V kolekci navržené nikoliv pouze pro „hezčí” postavu, ale pro lepší vztah s tvým vlastním tělem se bude cítit sebevědomě každá z nás. Značka vytvořila prádlo, které bude možné vynést jako „underwear, outwear, anywhere”, říká Lizzo.
Značka Yitty, která kromě své první kolekce přináší i nový pohled na ženskou shapewear módu, bude uvedena na trh 12. dubna na svých webových stránkách a stránkách značky Fabletics. Dostupná bude také v 75 obchodech značky Fabletics a v pop-up storu, který bude téhož dne otevřen v Los Angeles. Kolekce nabízí nejen shapewear spodní prádlo, ale také legíny, šortky a běžná trička.
Yitty si samozřejmě uvědomuje velkou konkurenci v podání Savage Fenty nebo SKIMS, a tak se zaměří převážně na myšlenku sebelásky k vlastnímu tělu, a naopak popře běžný význam shapewear prádla, který spočívá především ve „zlepšení postavy". Jak sama Lizzo uvádí, jejím cílem je vytvořit produkt, který nebude připomínat „sad, restrictive shapewear” nebo tzv. granny panties, ale bude to přitažlivý kousek, ve kterém se bude cítit komfortně každá žena.
Kolekce se bude skládat ze tří řad. Ta první, s názvem Nearly Naked uspokojí poptávku všech, kteří shánějí dokonale padnoucí tělové prádlo. Naopak řada Mesh Me přináší kousky vyrobené hlavně z mesh látky. Třetí řada Major Label cílí svým využitím na každodenní nošení. Celá kolekce je vyrobena z jemného a pevného materiálu, jenž se stejně jako balení dá zrecyklovat.
Pokud sis myslel/a, že značka Yitty nemůže překonat multimiliardový business známé Kim Kardashian, tak ses mýlil/a. Odlišují se prvotně hlavně volbou barevné škály, Yitty volí spíše výrazné neonové barvy oproti zemitým barvám charakterizujícím její konkurenci. SKIMS na svých stránkách nabízí své produkty od velikosti XS až po velikost 5X. Kdežto značka Yitty odpovídá nabídkou velikostí od XS po 6XL!
Cena kousků napříč kolekcí se bude pohybovat od 49,95 $ do 74,95 $.
Yitty vznikla ve spojení s firmou Fabletics, kterou vlastní herečka Kate Hudson. Ta spolupracovala na sportovní kolekci se zpěvačkou Demi Lovato nebo Vanessou Hudgens. V roce 2020 představila firma pánskou kolekci, jejíž tváří se stal známý komik Kevin Hart. Sama zpěvačka přiznává, že hlavní inspirací byla její vlastní nejistota, která vznikla už na střední škole, když byla nucena za účelem zalíbení nosit pásy a korzety, aby zakryla „nežádoucí” křivky.
Zpěvačka Lizzo veří, že její značka přinese reformu do této části módního světa a díky ní se ženy začnou cítit sebevědomě ve svém vlastním těle. Koneckonců jak sama říká, nesnaží se měnit těla ostatních žen, ale požaduje změnu ve vnímání shapewear prádla jako celku.
Osobně věřím, že značka by mohla shledat velký úspěch hlavně díky zpěvaččině velké autenticitě, skrze kterou se prezentuje na svých sociálních sítích. Téma sebelásky a pozitivního vztahu k vlastnímu tělu zpěvačka otevírá už delší dobu a například na svém tiktokovém účtu se nebojí ukázat své tělo i včetně celulitidy a neopomíná ani realitu svého jídelníčku. Jednoduše představuje reálnou ženu v běžném životě na sociálních sítích bez jakékoliv přetvářky a úprav.
Celou kolekci a příběh o jejím vzniku si už teď můžeš pustit na osobním profilu zpěvačky.