Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

BEAUTY NEWS: Laneige představil sladkou novinku a L’Oréal Paris a Mugler se spojují v nové kampani s Kendall Jenner

Jak vypadá spojení vysoké módy a beauty světa? L’Oréal Paris a Mugler společně představují vlastní vizi s Kendall Jenner a Laneige představuje novou masku na rty, jejíž příchuť nemůže být lepší.

NEWS

Strawberry shortcake od Laneige

Laneige neztrácel čas a naskočil na letní trend, kdy byl velice populární Strawberry and Cream Sandwich z Mark & Spencer. Značka přichází se třemi novými vůněmi v jejich ikonickém produktu na rty Lip Sleeping Mask, který se stejně jako dort skládá ze tří vrstev: 🎂 vanilkový dort 🍰 jahodový krém a 🍓 čerstvé jahody.

Lancôme girl

Lancôme oslovil ikonickou Kim Cattrall do své nejnovější reklamy na make-up Teint Idole Ultra Wear Foundation. Co říkáš na jejich spojení ty?

Louis Vuitton má nový make-up and people are not feeling it

Zdroj: Louis Vuitton

Louis Vuitton je dalším luxusním domem, který uvedl na trh makeup, přesněji La Beauté Louis Vuitton. A šli do toho opravdu s velkým BANG! Spojili se totiž s přední make-up artistkou Pat McGrath, so you know it's good. V nabídce je 55 odstínů jejich Rouge rtěnek, 10 berveným balzámů na rty a 8 paletek stínů.

And the issue? CENA. Rtěnka a balzám na rty se pohybuje kolem 160 dolarů (v přepočtu 3 300 korun) a stíny jsou za šílených 250 dolarů (v přepočtu 5 200 korun). Cena je v porovnání s jinými luxury značkami dost přepálená.

L’Oréal Paris x Mugler

Kendall Jenner je tváří nejnovější kampaně značek L’Oréal Paris a Mugler, které představují dokonalé spojení beauty světa a haute couture.

Rhode launch v Sephoře

Značka péče o pleť Rhode oficiálně přistála v americké a kanadské Sephoře (a brzy zamíří i do Evropy), což představuje historický moment v maloobchodním prodeji kosmetiky. Debut v Sephoře je víc než jen nové umístění na regálech, je to údajně největší uvedení skincare v historii Sephory v Severní Americe.

Úspěch Rhode navíc nedávno vedl k přelomové akvizici v hodnotě 1 miliardy dolarů společností e.l.f. Beauty, přičemž Hailey Bieber zůstává ve funkci kreativní ředitelky a vedoucí inovací.

Uvedení na trh Hailey oslavila na newyorském Times Square i na newyorkské burze ve Financial District.

Hailey Bieber svou značku Rhode neprodala a miliardářkou (zatím) není. Co stojí za dohodou s E.l.f. Beauty?

@ariadna.virginia

TREND OF THE WEEK

Opravdu nejsem gatekeeper jo, ale jestli se tohle vykoupí, tak si mě nepřejte! Přes víkend jsem se zamilovala do linky od Sephora Collection, která je DUOCHROMATICKÁ. Ano, slyšíš správně. Je klasická vysouvací, nabízí opravdu krémovou texturu a neskutečnou nálož pigmentu. Linka je ve čtyřech odstínech and I need them all.

LOOK OF THE WEEK

Moment, který tento týden oslnil internet, byla společná titulka Cyrus girls pro magazín The Cut. Miley Cyrus, Noah Cyrus, Brandi Cyrus a matka Tish Cyrus Purcell společně zapózovaly jako silná čtyřka, která hýbe zábavným průmyslem. Všechny dcery lámou hudební žebříčky a nyní to oslavují první společnou titulkou.

O jejich make-up se postaral tým make-up umělkyň v podání: @janicedaoud, @kendellcotta@manehglam a @makeupbyarbella.