Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Značka Off-White představuje beauty řadu Paperwork

Kolekci vůní, make-upu a laků na nehty vytvořil před svou smrtí Virgil Abloh.

Díky jednomu z nejúchvatnějších castingů přehlídkové sezony fall/winter 22, který zahrnoval plejádu supermodelek, jako je Cindy Crawford, Naomi Campbell, Amber Valetta nebo Helena Christensen, zůstaly některé detaily z poslední kolekce Off-White Virgila Abloha tak trochu nedoceněné. Není se čemu divit. Na mole se v roli modelky objevila také tenistka Serena Williams a front row okupovala těhotná Rihanna.

Pozorným očím beauty editorů však jistě neuniklo tetování na obličeji, které zdobilo Kendall Jenner nebo Kaiu Gerber. Nalepovací tetování s texturou veluru nechal Abloh navrhnout pro každý z 28 jednotlivých looků. Kendall Jenner měla na tváři jednoduchý nápis BABE, rty Sereny Williams zase zdobil tenký velurový pruh, zatímco další modelky a modelové měli lícní kosti ozdobené vzkazem FACE

Abloh se opíral o myšlenku prázdného papíru, který má podpořit kreativitu. Beauty řadu nazvanou Paperwork těsně před svou smrtí popsal jako další plátno, další plochu pro lidské vyjádření”. Při vymýšlení konceptu prý tento vizionář využíval metaforu pískoviště: Jako dítěti vám dají na pískoviště nástroje, abyste mohli zapojit svou představivost a vytvářet jakékoli prvky, které vás napadnou – tvary, vzory, struktury.” Koncept Paperwork si představoval jako sadu nástrojů umožňující individuální interpretaci krásy.

Uvedení odstartovala před pár dny na webu Off-White a Farfetch řada čtyř parfémů. Abloh je namíchal ve spolupráci s proslulými parfuméry Alexisem Dadierem, Jeromem Epinettem a Sidonií Lancesseur. Každý z nich stojí 165 euro a záměrně nemá žádný konkrétní název. Abloh chtěl, aby jejich konečný uživatel nebyl ovlivněn tím, že si při jejich nošení bude myslet nebo cítit něco předem určeného. V řeči Off-White to znamená, že každý parfém má svůj vibe – citrusový Solution 1 vzdává hold sporty devadesátkám, Solution 2 kombinuje kontrastní mandarinkové listy, vetiver, zázvor a dřevo, Solution 3 oslavuje královnu květin – růži a Solution 4 je olfaktorickou ódou na streetwear culture, kde se spojuje těžší kožený základ s chladivým eukalyptem a svěží levandulí.

Robustní flakony parfémů vyrábí ve sklárnách v Itálii firma Bormioli. Abloh je doplnil o stand out červené uzávěry, jež jsou replikou rukojetí, kterými se zavírají kádě v továrnách na výrobu vůní. 

Co dalšího si pro nás milovaný návrhář připravil? Pigmentované tyčinky Imprint v šesti odstínech, které při kontaktu s pletí krásně kloužou, sadu tetování Template na obličej a tělo a kolekci šesti laků na nehty Color Matter. Za mě je rozhodně nejzajímavější odstín Decode, který po nanesení udělá rozpraskaný efekt podobný roztříštěnému betonu. Hravý design a genderless ageless filozofie uživatele nelimituje a vybízí k experimentování. 

Vždycky jsme mluvili o tom, že chceme vytvářet produkty, které mají určitý vliv na to, abychom s naším publikem vedli smysluplnou konverzaci, nikoli monolog.
Davide De Giglio, generální ředitel New Guards Group pro americkou mutaci Vogue

De Giglio zároveň dodal, že sledovat výsledky více než dvouleté práce na mole v Paříži po Virgilově smrti pro něj bylo hodně těžké. Uvidíme, jak se bude Paperwork bez svého hlavního zakladatele vyvíjet do budoucna. Italská společnost New Guards Group zabývající se výrobou a distribucí zatím zachovala interní výrobu. Jisté je, že beauty brand Paperwork se stal součástí bohatého odkazu Virgila Abloha, který nám tu po sobě zanechal. 

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.