Kenneth Branagh se potřetí vrací jako filmový Hercule Poirot. Novou adaptaci Agathy Christie zasazuje do Benátek a dává jí hororový nádech.
Po Murder on the Orient Express a Death on the Nile se potřetí vrací slavný detektiv Hercule Poirot v podání britského hereckého esa Kennetha Brangha, který film potřetí i režíruje. Pro další dobrodružství si vybral příběh A Haunting in Venice, který začíná duchařskou seancí ve strašidelném domě a zavražděným médiem.
Oproti velkolepým prvním dvěma filmům je trojka více intimní a uzemněná. Kromě pár záběrů podzimních Benátek se kompletně odehrává uvnitř tmavé vily a i její obsazení je výrazně menší (ne však méně velkolepé) než u prvních dvou dílů. Mimo zasněženou krajinu jedničky a egyptskou poušť tu tak vystává více strašidelná až hororová atmosféra s pár lehkými lekačkami.
Jinak film jede dost klasické schéma a soustředí se na výstředního Hercula s prapodivným francouzským akcentem, ve kterém se však Kenneth Branagh evidentně vyžívá. V krátké, ani ne dvouhodinové, stopáži je hororový element dobré oživení a stejně tak herečky Tina Fey a loňská oscarová vítězka Michelle Yeoh.
Orient Expres za mě pořád překonán není, ale tahle benátská duchařina je přeci jen o chlup lepší než přepálená a digitální směsice, kterou nám Branagh loni naservíroval s Death on the Nile. Pokud si tak v kině chceš dát lehkou detektivku s halloweenskou atmosférou, je tohle super volba.