Nové celebrity drama? Chappell Roan údajně kritizovala Charli XCX v jednom z nejnovějších rozhovorů a na internetu to získalo rozpolcené ohlasy od fanoušků a fanynek.
Chappell Roan je queer zpěvačka a skladatelka, která se hudbě věnuje zhruba sedm let, ale až toto léto se jí dostalo větší pozornosti díky novému albu. Společně s Charli XCX byly obě označovány za summer it girls, (staro)nové hudební objevy a jejich písně nás doprovázely během léta.
Chappell nyní čelí vlně negativní odezvy po svém novém rozhovoru pro Rolling Stone, ve kterém údajně skrytě dissnula Charli XCX. V rozhovoru zmínila, že její velkou inspirací je Elton John, od něhož převzala radu, aby nikdy nespolupracovala se značkou, která není v souladu s její hudbou a image.
V této souvislosti kritizovala značku H&M, která nedávno navázala spolupráci s Charli XCX.
Na londýnském fashion weeku totiž H&M místo klasické přehlídky uspořádalo koncert, na kterém vystoupila právě Charli, která je nyní také součástí jejich nové kampaně.
Po zveřejnění rozhovoru se k situaci začaly vyjadřovat fanouškovské tábory obou umělkyň. Hlavně fans Charli XCX ji okamžitě začali obhajovat a vysvětlovat, že spolupráce s H&M odpovídá image, kterou Charli během léta budovala. Na druhé straně barikády někteří byli překvapeni, proč Chappell tak ostře kritizuje spolupráci s fast fashion značkou, zatímco jiní ji chválili za odvahu veřejně se vyjádřit.
Někteří fans reagovali slovy:
Nicméně se zde objevil určitý rozpor. Přestože Chappell kritizuje Charli za spolupráci s H&M, sama poskytla své písně pro reklamy dvou velkých řetězců, Target a Marshalls, které samotné prodávají mimojiné fast fashion věci. Fanoušci a fanynky se v tomto případě rozdělili – někteří argumentují, že propůjčit píseň pro reklamu není to samé jako spojit svou tvář se značkou, jiní, že si tím Chappell protiřečí.
Celý „spor“ se tedy točí kolem jednoho rozhovoru, přičemž důležitou roli zde hrají fanouškovské tábory obou umělkyň. I když Charli spolupracuje s fast fashion značkou a čelí za to kritice, má i mnoho zastánců, kteří poukazují na to, že ne každý si může dovolit nakupovat ve slow fashion obchodech se znatelně odlišnými cenami.
Chappell z tohoto konfliktu ale nevychází nejlépe. Někteří lidé na sociálních sítích její kritiku považují za zbytečnou a začínají mít pocit, že Chappell si jen stěžuje, což na ně začíná působit otravně.