Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Gen Z pije méně alkoholu a ochucená nealko pivíčka nabírají na popularitě! Na jaké novinky se můžeme letos těšit?

Pivovary se snaží přizpůsobovat poptávce po nealkoholických pivních alternativách a v regálech obchodů to je poznat - všemožné příchutě, přídavky kofeinu a vitamínů i stále lepší designy plechovek toho jsou důkazem. Co si pro nás na léto připravil COOL?

Chladivá a balancovaná řada COOL

Určitě znáš řadu nealko pivek COOL a klasické příchutě jako Rybíz a limetka, Tmavá švestka, Grep, Lemon nebo Bezový květ a lemon grass (která je alespoň za mě jedna z top příchutí).

K těmto flavors se letos ještě přidává Mandarinka a zázvor. Chuť nápoje dobře balancuje mezi citrusovou sladkostí, štiplavým nádechem zázvoru a samozřejmě jemnou nahořklostí piva.

Zdroj: Staropramen

Co nabídne COOL+?

Novinka se objevuje také v řadě COOL+, která byla představena teprve minulý rok a která kromě výborné chuti obohacena také o funkční benefity - antioxidanty, vitamíny nebo kofein.

Ke COOL+ Energy Červený pomeranč a grep a COOL+ Vitality Mango, ananas a pomeranč se přidává COOL+ Mind s bohatou chutí meruněk a broskví. Obsahuje extrakt z ginkgo biloba s antioxidačními vlastnostmi, který má pozitivní vliv na paměť i pozornost, a hořčík přispívající k normálnímu energetickému metabolismu.

Zdroj: Staropramen

Díky těmto složkám jsou nápoje ideální jako osvěžení po sportu, při kterém spoustu důležitých látek v horkém počasí lehce vypotíš.

„Obě novinky jsou maximálně chutné a osvěžující, ideální pro teplé dny v jarních a letních měsících. Na své si přijdou milovníci klasiky i příznivci inovací. Vsadili jsme na osvědčené ovocné chutě, ale ozvláštnili je nevšedními přísadami, jako je například zázvor nebo extrakt z ginkgo biloby,“
popisuje manažerka značky COOL Nikola Koštálová.

Poptávka po nealko nápojích stále roste

Brand novinkami reaguje na zvyšující se poptávku po nealko nápojích a pivních mixech. Mezi lety 2023 a 2024 vzrostly prodeje nealko pivek COOL o sedm procent a příznivce si nachází i nová řada COOL+.

„Řada COOL+ s funkčními benefity u nás tvořila v roce 2024 přes 10 % z prodaných pivních mixů, a to přesto, že jsme ji uvedli trh teprve na jaře loňského roku,“
dodává Nikola Koštálová.

A není se čemu divit. Ochucené pivka si můžeš dát při celé řadě aktivit, ať už jde o grilovačky s kámoši nebo kámoškami, sport, výlety na hory nebo jen tak na chuť. A to nejlepší na tom je, že jsou nealko.

Zdroj: Staropramen

Neliješ? Tak to seš divnej! Jak se v Česku normalizuje konzumace alkoholu a s čím se musí potýkat abstinenti?

@anickadusicka__