Bella Hadid pořádala vánoční event a vypadala famózně, Swarowski chystá dělat vůně a trendují třpytivé řasenky. Co dalšího se událo v beauty světě za uplynulý týden?
Sydney Sweeney Laneige Talk Show
Sydney Sweeney, tvář značky Laneige, uspořádala svou první „talk show“, ve které si zároveň zahrála všechny role. Geniální reklama, díky které Sydney ukazuje svůj fun charakter a šarm.
Beauty Inc Awards Ceremony
Prestižní ceremonie odměňující beauty inovátory a podnikatele v beauty průmyslu se konala i letos v NYC. Mezi oceněnými byla Blake Lively i Kourtney Kardashian s Lemme suplementy. Kdo si odnesl hlavní ceny? A jaký je nejlepší produkt roku?
Coty vyhrává Swarowski licenci a můžeme se těšit na parfémy!
Společnost Coty rozšiřuje své portfolio kosmetických licencí o společnost Swarovski.
Ve čtvrtek konglomerát se sídlem v New Yorku oznámil, že podepsal dlouhodobou dohodu s rakouským výrobcem křišťálů Swarovski, který je známý svými třpytivými šperky, sběratelskými figurkami a spoluprací s domácími potřebami.
První vůně v rámci nové licenční smlouvy by se měly objevit v roce 2026.
Třpytivé řasenky
Virální novinka od Maybelline je aktuálně úplně všude!
Třpytivý cop coat je must have pro vánoční sezónu - ozvláštní tvůj look na každou vánoční nebo silvestrovskou party. Navíc s takovou řasenkou můžeš rozzářit i svoje vlasy.
Hair glossing
Mnoho z nás sní o naprosto uhlazených lesklých vlasech jako z Disney pohádek. Právě v posledních týdnech více než kdy dřív rezonuje beauty trend zvaný HAIR GLOSSING, který se inspiruje vlasy Madison Beer. Tento extra step ve tvé hair rutině by ti měl zaručit lesklé, zdravé, shiny vlasy na několik týdnů.
Nejvíce na TikToku beauty lovers doporučují řadu L'Oréal Paris Elvive Glycolic Gloss. Produkt stačí použít jednou týdně po umytí a kondicionéru a výsledek byl měl být jako ze salonu. Navíc neničí tvé vlasy, protože produkty neobsahují žádný peroxid nebo amoniak. A jelikož musíme trend taky vyzkoušet, tak jsme si produkt už objednaly a brzy ti na něj dáme recenzi!
Pokud tě zajímá víc, přečti si článek:
One and only - Bella Hadid
Bella tento týden pořádala vánoční event se svou značkou parfémů Orabella. Nejprve s influencery a poté měla v NY i pop-up pro své fanoušky. Tam jste se mohli zahřát vánočními nápoji a vyzkoušet si očichat produkty.
Její make-up byl gorgeous jako vždy, u Belly to asi ani jinak nejde. Měla nude stíny s waterline, linku a nude matné rty. To stejné platí i o influencerkách, které na event dorazily.
Pop-upy nejen beauty značek mají aktuálně velký boom. Tady si můžeš přečíst proč.👇