Nepo babies většinou bývají zticha ohledně peněz a moci jejich rodin, to však neplatí u nového trendu „holy fkn airball”.
Creator trendu dá do videa nějaký statement. Na dalším slidu ukáže, jakou domněnku o tomto statementu mají cizí lidi, a nakonec, jak moc se cizí mýlí/daného člověka podceňují.
Příklad: Když si někdo myslí, že tvoje rodina vlastní malý krámek, ale ve skutečnosti máte obří, úspěšnou firmu.
Na pozadí trendu je píseň Soul Survivor od Jeezyho a Akona a poslední slide se vždycky zakončí hláškou „holy airball” - což je basket termín, když někdo hodí na koš a úplně mine.
Lidi trend používají buď na flexení svých úspěchů, nebo ke sdílení random facts o sobě, co by do nich nikdo netipnul.
Co ale opravdu nikdo nečekal, je to, že se trendu chytí děti známých herců, režisérů, zpěváků nebo úspěšných podnikatelů.
Do trendu už se zapojili děti zakladatelů Calvin Klein, Abercrombie and Fitch, McDonald's a mohli bychom pokračovat.
Mezi nejikoničtější videa rozhodně patří to od Alianny Thiam, dcery právě Akona, který literally provází celý tento trend.
Dále pak i TikTok od dcery Reese Witherspoon, která udělala vtipnou narážku na matčinu roli v Pravá blondýnka.
Popculture Instagram účet Diet Prada, který má 3,4 miliony sledujících, se vyjádřil k tomuto trendu tak, že je důkazem, že tzv. stealth wealth (nenápadné bohatství) je oficiálně out a teď pojede flexení.
„From old-money dynasties to household names, the app is suddenly crawling with twenty-somethings using the moment to humblebrag their family legacies.“