Pojď se podívat, jak probíhal mezinárodní event společnosti dm zvaný PRESS PLAY FOR COLOUR. Během akce vytvářeli influenceři, influencerky a umělci či umělkyně z deseti zemí neotřelá umělecká díla, a to jak na plátně, tak na obličeji. Jak vypadaly jejich finální looky?
Barvy určují náladu, vyvolávají různé pocity a dokážou inspirovat. O tom se přesvědčili účastníci a účastnice mezinárodního eventu, který drogerie dm uspořádala 12. 10. 2023 v Praze. Součástí akce, která se nesla v duchu hesla PRESS PLAY FOR COLOUR, bylo vystoupení umělců a TikTok creators z celkem deseti zemí, ve kterých dm působí. Ti společně vytvořili několik pestrých a kreativních líčení a uměleckých projektů.
Za dm Česko spojily síly umělkyně Tereza Kovandová a beauty influencerka Natálie Hefnerová. Vedle barevného obrazu inspirovaného mořem a korály tak vznikl i odvážný make-up look. Vše za použití barev a kosmetických produktů značek essence, Catrice, s-he colour&style a trend !t up.
Ano, čteš správně. Na akci jsi byl*a zvaný*á i ty. Event byl totiž pojat jako interaktivní a jeho součástí bylo živé vysílání dmLIVE, díky tomu se v přímého přenosu sledující mohli seznámit s influencery a produkty. Vše se také dalo sledovat na Instagramu a TikToku. Program doplnil koncert skupiny Lake Malawi.
Vrcholem večera bylo spuštění nových kanálů TikTok společnosti dm v Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Severní Makedonii, na Slovensku, ve Slovinsku a v Maďarsku.
Pokud tě baví tipy na líčení, hacky do domácnosti i produktové novinky a nechceš promeškat už žádnou podobnou akci, určitě nezapomeň sledovat účet @dm_cesko na TikToku, a připoj se tak k dalším 35 tisícům followers.