Značka oblečení a bot Loro Piana je jedna z velmi známých značek, kterou ale naše generace tolik neznala, dokud nepřišel někdo, kdo ji vrátil na piedestal.
Ten, který proslavil téměř zapomenutou old money značku Loro Piana, je člověk známý hlavně pro svůj à la poubelle koncept videí na TikToku - Gstaad Guy.
Na sociálních sítích paroduje život bohatých lidí, a doslova si dělá srandu z celé této snobské kultury, jako je každé léto dovolená na Mýkonosu a v zimě pak lyžovačka ve Švýcarských Alpách. Výraz à la poubelle může být volně přeloženo jako to the trash.
Hlavní hvězdou v jeho parodiích je full time zaměstnanec Apple nebo nepo baby Constance, který žije ten nejvíce old money lifestyle, který může být. Kromě toho, že influencer paroduje a lowkey zesměšňuje boháče, udává i trendy. Má taky druhé alter ego, Cousin Colton, který je klasický influencer s hromadou peněz. Ve videích hodnotí různé věci okomentováním à la poubelle nebo fanstastique. I know, je to složitý, proto mrkni na jeho TikTok!
Tvůrce si tak vytvořil silnou fan base a skvělý kontent. Constance se ve videích netají svojí láskou právě ke značce Loro Piana, která pro naši generaci není úplná klasika. Do moodu jeho contentu to ale krásně zapadá, jelikož reprezentuje nepo babies born and raised in old money style.
Toho si značka všimla a hned využila situace. Gstaad Guy patří mezi větší influencery a je oblečený od hlavy až k patě v quit luxury značkách, právě jako je Loro Piana. V podstatě se stal jejím ambasadorem. Pro značku je tohle moc dobrá reklama, a tím že se rozhodla vzít to jako součást marketingu, který je bližší naší generaci, nabírá její popularita opět na obrátkách.
Loro Piana díky tomu zažívá doslova prime time, kdy jí závratným tempem rostou sales. Módní značku založil Pietro Loro v Itálii v roce 1924. Specializuje se na výrobu oblečení z kašmíru, bavlny, vikuní a merino vlny pro ženy i muže. Jejím CEO je Damien Bertrand a po celém světě má 136 prodejen.
Značka Loro Piana ale není jediná spolupráce Gstaad Guye. S jeho druhým alter egem Coltonem, kterého je doménou spíše streetstyle, vytvořili se značkou CHIMI speciální sluneční brýle, které se k němu perfektně hodí.
Z jeho profilu se stává opravdová senzace a kromě tisíců fanoušků a světových značek se o něj zajímá také tisk a média jako The Business of Fashion. Jsem upřímně zvědavá, s čím se objeví dál a klidně přiznám, že jsem s ním totálně obsessed!