Vůně oblíbených džín, Glossier v Sephoře nebo tip herečky Sydney Sweeney, jak navždy skoncovat se suchou pletí. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Vypadá to, že mileniály opěvovaná značka, která až doposud byla ukázkovým příkladem obchodního modelu direct-to-consumer, musela po pandemii a s novým vedením v čele změnit strategii. Do této chvíle si zákazníci mohli koupit produkty v růžových bublinkových taštičkách pouze online a v několika designových buticích, před kterými neustále stály fronty fanoušků čekající na příležitost vyzkoušet tvářenky Cloud Paint, cleanser Milky Jelly nebo rtěnky Generation G.
To se však brzy změní, protože v rámci dohody spotřebitelé v USA a Kanadě budou moci od roku 2023 nakupovat tuto značku v obchodech i online prostřednictvím giganta vlastněného společností LVMH. Spolupráce Glossier se Sephorou navazuje na pop-up dohodu s řetězcem obchodních domů Nordstrom, který ve vybraných prodejnách propaguje vůni You.
Glossier je údajně jednou z nejvyhledávanějších značek na webu sephora.com, přičemž počet vyhledávání se za posledních 12 měsíců zvýšil o 200 %. Tato změna signalizuje novou kapitolu ve vedení Glossier, v němž Kyle Leahy před pár měsíci vystřídala zakladatelku Emily Weiss na pozici generální ředitelky.
„Sephora je ikonickým mezinárodním prodejcem s mimořádně loajální komunitou a víme, že nás tam naši zákazníci chtějí vidět,“ řekla Leahy, která nastoupila do Glossier jako ředitelka zákaznického oddělení v roce 2021. Společnost Glossier bude pokračovat v expanzi pop-up prodejen a do konce roku 2022 chystá otevřít nové prodejny ve Washingtonu D.C., Atlantě, Philadelphii a Brooklynu.
V roce 2023 se vrátí do čtvrti Soho v New Yorku, kde bylo vedení nuceno uzavřít svůj flagship store kvůli pandemii. O tom, jestli se produktů Glossier konečně dočkáme i v České republice, PR oddělení Glossier pro Evropu zatím zarytě mlčí, nicméně podle jiných ověřených zdrojů se „něco chystá“. Pro začátek by možná stačil alespoň shipping do CZ, co myslíš?
Existuje v aktuálních tropických dnech něco více osvěžujícího, než je ledový okurkový salát? Nechci se hádat, ale probudit mě dokáže i vodní vůně šťavnaté okurkové svíčky Loewe, na které španělský brand úzce spolupracoval se slavným čínským hercem Leo Wu. Po zapálení cítím chladivé mátové tóny, což je oproti těžším svíčkám, jež běžně pálím, vítaná změna.
Kdo by to byl řekl, že někdy budu znovu toužit po džínách Diesel? Návrhář Glenn Martens dočerpal značce ztracenou šťávu a sex-appeal. Kabelka 1DR je neskutečně hot, stejně jako obnažené kampaně a provokativní nafukovací panny v nadživotní velikosti na přehlídkovém mole. Teď se k line-upu přidává unisex vůně D by Diesel, která by ti měla padnout stejně jako tvé oblíbené džíny. Návykový parfém si mě získal především svěžím denimovým akordem, zkombinovaným s jiskřivým zázvorem a hřejivou vanilkovou infuzí. Znovuplnitelný flakon je k mému překvapení vyrobený z recyklovatelného a opakovaně použitelného skla.
Tohle si rozhodně přidávám na wishlist! Dior uzavřel exkluzivní partnerství s francouzskou společností Lucibel, která se zabývá inovacemi v oblasti světelných technologií, za účelem využití a komercializace LED masek. Na vytvoření zkrášlujícího beauty gadgetu s firmou Lucibel spolupracoval designér Olivier Lapidus. Ten se dlouhá léta věnoval inovativním textilním výrobkům, zejména látkám spojeným se světlem. V roce 1999 poslal Lapidus na módní molo něco, co označil za první „svítící šaty“, které byly vytvořené pomocí speciálně tkaného žakáru a technologie optických vláken. Jeho výtvory byly používány i v medicíně, například při léčbě dětí se žloutenkou.
S pracovní nabídkou ho kontaktoval Frédéric Granotier, zakladatel a prezident technologického brandu Lucibel. Následoval brainstorming a o osmnáct měsíců později se z Lucibelova profesionálního produktu stala volně prodejná kosmetická maska OVE, která je vhodná pro ženy i muže. Získala dva patenty, vylepšenou ergonomii a pyšní se technologií fotobiomodulace. Ta využívá studené červené světlo ke stimulaci a regeneraci buněk. Množství vyzařovaného světla se liší podle části obličeje, ke které maska přiléhá, aby byla co nejúčinnější.
Klinická studie Dior tvrdí, že od prvního sezení a za pouhých 12 minut jsou účinky na kvalitu pleti okamžité a že po měsíci (při dvou sezeních týdně) je pokožka zdravější, její textura je vyhlazená, sjednocená a zářivá. Maska je údajně 20krát účinnější než jakákoli jiná dříve dostupná na trhu. Exkluzivní preview pro vybrané klienty proběhlo v Dior Spa Cheval Blanc v Paříži. Přenosná verze pro domácí použití bude k dostání od ledna 2023 v buticích Dior a na stránkách dior.com. Pořizovací cena? 3 150 eur, zkus napsat Ježíškovi!
Masky na rty s vůní vanilky, čokolády a melounu korejské značky Laneige všichni důvěrně známe. V tuhle chvíli mám jednu na nočním a druhou na pracovním stole. Třetí záhadně zmizela. Nicméně to není jediný produkt, který bys podle herečky ze seriálu Euphoria měl/a vyzkoušet. Sama trpí suchou pletí, takže když ji zástupci značky oslovili, aby se stala tváří vylepšené hydratační řady Water Bank, neváhala ani minutu.
„Jsem nadšená, že mohu spolupracovat s Laneige, protože sdílíme stejnou posedlost hydratací pleti,“ říká ve svém prohlášení. „Líbí se mi, že po jejich použití nemám pocit suché stažené pleti, což se hodí zejména při natáčení před použitím make-upu.“ Oblíbila si hlavně sérum a krém Water Bank s kyselinou hyaluronovou.
Ačkoliv v červenci oslavila 53 let, na jejím obličeji a těle se zub času příliš nepodepsal. Jasně, popová diva sice tvrdí, že za všechno vděčí olivovému oleji (bitch please!), ale pravda je někde jinde. Po rodičích má záviděníhodné geny, má čísla na ty nejlepší dermatology a plastické chirurgy v oboru a používá prý pouze svou kosmetiku JLo beauty. Nyní uvádí balzám na zadek Firm + Flaunt Targeted Booty Balm, který s experty v laboratořích naformulovala tak, aby předcházel tvorbě strií, zlepšil pružnost pokožky a nepřetržitě ji hydratoval. Složení balzámu obsahuje extrakt ze semen guarany, růžový pepř, bambucké máslo, extrakt ze semen avokáda a skvalan.
Navzdory silnému marketingu doporučujícímu jeho použití na hýždě lze výrobek použít také na pas, boky, stehna a paže. Uvedení na trh následuje po letech nepodložených zvěstech v médiích a mezi fanoušky, že si zpěvačka pojistila svůj zadek na miliony dolarů. Ať se snažím sebevíc, olivovému oleji v kosmetice nemůžu přijít na chuť. Nechám si ho raději do salátu.