Lip kit Stiflerovy mámy, houbičky z Berlína, pražský genius loci očima cizince nebo výstava Dior J’adore. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Kylie who? Nová spolupráce navazuje na první kampaň populární herečky se značkou e.l.f., která měla premiéru v loňském roce během poločasové přestávky na Super Bowlu. V krátkém spotu Stiflerova máma vtipkovala, že kdyby měla možnost vyrobit si vlastní rtěnku, pojmenovala by ji Dirty Pillows nebo Swollen. Společnost e.l.f. samozřejmě musela její přání splnit.
Lip Kit s příznačným názvem Dirty Pillows obsahuje růžovou rtěnku a lesk na rty v odstínu Swollen. Sadu doplňuje odpovídající konturovací tužka na rty v odstínu Fill Frontal a kapesní zrcátko se slovy „lips are the mirror to the soul“.
„Na líčení miluji hlavně tvůrčí proces, při kterém se každý den stávám někým trochu jiným, díky tomu je život o něco zajímavější. Klíčovou součástí mého oblíbeného looku je zvýraznění rtů pomocí kombinace rtěnky s konturkou a leskem v lichotivých odstínech, aby vypadaly plnější. Každý den se mě všichni ptají, jaké produkty mám nejraději,“ prohlásila Jennifer Coolidge.
V únoru časopis Fortune spekuloval o tom, zda se firmě e.l.f. vyplatila reklama na Super Bowlu s Jennifer Coolidge v hlavní roli – spot, který pravděpodobně stál kolem 6 až 7 milionů dolarů. Soudě podle důvtipného druhého dějství se spolupráce s královnou komedie opravdu vyplatila.
Značka Twentynine Palms Jareda Leta je další kosmetickou značkou, která by mohla skončit, přestože byla uvedena na trh teprve před rokem. Herec údajně ukončil spolupráci s mateřskou společností Maapilim Ltd., takže budoucnost značky je nejistá. Podle Hollywood Reporter je příčinou špatná komunikace a řízení ze strany provozovatele značky.
Instagramový účet Twentynine Palms je již šest měsíců bez nových příspěvků. Poslední byl zveřejněn 2. března a propagoval krém na ruce Moonlight Mesa. Pod příspěvkem se objevilo mnoho komentářů spotřebitelů, kteří se ptali, co se se značkou děje. Pod všemi výrobky na stránkách je také uveden popisek „coming soon“.
Řada se při uvedení na trh setkala se značně rozporuplnými ohlasy poté, co frontman kapely 30 Seconds to Mars prohlásil: „Nikdy jsem se o kosmetické produkty moc nezajímal.“
Po letech lesklé nadvlády nastal čas sáhnout po pudru. Nejnovější produkt značky Milk Makeup z matující řady Pore Eclipse ještě více upevňuje její výjimečnou pověst. Lehký fixační pudr, je k dispozici ve čtyřech odstínech a v jednom kroku dokáže regulovat lesk, vyzmizíkovat póry a zafixovat make-up až na 16 hodin. Speciální mikrosféry fungují jako pomyslný filtr na rozšířené póry, výtažek z čočky absorbuje přebytečný kožní maz, zatímco bakuchiol a niacinamid vyhlazují strukturu pleti.
Berlínský indie brand Herbar patřící mezi průkopníky v péči o pleť založené na adaptogenech a výtažcích z hub přináší další dokonalou kombinaci vědy a rostlin, která dostane pleť do formy: The Face Nectar. Navazuje na oblíbený pleťový olej, kombinuje sílu nano kyseliny hyaluronové, hub outkovky pestré, tremelly, matsutake, reishi a nálevu z ženšenu a astragalu pro maximální hydrataci oslabené pleti. Prodává Myskino.cz .
Na tuhle i další otázky najdeš odpověď na výstavě v Les Beaux-Arts de Paris, která od 26. září do 8. října přibližuje příběh dnes již kultovního parfému J’adore, od původní záliby Christiana Diora v květinách až po J’adore l’Or, novou kompozici od mistra Francise Kurkdjiana.
Wow efekt umocňují speciální místnosti, kde můžeš vyzkoušet všechny jednotlivé složky vůně: ušlechtilý bouguet s dominantními tóny jasmínu damašské růže nebo na vlastní oči spatřit křišťálovou amforu sochaře Jeana-Michela Othoniela, zasazenou do květu ze zlata a bronzu. Neméně působivá je AI vize Refika Anadola na obřích LED panelech, rentgenové snímky umělkyně Kateriny Jebb a fotografie Yuriko Takagi zachycují neustále se vyvíjející zlatý parfém a jeho živoucí květiny.
Do rodiny vůní Twilly, kterými in-house parfémářka domu Hermés Christine Nagel míří na mladší klientelu, přibyla nová členka. Se zázvorem a tuberózou pracuje od samého začátku, v každé variantě ovšem zcela jiným způsobem. Tentokrát je kombinuje se šťavnatým liči, které staví do protikladu s pižmem. Vyzařuje auru mladší sestry, která miluje zábavu.
Tik tak, tik tak, čas neúprosně běží a beauty průmysl již od konce prázdnin teasuje nejrůznější adventní beauty kalendáře. Jedním z nejočekávanějších na české scéně je každoročně ten z parfumerie Sephora.
Ano, ještě jsme sice ani neoslavili Halloween, ale pokud máš nějaký adventní kalendář vyhlídnutý, rozhodně s nákupem neotálej. Většinou se hodně rychle vyprodají. Ať už trpělivě otevíráš okénko po okénku, nebo je vybalíš všechny hned po nákupu, s beauty adventním kalendářem si čekání do Vánoc zpříjemníš v obou případech.
Nová éra českého parfémového domu Pigmentarium voní slibně. Oratorio namíchal mladý francouzský parfumér Théo Belmas na reálných i imaginárních cestách mezi Prahou a Paříží.
Svěží kadidlová vůně vyjadřuje kontrast mezi dynamickou energií velkoměsta a poklidnou atmosférou starého kostela, pod jehož klenbami se zastavil čas. Ve svěžím úvodu, který symbolizuje světlo, se mísí vzácná madagaskarská mandarinka s neroli. Srdci dominuje spirituální vůně kadidla a cedru, kterou zjemňuje jasmín, zatímco temná a chladná zákoutí kostela vyjadřují zemité nóty pačuli a opopanaxu v základu.
Kim Kardashian zazářila na obálce magazínu CR Fashion Book. Prodloužené vlasy vyměnila za buzzcut. Opět se jednalo o paruku.