Sony udělala odvážný krok a poprvé zalistovala svá unikátní sluchátka mimo obchodníky se spotřební elektronikou. Freshlabels se tak stávají prvním českým fashion concept storem, který ve svém sortimentu nabídne designová sluchátka Sony.
Sony je světovou značkou s miliony uživatelů a uživatelek - doposud se ale vždy držela v mezích spotřební elektroniky. Debut v módním průmyslu je proto pro Sony velkým mezníkem a právě pro tento krok si zvolila český concept store Freshlabels.
Díky tomuto partnerství si budeš moci nově v pražských prodejnách Freshlabels Flagship Store, Freshlabels Sustainable Store, ale i na webu Freshlabels.cz zakoupit designová sluchátka Sony z řady 1000XM5 a LinkBuds.
Pro Sony i Freshlabels se na první pohled může jednat o plavbu do neprobádaných vod, partnerství se však zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům a zákaznicím nabídnout tu nejlepší kvalitu s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí.
Freshlabels se od samotného začátku zaměřují na objevování a kurátorství unikátních značek a produktů s důrazem na design, kvalitu a udržitelnost. Spojení se Sony přináší Freshlabels novou výzvu v podobě zařazení vůbec první elektroniky do vlastního sortimentu. Podle CEO Freshlabels Ladislava Žižky je produktové řady 1000xm5 a LinkBuds oslovily svou kvalitou, minimalistickým designem a udržitelností, díky čemuž výborně zapadnou do nabídky.