Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #9

Donald Trump na nákupech samoopalováku, narozeniny Ingredients nebo náplasti na pupínky. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Všechno nejlepší, Ingredients!

Legendární pražský beauty concept store oslavil v červenci desáté výročí. Místo koktejlu si však zakladatelé Jakub Kopčák a Lukáš Loskot nechali namíchat vlastní parfém – ve spolupráci s Thibaudem Crivellim, zakladatelem parfémového domu Maison Crivelli. „Vývoj trval přes rok a byl skutečně intenzivní,“ vzpomíná Jakub Kopčák a dodává, že než se dostali k finální podobě vzorku, který je okamžitě uchvátil, vystřídali během procesu celkem tři parfuméry. 

Zadání bylo jasné – parfém měl odrážet filozofii Ingredients, mít celodenní výdrž a přitahovat lidi jako magnet. Přesně po takových totiž vybraná klientela touží. Díky spolupráci s Maison Crivelli se parfém 07/2012 nakonec vyráběl v prestižních laboratořích Givaudan, kde si parfémy nechávají míchat ty nejznámější módní domy a kde si mimo jiné vyrábějí své vlastní ingredience a patentované molekuly. A právě jedna z nich tvoří základ vonné kompozice. 

„Vytvořit kopii našeho parfému je tak prakticky nemožné,“ říká s šibalským úsměvem Kopčák. Složení vůně je přísně tajné, protože zakladatelé věří, že do vůně se můžeš zamilovat, i když její složení zůstává skryté. Musí ti stačit fakt, że se jedná o dřevitý parfém v koncentraci Extrait de Parfum, takže na kůži vydrží opravdu dlouho. Kvalita totiž podle Kopčáka vzniká pouze tehdy, pokud „máte dostatek času a nechcete jen chrlit další vůní, která je podobná tomu, co už na trhu dávno je“.

Parfém Ingredients 07/2012 je prvním kouskem ze speciální edice Collection Particulière, kterou Maison Crivelli vyvíjí pouze s těmi nejlepšími concept story a obchodními domy na světě. Kdo je další v pořadí? Po Češích bude následovat spolupráce s britským obchodním domem Harrod’s. WOW!

Estée Lauder chce ulovit módu Toma Forda

Společnost Estée Lauder Companies údajně jedná o převzetí americké luxusní módní značky Tom Ford. Ve hře je potenciální transakce v hodnotě 3 miliard dolarů. Pro ELC by to znamenalo vůbec první vstup do světa luxusní módy, protože se až doposud po celou dobu od založení zaměřovala především na čistě kosmetické značky. Firma v současné době vlastní licenci na skincare, make-up a parfémy pod hlavičkou Tom Ford.

O prodeji informoval deník The Wall Street Journal nejmenovaný zdroj – a to krátce poté, co byly akcie módní značky začátkem tohoto roku uvedeny na burzu. Tehdy byla k prodeji společnosti přizvána investiční bankovní společnost Goldman Sachs, o čemž v červenci informovala agentura Bloomberg. Vlastník značek MAC a Clinique také v květnu zveřejnil svůj obrat za třetí čtvrtletí roku 2022 ve výši 4,25 miliardy dolarů, což mu dává velkou šanci obchod dotáhnout do konce. Otázkou je, zda se do boje nepřidá také LVMH nebo Kering. Podle webu Business of Fashion by totiž Estée Lauder pravděpodobně poskytla licenci na výrobu a prodej oděvů a doplňků jiným společnostem, což by mohlo značku oslabit.

Nemačkat, namazat!

Tímto bych ti rád chtěl připomenout, že pupínky by se neměly mačkat, ALE je mi jasné, že ani ti nejtrpělivější z nás si prostě někdy nemůžou pomoct. Nevzhledné červené flíčky, neboli pozánětlivé hyperpigmentace, na pleti mnohokrát přetrvají několik týdnů i měsíců. Přesně pro tyhle případy vytvořila Dermalogica lokální ošetření ve formě lehoučkého gelu Post-Breakout Fix z řady Clear Start

Složení obohacené o výtažek ze semen karobu, skvalan, kyselinu salicylovou a hexylresorcinol zmírňuje zarudnutí, sjednocuje tón pleti a pomáhá dostat pleť zpátky do formy. Jak na to? Stačí nanést tenkou vrstvu ráno a večer přímo na postižené místo a opakovat to do té doby, dokud skvrna nezmizí. Samozřejmostí je používání krému s vysokým SPF faktorem přes den. A pro příště si místo mačkání připrav k ruce neviditelné náplasti na pupínky. Baví mě ty od Peace Out Skincare, Zitsticka (varianta na cystické akné s mikrojehličkami nemá na trhu konkurenci), Mario Badescu, CosRX nebo slovenské značky Envy Therapy. V DM drogerii hledej výhodné patche Balea. 

Glossier (znovu) propouští 

Jen krátce poté, co Glossier oznámil partnerství s parfumeriemi Sephora v Severní Americe, přichází zprávy o tom, že kvůli restrukturalizaci z direct-to-consumer modelu na omnichannel strategii propustil více než dvacet zaměstnanců z vedení společnosti. „Ačkoli bylo rozhodnutí restrukturalizovat nesmírně obtížné, jsem přesvědčena, že je společnost Glossier připravena odstartovat novou úspěšnou éru,“ uvedla v prohlášení pro Modern Retail nová generální ředitelka Kyle Leahy. Zároveň potvrdila, že do chystaných prodejen v Americe nabírá další zaměstnance a hledá vhodné kandidáty v oblasti dodavatelského řetězce a velkoobchodní distribuce. Další pracovní síla bude určitě třeba, protože jen do konce roku 2022 chystá růžovoučký brand otevřít čtyři obchody.

Trump na nákupech 

Random shit na závěr. Co si asi bývalý americký prezident Donald Trump šel koupit do Sephory?

a) samoopalovák Tan-Luxe

b) pomádu na vlasy

c) bronzer Fenty Beauty Sun Stalk'r

Své tipy mi klidně pošli do DMs nebo se zapoj do diskuze. 

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.