Zatímco New York se zaměřuje na uvolněné luxusní trendy pro nadcházející sezonu a Londýn koketuje s punkovými vlivy, v italské metropoli módy dominují především trendy hodné Instagramu.
Když se na scéně objeví milánský týden módy, pozornost se nesoustředí jen na oblečení, ale především na beauty looky, které outfity z přehlídkového mola doprovázejí. Oči zvýrazněné letmým nanesením lesku nebo kobaltově modrým odstínem, uvolněné a univerzální účesy pro každou denní příležitost – pojďme se podívat na čtyři trendy, které můžeš vyzkoušet už teď.
Velký comeback z 90. let, který je stále populárnější, protože opticky zvětšuje rty. Spočívá v tom, že na rty naneseš rtěnku o odstín tmavší, než je tvá přirozená barva rtů, a poté ji rozetřeš směrem do středu, čímž dosáhneš plnějšího efektu. Případně můžeš rty orámovat tmavší konturkou, zablendovat a do středu rtů nanést světlejší rtěnku.
U značky Moschino se rozhodli právě pro ombre efekt, zatímco u Gucci si je přizpůsobili k obrazu svému vinylovým leskem v nové, červené barvě s fialovým podtónem.
Nejen na rty! Na výsluní se opět dostává lesk na rty, který je jedním z nejuniverzálnějších produktů vůbec. Lesk lze nanést kamkoli, dokonce i na oči a tváře, pro přirozený look, jako bys celou noc protančil/a v klubu.
Nejnápadnější aplikace tohoto multifunkčního produktu byla k vidění u značek Max Mara, Ermanno Scervino, Diesel, Iceberg a Bally. Avavav ho také používá k napodobení slz, což je skvělý nápad pro fanoušky líčení ve stylu Euphoria.
Někdy stačí trocha oranžové nebo modré, aby se tvá pleť rozzářila. Etro a Antonio Marras to dobře vědí, protože oživili oční víčka modelek zářivou azurovou barvou. U Prady je meruňková barvou sezóny, zatímco Giorgio Armani představuje skvostné odstíny fialové s nádechem zářivě bílé.
Cílem kadeřníků bylo zdůraznit přirozenou krásu vlasů a vytvořit jemné vlny, které působí dojmem, že vlasy rozcuchal vítr. Roberto Cavalli a Ermanno Scervino zvolili tuto cestu, zatímco značka Moschino přidala brilantní twist, který následoval přání jejího zakladatele Franca, když před čtyřiceti lety tento dům zakládal: na jedné straně jsou extra rovné, na druhé straně je zatočená vlnka. U značky Etro si kadeřníci pohráli s baby hair a vytvořili jemné vlnky ve tvaru písmene S.