Poté, co se Kazmův film stal nejúspěšnější českou premiérou historie, se na něj veřejně obrátil jeden z jeho bývalých spolupracovníků, Karel z Prostřena. Co mu vzkázal ve veřejném dopise?
V roce 2017 zbořil Kazma (občanským jménem Kamil Bartošek) český internet, když odhalil, jak napálil producenty Prostřena. Do toho dosadil herce z Filmové akademie v Písku, Karla Ondrku, který v show předstíral, že trpí Tourettovým syndromem, má neustávající erekci a je gerontofil. Kromě toho choval slepici, spal v rakvi a v troubě měnil jídla z blafů na totální gurmánské lahůdky. A nyní Kazma o 6 let později zbořil česká kina, když se jeho ONEMANSHOW: The Movie stal nejúspěšnější českou premiérou a porazil Anděla Páně 2 s více jak čtvrt milionem diváků za první víkend.
V návaznosti na zhlédnutí jeho novotiny mu jeho bývalý spolupracovník Karel z ONE MAN SHOW poslal otevřený dopis, ve kterém Kazmu odsuzuje. Odhalil, že do spolupráce s Kazmou šel kvůli slávě, která se mu ale vymstila. A nakonec kvůli tomu, že byl známý jen díky této parodické roli z Prostřena, se z umělecké dráhy kompletně stáhl. Nyní Karel Ondrka profesně rozváží jídlo. Mimo to ale řekl, že si myslí, že jeho spolupráce s Kazmou je doteď Kazmovým nejlepším počinem, přestože se za ní Ondrka stydí a pochybuje o tom, že měla pozitivní dopad jako awareness kampaň o lidech s Tourettem.
Ondrka není zároveň první, kdo se od Kazmy a jeho tvorby distancoval. Dříve to už udělal bývalý režisér ONE MAN SHOW, Markus Krug. V otevřeném dopise, který v celém redigovaném znění najdeš na Kinobox.cz, Ondrka Kazmu osočil z toho, že se zaprodal a nebojí se jít do zbytečných extrémů, aniž by dbal na následky pro další – ať už co se týče šílené soutěživosti, kterou Kazmův film, ve kterém se hraje o 20 milionů, způsobil, nebo co se týče nevraživosti mezi lidmi a nucení chodit na film opakovaně kvůli údajným indiciím v něm. Shazuje také jeho film, který mnozí vnímají za výjimečný. K dnešnímu dni se Kazma zatím k dopisu nevyjádřil.
Tvůj formát není ani zdaleka tak nový, jak by sis přál. Idea toho, že vylezeš z kina a můžeš něco vyhrát, je s námi už mnoho let. Je docela veselým paradoxem, že před tvým filmem běží v Cinema City spot, který říká, že na lístek do kina (jakýkoli) můžeš vyhrát ceny, včetně auta.