Krása a sport jdou mnohdy ruku v ruce, a Notino to ví. Na letošní Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 si proto připravilo hned několik inovací, které si můžeš v aréně vyzkoušet i ty!
Že k sobě sport a krása nepatří? Pff, vůbec! Tyhle dvě věci se vzájemně nevylučují, naopak. Jedno může druhé parádně doplňovat, a právě v duchu téhle myšlenky představilo Notino koncept Beauty of the game.
Největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě tak propojuje svět krásy a sportu a zaměřuje se na největší sportovní událost u nás: Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024. Na letošním turnaji, který se po devíti letech vrátil do České republiky, a to do pražské O2 areny a do Ostravar Arény, si Notino připravilo hned několik inovací.
Na multimediální kostku nad hrací plochou například umístili virtuální zrcadlo, které přímo na kostce fanouškům a fanynkám ukáže speciální líčení. To je inspirované národními barvami trikolory a zároveň odpovídá nejnovějším make-up trendům, jako je třeba modrá řasenka nebo výrazné rudé rty.
Novinek je ale mnohem víc. Notino si připravilo ve fan zónách v Praze i v Ostravě třeba foto koutek s umělou inteligencí, kde se mohou fanoušci a fanynky vyfotit v dresu svého oblíbeného českého hokejisty. Po celém stadionu jsou také QR kódy pro stažení aplikace Notino, za což každý člověk obdrží dárek a získá také desetiprocentní slevu na nákup v aplikaci. Může se pak zároveň zapojit do soutěže o voucher v hodnotě 10 tisíc korun na nákup na www.notino.cz.