Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Spojení módy, technologie a udržitelnosti? Sony otevírá dveře módnímu průmyslu a navazuje spolupráci s Freshlabels

Sony udělala odvážný krok a poprvé zalistovala svá unikátní sluchátka mimo obchodníky se spotřební elektronikou. Freshlabels se tak stávají prvním českým fashion concept storem, který ve svém sortimentu nabídne designová sluchátka Sony.

Debut Sony v módním průmyslu

Sony je světovou značkou s miliony uživatelů a uživatelek - doposud se ale vždy držela v mezích spotřební elektroniky. Debut v módním průmyslu je proto pro Sony velkým mezníkem a právě pro tento krok si zvolila český concept store Freshlabels.

Díky tomuto partnerství si budeš moci nově v pražských prodejnách Freshlabels Flagship Store, Freshlabels Sustainable Store, ale i na webu Freshlabels.cz zakoupit designová sluchátka Sony z řady 1000XM5 a LinkBuds.

Jsme velice rádi, že se Sony může spojit s lokální módní značkou a nabídnout tak naše oceňovaná sluchátka unikátní skupině zákazníků prostřednictvím stylového concept storu, což děláme v Česku vůbec poprvé. Spojení s Freshlabels nám dává smysl díky silnému důrazu na udržitelnost a kvalitu nabízených značek, design produktů či atraktivnímu prostředí samotných prodejen.“
- Lukáš Bohata, Sony Sales Head pro Českou republiku

Proč právě Freshlabels?

Pro Sony i Freshlabels se na první pohled může jednat o plavbu do neprobádaných vod, partnerství se však zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům a zákaznicím nabídnout tu nejlepší kvalitu s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí.

Nápad na rozšíření distribuce Sony sluchátek do Freshlabels vznikl na základě nepopíratelných hodnot, které obě značky razí, ať už se jedná o nadstandardní kvalitu nabízených produktu, vysokou úroveň zákaznického servisu na prodejně nebo důraz na udržitelnost. Právě udržitelnost je posledním dílkem do pomyslné skládačky. V Sony navrhujeme naše produkty v souladu s naší iniciativou Road to Zero. Na jejímž základě například balíme naše nové produkty do originálního směsného materiálu vyrobeného z rychle rostoucích rostlin a recyklovaného papíru, což nám dovoluje v obalech kompletně eliminovat plasty.
- Daniel Novák, Sony Brand Activation Manager pro Českou republiku a Slovensko

Sluchátka jako designový prvek

Freshlabels se od samotného začátku zaměřují na objevování a kurátorství unikátních značek a produktů s důrazem na design, kvalitu a udržitelnost. Spojení se Sony přináší Freshlabels novou výzvu v podobě zařazení vůbec první elektroniky do vlastního sortimentu. Podle CEO Freshlabels Ladislava Žižky je produktové řady 1000xm5 a LinkBuds oslovily svou kvalitou, minimalistickým designem a udržitelností, díky čemuž výborně zapadnou do nabídky.

Sony WH-1000XM5

7650,-

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe