Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Zakladatel Lululemon bodyshamuje zákazníky a zákaznice

Zakladatel Lululemon a bývalý generální ředitel Chip Wilson v rozhovoru pro Forbes sdělil, že dokud pro firmu pracoval, neměl zájem prodávat produkty silnějším zákaznicím. Není to poprvé, co své zákazníky bodyshamoval.

Chip Wilson chose violence. Again.

Firmu Lululemon, kterou sám založil opustil z pozice generálního ředitele před 9 lety, vlastní ale akcie a stále se k chodu firmy vyjadřuje. Naposledy v rozhovoru pro Forbes, kterým opět pobouřil společnost.

V rozhovoru zkritizoval fakt, že se Lululemon snaží být inkluzivní značkou.

I did not want certain customers coming in.
Chip Wilson

Dále v rozhovoru dodal, že když byl ve firmě, nechtěl, aby lidé, co pijí Coca - Colu, Pepsi nebo jedí McDonald’s nosili produkty Lululemon. Proto značka výraběla velikosti jen do L.

Značka v reakci vydala vyjádření, ve kterém se distancuje od jeho názorů a tvrdí, že diverzita je pro ně důležitá.

Není to poprvé, kdy Chip Wilson prohlásil něco kontroverzního. Důvod proč v roce 2015 opustil Lululemon byl ten, že řekl, že legíny Lululemon prosvítají jen tehdy, když je na sobě má někdo, kdo je na ně moc silný. Reagoval tak na kritiku samotných legín, za to, že prosvítají.

Mimo bodyshaming je spojován i s rasismem. Jednou se nechal slyšet, že do názvu schválně dal několik písmen ,,l”, protože Japonci ho nemají a je vtipné je poslouchat, jak značku vyslovují.

Zdroj: Telegraph, Forbes