Pařížský týden módy je v plném proudu a celebrity jako Ye West, Pusha T nebo Pharrell na něm nesmí chybět.
Přestože všechny slavné osobnosti přímo září luxusními outfity, ocenění za nejstylovější moment by si nejspíš odnesl rovnou z frow neboli z první řady přehlídkového mola zpěvák a módní ikona Pharrell Williams.
Na přehlídkovém molu značky Kenzo, při odhalení první kolekce jeho blízkého přítele a spolupracovníka Nigo, měl na sobě Pharrell tričko značky Humanmade, parku Kenzo a černý baret s letopočtem 1970. Jelikož nebyl jeho outfit nijak zvlášť zajímavý, oblečení bych tentokrát posunula stranou. Byly to ale právě jeho třpytivé sluneční brýle, ze kterých nemohli všichni přítomní spustit oči.
Sluneční brýle ve tvaru slzy značky Tiffany & Co. jsou vyrobeny z 18karátového zlata. Jejich rám je silně zdobený dvěma smaragdy, 61 kulatými diamanty a váží celkem více než 25 karátů. Kromě pořádného flexu tak mimo jiné naznačil spolupráci s tímto šperkařským magnátem.
Pharrell po přehlídce odhalil, že spolupráce bude o vidění věcí jinak, což je v podstatě staronová vize značky Tiffany & Co., vlastněné LVMH (nejvýznamnějším francouzským módním koncernem). Tiffany prochází poslední dobou velkými změnami vedenými Alexandrem Arnaultem. Tento bývalý generální ředitel fancy zavazadel Rimowa se v lednu 2021 ujal funkce výkonného viceprezidenta. 185 let starou značku tradičně známou tím, že zdobí krky hollywoodských hvězd, jako jsou Audrey Hepburn a Céline Dion, tak proměnil během jednoho roku v jednu z nejžhavějších značek na trhu.
Pharrell je profláknutým fanouškem lesklých a extravagantních šperků. V roce 2008 se s Kawsem podílel na návrzích exkluzivních diamantových náhrdelníků. Ve stejném roce také spojil síly se šperkařkou Camille Miceli a vytvořil Blason Line pro Louis Vuitton, která obsahovala prsteny ve tvaru cherubína a vícebarevné diamantové náramky.
Zajímavostí však je, že instagramový módní hlídací pes Diet Prada poukazuje na nápadné podobnosti mezi designem Pharrellových miliónových a poté podobných brýlích ze 17. století, o nichž bylo známo, že patřily mughalské královské rodině. Ať už se Pharrell inspiroval, či ne, všichni jsme zvědaví, co nám jeho spolupráce s Tiffany & Co. přinese. Očekává se minimálně stejná dávka extravagance jako při jeho kolaboraci s Chanel.
Pharrellem navržené a Tiffany & Co. vyrobené zásnubní prsteny? Za mě ano!
P.S.: A kdo že je Nigo?
Nigo je japonský král streetwearu (nyní již také významnou součástí světa luxusu), který minulý rok přijal největší výzvu své kariéry. LVMH ho v září jmenoval na nového uměleckého ředitele Kenzo, a stal se tak prvním japonským módním návrhářem, který vede značku od dob jejího zakladatele Kenza Takady.