Nejvyhledávanější adventní kalendář letošních Vánoc, opening kosmetického salonu Líčírna Studio, dokonale nedokonalá selfie Millie Bobby Brown nebo český vegan-friendly balzám na rty Osté s příchutí cukrátek. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Podle údajů společnosti Google je letos největší zájem o adventní beauty kalendáře značek Charlotte Tilbury, Jo Malone London a Lookfantastic. První příčka patří adventnímu kalendáři Lucky Chest of Beauty Secrets make-up artistky Charlotte Tilbury, který v období od srpna do října 2023 měsíčně na Googlu nasbíral 40 500 vyhledávání.
Ve světě plném insta filtrů a fotek nedosažitelně dokonalých tvářiček je osvěžující vidět celebritu, co se nebojí jít doslova s kůží na trh. Sympatická Millie Bobby Brown svým fanouškům ukázala obě strany – na jedné z fotek předvedla glam look. Druhá fotka v příspěvku odhalila reálnou pleť bez jakýchkoliv úprav a make-upu. Černé tečky, pupínky a zarudlá pleť? No big deal! Všichni jsme jenom lidi.
Made in Czech. Kdyby se strýček Google zaměřil na český trh, první pozici v top desítce by jistě obsadil jedinečný beauty adventní kalendář Lexikon krásy od Organické Apotéky. Předvánoční čas lze pojmout různě. Začít můžeš třeba tím, že budeš větší pozornost věnovat sám*sama sobě a svému duševnímu zdraví.
Rozbalit si každý den drobný dárek ve formě pečujícího produktu je alespoň pro mě skvělý začátek. A právě 25 dárečků, včetně 3 novinek, které Apotéka uvede na trh až během roku 2024, obsahuje tato magická sběratelská kniha. K dostání je za 2 360 Kč.
Třikrát hurá! Populární Líčírna má vlastní kosmetický salon Líčírna Studio, který bude od 1. listopadu v plném provozu. Spojuje to nejlepší ze světa přirozenosti se špičkovou organickou kosmetikou. Jednotlivé procedury na spa menu jsou koncipované jako zážitkový rituál a zaměřují se na značky Dafna’s Skincare a Inika Organic.
Zaujal mě především hloubkově čisticí rituál s ultrazvukovou špachtlí, liftingová rozjasňující masáž nebo speciální ošetření na rozjasnění pigmentových skvrn. Návrhu interiéru se ujali designéři ze studia Lexová & Smetana. Salon sídlí na Vinohradech.
Portfolio vůní značky Glossier se prozatím skládá z jediné vůně. Pižmový parfém You se od svého uvedení na trh v roce 2017 stal jedním z nejprodávanějších produktů brandu. Po šesti letech to vypadá, že se Glossier zaměřuje na nové vůně – nedávné pracovní nabídky kosmetického gigantu alespoň naznačují, že společnost pracuje na druhém parfému.
Začátkem tohoto měsíce Glossier oznámil výběrová řízení na dvě pozice: Senior Manager, Fragrance Product Development a Brand and Product Marketing Manager – Fragrance. Obě pracovní pozice nasbíraly jen na síti LinkedIn přes 350 žádostí, což svědčí o tom, že je o Glossier i přes poslední turbulentní roky stále zájem. Společnost na můj dotaz ohledně druhé vůně nereagovala. Nabídky práce nicméně tomuto vývoji rozhodně nasvědčují.
Co nevidět tu máme zimu, která s sebou přináší i spoustu problémů, alespoň pro naši pokožku. Jedna z oblastí, která obzvlášť trpí, když za oknem teplota klesá, jsou naše rty. Pálí, vysychají, praskají a mohou se i častěji tvořit opary. Cestou z prekérní situace je mít po ruce cruelty-free, vegan-friendly balzám na rty v krásném obalu.
So yummy! Lokální brand Osté odhalil letošní limitovanou vánoční edici kultovního balzámu na rty. Zakladatelka Hana Pham se nechala inspirovat červenobílými cukrátky candy cane z Německa. Vylepšená zabarvená receptura s jemnými třpytkami, božskou vůní a sladkou chutí je obohacena o extra dávku vitaminu C přinášející rtům extra ochranu proti nepřízni počasí.
Říká se, že krása tkví v oku pozorovatele. Nejnovější kolekce líčení Hermès beauty se proto zaměřuje právě na oči a jejich neuvěřitelnou schopnost vyjádřit širokou škálu emocí bez jediného slova. V řadě Le Regard najdeš šest paletek očních stínů Ombres d'Hermès, barevné řasenky Trait d'Hermès a sadu čtyř Les Pinceaux Hermès. Všechny navrhl Gregoris Pyrpylis, kreativní ředitel Hermès Beauty, který se této funkce ujal v roce 2022. K dostání ve vybraných buticích Hermès a online na hermes.com .
Zpěvačka na Instagramu odhalila Cé Noir, oficiální výtvor Beyoncé Parfums, který se podle všeho začne prodávat v listopadu. Stejně jako lístky na Renaissance tour, ani parfém Cé Noir – který se vyznačuje tóny klementinky a medu, srdcem z růže a jasmínu a základem z myrhy a ambry – nevyjde zrovna lacino. A stejně jako většina věcí signovaných Queen B (kromě kolekce pro adidas) se pravděpodobně na trhu dlouho neudrží.