Bleached vlasy a obočí, tired make-up look, virální taška nebo ultra estetický magazín. To vše patří mezi poznávací znamení fashion & beauty influencerky Lary Violetty, která přichází s novým lorem do světa současné módy a vizuální kultury.
Fashion lovers, zbystřete! New kid on the block aka Lara Violetta přináší do módy a vizuálního umění vlastní otisk, který stojí za pozornost. Unique vkus, vlastní magazín i virální kabelka – tahle německá modelka a fashion & beauty influencerka se právem řadí mezi nejvíc cool osobnosti na internetu.
V době, kdy všichni potřebujeme kabelku na MacBook, iPad a sluchátka, přišla Lara s úplně jinou vizí, díky které jsi o ní už možná slyšel*a.
Její paper bag, která není o praktičnosti, ale o návratu k fyzickým médiím, spatřila světlo světa v roce 2024. Tehdy byla v bílé barvě, letos přišla Violetta s provedením v černé a měla do pár minut vyprodáno.
Kabelka je navržená primárně na nošení časopisů – tvůj oblíbený magazín se tak stává součástí outfitu a jeho cover funguje jako módní doplněk. Nejvýraznějším prvkem jsou nastavitelné třásně, díky nimž je možné vzhled tašky přizpůsobit.
Paper Bag je ale jen součástí širšího konceptu. Lara stojí i za Violet Papers, tištěným magazínem, který funguje jako vizuální deník plný experimentální grafiky a osobních reflexí.
Každé číslo působí jako art piece složený z módní fotografie, moderní typografie a avantgardní estetiky. Standardní grafický layout je tady klišé, takže jako milovnice eklektismu jsem totálně obsessed.
Dalším signature prvkem persony Lary je její strong make-up game. Bleached obočí a vlasy spolu s pale skin tvoří plátno, na které Lara nanáší barvy neobvyklým způsobem.
Nejvíc ikonickým je v jejím podání tzv. „tired girl look“, kdy si influencerka hraje zejména s očními stíny. Ty aplikuje prsty kolem celého oka, dokud nevznikne abstraktní flek podobný kruhům pod očima, které vznikají po 48 hodinách bez spánku.
Podobně messy způsobem nanáší Lara i rtěnku, takže rozhodně nečekej dokonale vykonturované rty à la Kylie Jenner.
Co by to však bylo za styling, který by nepodtrhávaly důkladně zvolené kousky oblečení. Lara miluje kombinovat vintage designer pieces od značek jako Chanel, Maison Margiela nebo Balenciaga, a to především ve studených pastelových tónech.
Na Lařinu tvorbu má velký vliv i její partner, Philemon Hahlweg, student módního designu na Royal Academy v Antverpách a autor ikonických COW BAGS.
Mimo jiné se podílel také na vytváření paper bags, které společně několik měsíců samplovali do posledního detailu.
Siblings, or dating? Na první pohled působí dost podobně – oba alt se silným vizuálním rukopisem. Přesto z nich jde trochu jiný vibe: U Lary převládá black cat energy, zatímco Phil, alespoň co se zdá, naplňuje ve vztahu roli golden retrievera.
Znamená to, že se móda i umění pomalu vrací k pomalejším a hmatatelným formám? Snad ano. Lara ukazuje, že fyzická média nemusí být jen nostalgie, ale naopak způsob, jak do digitálního světa přinést něco opravdového.
Magazín na kabelce, grafika rozbíjející pravidla nebo abstraktní make-up totiž vizuálně komunikují úplně jinak než feed na Instagramu.
A možná právě proto působí Lara tak autentickým dojmem - nepředstavuje jen další influencerku s „perfektním“ vizuálem, ale někoho, kdo fyzickým věcem vrací hodnotu a dělá z nich součást životního stylu.