Pro někoho možná splněný dětský sen? Módní dům Givenchy se již po druhé spojil s Disney a vytvořil kolekci inspirovanou pohádkou 101 dalmatinů.
Dlouhodobá spolupráce mezi módním domem Givenchy a Disney pod taktovkou kreativního ředitele Matthew M. Williamse oslavuje lásku a oddanost dalmatinů Ponga a Perdity , kterou cítili vůči svým štěňátkům v ikonické animované pohádce 101 dalmatinů z roku 1961.
Kolekci doprovazí i unikátní, na míru vytvořená animace od legendárních umělců, kteří ručně kreslí animované filmy ve Walt Disney Animation Studios. Jako speciální host se v animaci objeví i supermodelka Kate Moss. Animace vrcholí v obchodě Givenchy na Avenue George V, kde dalmatini v doprovodu Matthewa M. Williamse a supermodelky Kate Moss obdivují vystavené kolekce ve výlohách obchodů. Jejich okamžik blaženosti je nakrátko přerušen překvapivým zjevením notoricky známé Cruelly de Vil, která však rychle prchá poté, co si Pongo a Perdita s ochranným zavrčením obhájí svou přítomnost. Tato animace má být krátkým shrnutím celého animovaného filmu.
Tato limitovaná kolekce, jež je tvořena dámským a pánským sortimentem, obsahuje nejen originální kousky oblečení, ale také tašky, boty či drobné kožené doplňky a šperky. Hravé reference na jednotlivých kouscích ukazují například, jak štěňata prolézají písmeny v názvu Givenchy, Cruella de Vil se potuluje za okny historického sídla Givenchy v Paříži a Perdita na ulicích nosí obojek G-Lock. Mezi další pozoruhodnosti kolekce patří roztrhané a opravené džínové kousky s černými skvrnami podobnými těm na dalmatinech.
Z doplňků stojí za vypíchnutí kožený náhrdelník G-Lock připomínající psí obojek. Šperky ze stříbrné mosazi a smaltu mají za účel propojit módní sféru Givenchy a fantazijní animovaný svět Disney.
Ceny celé kolekce se pohybují od 400 $ do 4 200 $. V současnosti ji můžeš najít online na stránkách značky Givenchy nebo u vybraných prodejců.