Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Módní dům Loewe nechal vyrůst svou první kolekci

Značka Loewe v rámci představení nové kolekce jaro/léto 2023 na pařížském Fashion Weeku uvedla nespočet živých modelů. Celou přehlídku provázelo novodobé téma – spojení technologie a přírody.

Nová kolekce značky Loewe se pyšní inovativním a kreativním zpracováním některých modelů, které se na přehlídce objevily. Loewe nechalo své designy doslova vyrůst, a vzniklo tak perfektní propojení mezi módou a přírodou.

Celkový koncept přehlídky byl výsledkem experimentálního procesu vyvinutého ve spolupráci s designérkou Paulou Ulargui Escalonou. Hlavní myšlenkou byla časová linie, kterou oblečení během svého nošení prochází a nakonec stejně tak jako vzniklo, splyne s přírodou.

Návrhář Jonathan Anderson
Návrhářka Paula Ulargui Escalona

Trvalo dohromady 20 dní, než návrháři dosáhli požadované úrovně růstu ve speciálně postaveném polytunelu na okraji Paříže. Všechny modely navržené tímto způsobem vyžadovaly pravidelné zalévání a náročnou údržbu, aby na módním mole působil design dokonale.

Skrze tento nápad se poprvé v historii značky setkává příroda s technologií, které jsou společně reflektovány v módním prostředí. Veškeré propojení se odehrává v zářivě bílých prostorách, které mají díky své nekonečnosti rozšiřovat divákovu mysl. Kolekce nás má nalákat na přemýšlení z jiné perspektivy, co se týče recyklace a celkového cyklu od vzniku až po zánik oděvu. Dokonalé, avšak opotřebované.

Chia rostliny a směs bylin můžeme spatřit jak na kabátech, mikinách, teplácích, tak i na teniskách.

Veškeré tvary a střihy jsou zredukovány na svou archetypální podobu. Interaktivní obrazovky mění pláště a kabáty na promítací zařízení, skrze které má divák možnost alespoň na chvíli vstoupit do prostředí zcela nedotčené přírody. Na obrazovkách jsou promítaní létající ptáci, neposkrvněná příroda, ryby v oceánu nebo líbající se lidé. Celkový VR požitek je doplněn o detaily, jako jsou sluchátka, kabely či obal na mobil, vysící na určitých modelech kabátů.

Výrazné barvy, jež diváka doprovázejí napříč celou kolekcí, mají upozornit na barevnost a hravost každodenního oblečení.