Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Co se stane s beauty dodavateli britské královské rodiny po smrti královny Alžběty II.?

Elizabeth Arden, Clarins, Kent Brushes a Molton Brown patří mezi kosmetické značky, které se mohou pochlubit královským certifikátem od zesnulé královny Alžběty II. Brzy však o prestižní podporu možná přijdou. Platnost potvrzení musí znovu schválit nový král Karel III.

Po smrti královny Alžběty II. vyjádřilo nespočet firem soustrast královské rodině a britskému národu. Ale pouze exkluzivní vybraná skupina má tu čest být držitelem speciálního certifikátu, který značce umožňuje používat erb a inzerovat, že její výrobky nebo služby používá královská rodina. 

Zákazníci obecně velmi rádi důvěřují tomu, co doporučuje někdo jiný, než je sám výrobce. Ve Velké Británii jsou dlouhodobě pozitivně vnímáni členové britského královského dvora. Tři z nich také jako součást marketingu nejen svých vlastních obchodních, dobročinných nebo jiných aktivit, ale také jako „referenční uživatelé“ dobrého jména.

Nejcennější značka Británie

Britská „královská oprávnění k jmenování“, tedy Royal Warrants of Appointment, udělovali zesnulá královna, zesnulý vévoda z Edinburghu a princ Charles, nyní král Karel III. Takové jmenovací oprávnění umožňuje dodavateli propagovat skutečnost, že jeho zákazníky je královská rodina. A tuto referenci smí používat kdekoli. Královská podpora je zárukou tradice a špičkové kvality. 

K tomu slouží jednoduchý systém tří erbů s textem. Znak jednoho, dvou nebo i všech tří jmenovaných příslušníků královského dvora si výrobce či dodavatel může umístit na výrobky, na web nebo fasádu domu. Kamkoli. Pod znakem se obvykle objevuje fráze „By Appointment to,“ následovaná titulem a jménem královského zákazníka, někdy je také uvedeno, jaké zboží je poskytováno. Žádné další podrobnosti o dodávaném obsahu nesmí být uvedeny.

Pouze panovník rozhoduje o tom, kteří starší členové královské rodiny jsou „udělovateli“ královského oprávnění, ale král Karel III. zatím neoznámil, kteří členové královské domácnosti se nyní této povinnosti ujmou. Pokud královská rodina usoudí, že výrobek již „neodpovídá standardu“ nebo pokud dojde k poklesu objednávek, může být společnost vystavena riziku ztráty královského erbu.

Co se stane, pokud udělovatel zemře?

V případě, že udělovatel zemře, královské povolení pozbývá platnosti a společnost má dva roky na to, aby postupně přestala erb prezentovat na svých výrobcích. V současné době je držitelem královských certifikátů 744 společností, z toho 620 dostalo toto „ocenění“ přímo od královny, což nám umožňuje poodhalit její osobní vkus, oblíbené produkty a zvyky. Úplný seznam najdeš ZDE.

Mezi kosmetické společnosti, které obdržely královské oprávnění od zesnulé královny Alžběty II., patří například Elizabeth Arden, Clarins, Kent Brushes, P&G, Unilever, Bronnley, Floris a Molton Brown. Všechny tyto společnosti tak mají dva roky na to, aby přestaly používat královské symboly se svými značkami. O své královské erby přijde také síť obchodních domů John Lewis a drogerie Boots. 

Toto omezení se nebude týkat společnosti Floris, která tak i nadále může používat erb na svých parfémech, protože její udělení vydala jak zesnulá královna, tak bývalý princ z Walesu. Královský znak vydaný králem Karlem III. má také britský parfumérský dům Penhaligon's. Právě ten letos v létě spolupracoval s králem na vývoji vůně inspirované jeho soukromým sídlem Highgrove Gardens. God Save the King! 

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.