Už jsi slyšel*a o nové aplikaci ID by amo? Pokud ne, zjisti, o čem tahle nová social media platforma je u nás v článku.
Sociální sítě nejsou už příliš sociální. To je myšlenka, ze které vychází nová social media aplikace ID by amo. Málokterá denně používaná aplikace je ještě o tom, abys udržoval*a kontakt a přehled se svými kamarády. Většina z nich funguje na algoritmem utvářeném obsahu z krátkých videí, která tě co nejdéle udrží u obrazovky. Novinka ID by amo má jednoduchý základ – jde o prázdný canvas feed, který má na profilu každý uživatel a který pomocí fotek, textu a samolepek může utvářet on sám, ale i jeho kamarádi.
Za aplikací stojí malý tým z Paříže, který měl na svědomí už populární aplikaci Zenly, která skrze sdílení lokací podporovala offline interakce s přáteli a objevování nových míst. Tu koupil v roce 2018 Snapchat a letos ji zrušil v rámci šetření, ale primárně v Evropě se těšila velké popularitě. Jejich novinka je momentálně 23. nejstahovanější aplikací na App Store v rámci kategorie social networking. Dostupné je zatím pouze pro iOS zařízení a funguje na pozvání, kdy každý nový uživatel může pozvat 5 dalších.
Aplikace si také slibuje vyléčit osamělost, se kterou se svět potýká. „WHO nazvalo současnou situaci epidemií osamělosti. A pokud tomu říkají epidemie, mohlo by to být nakažlivé. Jinak řečeno, pokud jsi izolovaný*á, tak jsou i tvoji milovaní, protože jsi nedostupný*á a během tvých dvou hodin na TikToku nemají s kým mluvit,“ řekl developer Antoine Martine webu TechCrunch. Právě skrze gamifikaci aplikace a tvoření obsahu s kamarády chce ID by amo uspět a jeho cílem je získat 100 milionů denně aktivních uživatelů.
Zdroj: Tech Crunch, App Store, TikTok