Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

TOP 10 brands podle influencer marketingu

I přes velkou snahu veřejnosti propagovat sustainability, kvalitu nad kvantitu a fair-trade se stále na předních příčkách populárních módních brandů objevují fast fashion brandy. Proč tomu tak je a jaké značky patří mezi top 10?

1. Fashion Nova

Fashion Nova patří k absolutním leaderům mezi fast fashion už dlouhou dobu. Značka je populární převážně v USA, kde jejich často vyzývavé kousky uspokojují poptávku mladých slečen. Zcela jistě zde seženeš perfektní outfit na #nightout nebo jakékoliv cut out kousky.

Chantal Jeffries v outfitu od značky Fashionnova
Na jejich stránkách najdete spoustu podobných topů s výraznými cut out prvky
Pro víc inspirace se podívej na jejich Instagram

2. Nike

Nike zcela oprávněně zaujímá v žebříčku druhé místo. I přestože se jedná o fast fashion, jejich sportovní oblečení vydrží věčnost a nikdy nevyjde z módy. Na Instagramu volí skvělé sportovce, kterým dávají prostor motivovat mladé lidi ke sportu. O jejich perfektních kolaboracích při navrhování nových tenisek ani nemluvě.

V kampani se objevila i úspěšná americká basketbalistka Sabrina Lonescu
Značka Nike navázala spolupráci i s mladou talentovanou fotbalistkou Ada Stolsmo Hegerberg
Známá italská šermířka Beatrice Vio

3. Zara

Zara poslední dobou zažívá velký boom. Dalo by se říci, že značka poměrně luxusní formou reaguje na nejnovější trendy a kvalita jejich produktů se neustále zlepšuje. Jejich vzhled značky na sociálních sítích nám rozhodně nedává vibes levné a nekvalitní módní značky.

4. PrettyLittleThing

Zato PLT jsou přesný opak! Společně s Fashion Novou a Shein během velmi krátké doby produkují trendy kousky, které však ve většině případů následující měsíc skončí mezi vyřazeným oblečením. Naším tipem je si spíše připlatit než utrácet peníze za velké množství nekvalitního oblečení, které stejně nevydrží.

5. Shein

Shein a jejich komunikace na sociálních sítích začíná být k smíchu všem. Nejenže spolupráci s touto značkou má velká většina influencerů po celém světě, kteří svými masivními hauly výrazně podporují fast fashion, ale také kvalita jejich produktů nestojí za řeč. Jejich poslední maskáčová kolekce, kterou vydali po invazi Ruska na Ukrajinu, schytala od veřejnosti samé negativní reakce. Osobně mě zaráží umístění v žebříčku na 5. místě. Očividně ve světě stále platí pravidlo kvantita > kvalita.

6. Gymshark

Značka Gymshark by si naopak v žebříčku zasloužila vyšší místo! Na Instagramu zveřejňuje nejen tipy na workouty, ale i sportovce, paralympiky a vtipné memes. Své oblečení prezentuje jak na hubených vysportovaných postavách, tak na všech ostatních typech.

Gymshark spolupracuje i s paralympiky
Na svém profilu zveřejňují i autentické memes

7. Adidas

Adidas v poslední době prezentuje na svých sociálních sítích spolupráce se slavnými osobnostmi. Krátké medailonky představující známé sportovce, designéry, ale i zpěváky, kteří vyprávějí své osobní příběhy, jsou zcela určitě inspirativní a motivující, ale na první místo v žebříčku bohužel nestačily.

8. Savage Fenty

Savage Fenty je za nás rozhodně n. 1! Značka ve svém spodním prádle v kampaních prezentuje modelky i modely všech typů postav, ale nezapomíná ani na jednotlivé subkultury nebo rasovou diverzitu. Zaměřuje se spíše na zvýraznění osobnosti jedince. Sama Rihanna se naopak na Instagramu příliš neobjevuje, což je za nás příjemná změna v porovnání s jinými značkami vlastněnými známými osobnostmi.

9. Alo Yoga

Alo Yoga naopak svým profilem na sociálních sítích navozuje příjemné a bezpečné prostředí. Poslední dobou značka upozorňuje na téma sebevědomí a sebelásky. Volí nádherné ženy všech velikostí a kultur a představuje jejich příběhy v krátkých videích, které krásně zvýrazňují jejich ženskou sílu. Mezi jejich obsahem se také objevují tipy pro zdravější a klidnější lifestyle, ale také videa o cvičení.

10. H&M

Celosvětově známá značka se letos umístila na posledním místě. Jejich konstantní brand image, skládající se hlavně z jednoduchých kampaní, jež upozorňují převážně na jejich výrobky a často postrádají hlubší příběh, jsou prostě už OUT. Za nás by značka mohla do budoucna přijít s originálnějším nápadem než "pouhou" ukázkou jejich #sustainable kolekcí.