Recenze: nová komedie s Jennifer Lawrence je fajn letní zábava

Jestli hledáš letní nenáročnou komedii, tak novinka No Hard Feelings, která je právě v kinech, je její přesnou definicí. Navíc v ní hraje oscarová herečka Jennifer Lawrence, která je zárukou kvality.

Ač je Jennifer Lawrence neskutečně vtipnou herečkou, čehož je důkazem snad každý její klip z talk show nebo červeného koberce, ve své filmografii moc komediálních rolích nemá. Napravuje to tak ve svém návratu po filmové pauze, před kterou si vybírala hlavně role v oscarových dramatech a úspěšných franšízách. Pro komedii No Hard Feelings od režiséra Gena Stupnitskyho je hlavním tahákem.

Režisér, mezi jehož tvorbu patří třeba epizody The Office, komedie Bad Teacher nebo Good Boys, se rozhodně ve svých komediích nebojí ničeho více raunchy nebo vulgárního, ale stále drží filmu určitou úroveň od například populárního fekálního humoru. Hezky buduje hlavní postavu Maddie, která za to, že bude randit se stydlivým a zakřiknutým klukem, dostane zaplaceno od jeho rodičů.

zdroj: Sony Pictures

A ač tenhle film umí více než dost frustrovat v tom, jak předvídatelnou cestou jde, je tu naštěstí zmiňovaná J-Law, která celou komedii utáhne díky svým dramatickým, ale i komediálním schopnostem. Její Maddie by mohla být jen přisprostlou ztracenou existencí jako řada postav Amy Schumer, ale místo toho má i lidskost a hloubku a její vztah s Percym diváka baví.

zdroj: Sony Pictures

Ve své podstatě film často působí jako komedie, které už se často netočí a vznikaly spíše v období 2000s. Má jen hodinu čtyřicet minut, což je také raritní, a myslím, že jakákoliv minuta navíc by mu jen škodila. Ale pro nenáročnou letní podívanou má tenhle film vše, co od letní dospívající komedie potřebuješ.

HODNOCENÍ: 6/10