Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Nejlepší pop-upy a collabs na Coachelle

Coachella je kromě hudby zajímavá i marketingově, tak se pojďme podívat, jak značky využily jeden z největších mediálních momentů roku.

Desítky A list celebrit, kolem sta tisíce návštěvníků na jednom místě a neskutečné množství online obsahu. Coachella není jen o hudbě nebo o módě, je to taky zlatý důl pro značky, které mají dva víkendy v roce ideální příležitost se předvést a dostat do povědomí potenciálních zákazníků.

Jak letos značky využily svůj potenciál?

Magazíny Business of Beauty a Business of Fashion sestavily žebříček značek, kterým se na Coachelle nejvíce dařilo dle earned media value aka podle toho, jak moc lidé o značce mluvili, psali nebo ji sdíleli, aniž by za to dostali zaplaceno. Pro brandy je to důležitá forma reklamy, jelikož je zdarma.

Beauty a wellbeing

Nejlépe se na žebříčku umístila Rhode Skin, což asi není ani žádné překvapení. Hailey Bieber, zakladatelka značky, se tentokrát spojila s brandem Kendall Jenner - 818 Tequila. Společně na festival dovezly photobooth, do kterého stačilo vhodit obrandovanou minci, vyfotit se a pak už si jenom vyzvednout free lesk na rty a shot 818 tequily. Je to aesthetic, fun a easy na sdílení. Collab mezi Rhode a 818 je ukázkou toho, jak silné může být spojení popkultury, beauty a drinků. Tahle offline aktivita vyvolala v online světě šílenství a na Coachelle se do budky šel vyfotit každý.

Na druhé příčce se umístil Kosas s obrandovanými růžovými SUV auty, která jezdila po Palm Springs a rozdávala lidem SPF.

Dále se všude objevoval brand Patricka Starra ONE/SIZE nebo značky Sol de Janeiro, Neutrogena, Dove, Fenty Beauty a Fenty Skin.

Kromě beauty značek měl krásný pop-up i Pinterest, který vycházel z uživatelských dat a z toho, co teď letí, aby vytvořil Pinterest board in real life - od styling koutku s doplňky přes make-up stanici až po full-on set na focení. Sen každýho moodboard milovníka! Kromě toho přidávali i fun obsah na socials, kde se sledujících ptali na trendy nebo na estetiku jejich outfitů.

Móda

Dle BOF na plné čáře vítězí značka Revolve, která nejenomže oblékla většinu známých lidí na Coachelle, se zároveň taky postarala o zábavu - v prvním víkendu Coachelly totiž pořádala vlastní Revolve festival, kde vystupovala Cardi B, Tyga nebo třeba Lil Wayne. Festival se konal blízko Coachelly, takže návštěvníci a návštěvnice mohli stíhat obojí.

Revolve také spolupracoval s jinými značkami a známými osobnostmi, Alix Earle například měla pop-up svého relativně nového brandu SipMargs a Kylie Jenner zase pool party. Mezi hosty byli snad všichni od Love Island hvězdiček až po Taru Yummy, Julii Fox nebo Alex Consani. 🔥

Guess s sebou na Coachellu přivezl partu těch největších it girls online světa - kamarádskou skupinu Ruby Lyn, Lila Moss (dcera Kate Moss), Olivia Neil a Stella Jones. Kromě toho pořádal party, kde se ukázala Charlie XCX nebo Gabriette.

Pití

818 Tequila měla letos na festivalu obrovskou zónu, kde se konala spousta eventů, třeba zmíněný Rhode photobooth, nebo tam mohli lidé jen tak pochillovat - vypadalo to jako festival ve festivalu. Co se estetiky týče, Coca Cola měla postavený cool prostor, který vypadal, jako bys byl*a přímo v plechovce! Velkou zónu měl i Red Bull, který na poušti postavil obří futuristickou pyramidu, ve které byla i fancy restaurace Nobu. Moc cute pop-up měl i Aperol.

Těšíme se, co přinese druhý víkend!