní osobnosti vedení H&M společně oznámily, že nakoupí více než půl milionu tun nízkouhlíkových alternativ k módnímu textilu a papírovým obalům s nízkou stopou. Tento krok, vedený ekologickou neziskovou organizací Canopy, je jedním z kroků, které, doufejme, pomohou chránit ekosystémy a lesy.

Jsme nadšeni, že můžeme pokročit v tomto závazku s prozíravými partnery, kteří jsou ochotni zpochybnit status quo, a tím poskytnout průlom pro tyto technologie, které mění hru. Tento závazek nám umožní udělat historický skok do udržitelných alternativ potřebných k zajištění ochrany lesů pro stabilitu klimatu a biologické rozmanitosti naší planety.
Nicole Rycroft, zakladatelka a výkonná ředitelka Canopy

Jinými slovy to znamená, že značky a společnosti začnou investovat do ekologičtějších alternativ, například do textilií vyrobených z textilního odpadu. Podle odhadů společnosti Canopy tento krok pomůže zabránit tomu, aby se do atmosféry dostalo 2,2 milionu tun emisí skleníkových plynů ve srovnání s tradiční produkcí přírodního lesního vlákna.

Ve skupině H&M jsme odhodláni stát se cirkulárním podnikem, ve kterém je posun směrem k udržitelnějším alternativám našich materiálů zásadní. Canopy prokázala skutečné vedení tím, že spojila módní průmysl a průmysl regenerované celulózy s cílem snížit závislost módy na lesích. Bude to hrát zásadní roli, která nám pomůže snížit náš dopad na klima a chránit lesy, takže žádné staré a ohrožené lesy nebudou ohroženy.
Madelene Ericsson, obchodní expertka na udržitelnost životního prostředí ve společnosti H&M Group

Pozvi mě na pivo🍻

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.