Jestli chceš mít ve skříni pár speciálních kousků, které nemá úplně každý, tak jsi na správné adrese.
Ve fashion světě je mnoho streetwearových značek, které jsou různě slavné a různě oblíbené, ale v poslední době se hodně daří těm ze Španělska. Pokud rád*a podporuješ smaller brands, tohle je přesně pro tebe. Možná některé z těch v článku budeš už znát, ale možná také ne, a tím pádem do své skříně můžeš přidat pár nových kousků.
Obliba těchto brandů je vidět i na sociálních sítích, jelikož mají nápadité kousky a také brand marketing, který tě zaujme. Mnoho z těchto značek jsou virální jak na TikToku, tak i na instagramových reels. Homies Marbella například otevřeli svůj první flagship store v Londýně nebo EME studios berou naše for you page útokem.
Projekt, který začal nápadem dvou kamarádů a dostal celosvětovou pozornost. Značka se objevila v časopisech jako Vogue, Harper's Bazaar nebo třeba Business Insider. Mají nápadité designy, které jsou ale také velmi elegantní a minimalistické in some sort of way, já se rozhodně zamilovala i do jejich doplňků. V roce 2023 měli spolupráci s Playboyem, a dokonce i mnoho celebrit jako Karol G nebo Bad Gyal nosí jejich kousky. Velkou výhodou je, že i přes už velký globální dosah značky jsou jejich kousky pořád celkem affordable.
Značka se skvělým konceptem založena v Madridu pěti kamarády. Krom toho, že mají krásné sociální sítě, jsou hodně známí díky svým svetrům a track jackets. Každou kolekci berou jako takovou kapitolu, jak sami popisují na svých webovkách. Kousky jsou opět více lowkey, ale aspoň je vynosíš ke všemu a na spoustu příležitostí.
Další Madrid based brand, který dost ovládá sociální sítě a původně začal pouze s mužským sortimentem, ale i ten dostal velkou oblibu u žen. Jsou známí hlavně pro své sport tech pants, ale já osobně miluju jejich mikiny a jsou na mém wishlistu už dlouho díky super tvaru. Značka má taky velkou světovou recognition, jelikož mají svůj secret showroom v Los Angles.
Brand fungující na scéně od roku 2014, opět založený dvěma kamarády. Jako inspiraci bere 90's v americkém hiphopu v kombinaci s mediterranean stylem, což chápu, že je těžké si teď představit, ale podívej se na jejich kousky a bude ti vše jasné. Za mě je certified it people brand! Zároveň se jejich balení i výroba snaží být co nejvíce sustainable.