Anne Hathaway pro Shiseido, tekuté náplasti na pupínky nebo nejdražší rtěnka světa. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Anne Hathaway je novou tváří řady Vital Perfection značky Shiseido. Hathaway se připojila k herečce Hunter Schafer, která patří mezi další slavné tváře japonského brandu. Mezi její oblíbené produkty patří zejména vyhlazující péče na jemné vrásky Intensive WrinkleSpot Treatment a liftingový krém Uplifting & Firming Cream.
Luxusní značky znovu posouvají pomyslnou hranici toho, za kolik se může prodávat rtěnka. Chanel představuje nejdražší lipstick na světě – 31 Le Rouge vychází na 4 430 Kč. Objekt touhy přichází ve čtvercovém pouzdře z broušeného skla inspirovaném zrcadly, která lemují legendární schodiště ve stylu art deco na 31 Rue Cambon v Paříži.
Stejně jako u diamantu se odlesky kovu odráží od skleněných stran, které jsou osazeny kovovým kroužkem ve zlatém odstínu. Chanel využil všech svých odborných znalostí z oblasti špičkové parfumerie a při tvorbě skleněného pouzdra na rtěnku překonal veškeré výzvy s ním spojené, když vytvořil skleněné pouzdro, které je pro výrobek svého druhu výjimečně tenké a zároveň mimořádně odolné. Celý proces vývoje trval dlouhé čtyři roky.
Celkem 12 odstínů je inspirovaných tvorbou Gabrielle Chanel, jejími ateliéry a ikonickým bytem. 31 Le Rouge je rtěnka a zároveň zpevňující, vyhlazující a hydratační péče o rty. Její složení bylo pečlivě vyvinuto v laboratořích a je obohaceno o olej z gardénie a také o olej z maracuji.
Tato rtěnka je předurčena k tomu, aby obstála ve zkoušce časem a díky inovativní náplni, která se vkládá namísto pomocí jediného kliknutí ji lze podle potřeby znovu a znovu obměnit novými odstíny. A vzhledem k pořizovací ceně možná i dědit z generace na generaci. K dostání je exkluzivně v butiku Chanel na adrese Pařížská 128/22 v Praze.
Po deseti letech uvádí MAC Cosmetics první tekutý make-up Studio Radiance Serum-Powered Foundation. Inovativní formulace stírá hranice mezi dekorativní kosmetikou a péčí o pleť. Složení obohacené o kyselinu hyaluronovou a jojobový olej poskytuje 12hodinový, voděodolný a středně krycí efekt, který zároveň vyživuje suchou pleť a podle klinických testů zvyšuje její hydrataci o 209 %. Oproti podobným produktům na trhu má navíc opravdu solidní krytí, takže na celý obličej stačí opravdu jen troška. K dostání je v 56 odstínech v buticích MAC Cosmetics.
Náplasti na pupínky přeskočily status módního výstřelku a staly se úspěšnou kosmetickou kategorií. Podle údajů analytické společnosti Grand View Research se očekává, že velikost celosvětového trhu s náplastmi proti akné vzroste do roku 2030 o 6,1 % na 870 milionů dolarů.
Není překvapením, že náplasti na ošetření pleti nejlépe obstály u mladšího publika, a to díky značkám, jako je Starface, ZitSticka nebo Cosrx. Nejnovější inovací v tomto odvětví jsou gelové spot treatmenty, které se po zaschnutí promění v neviditelný antibakteriální patch urychlující hojení. Mezi prvními ho představili experti z laboratoří Dermalogica.
Jeden z mistrovských kousků parfuméra Jean-Claude Elleny je komplexní studií na téma hřejivého koření. Novinka Heaven Can Wait je moderní interpretací klasického francouzského parfému – nenápadná, nekonečně svůdná a noblesní vůně, která je exotická a uklidňující zároveň. Vůně inspirovaná intimitou, která svádí zdánlivou nevinností, vybízí k objetí a připomíná soukromé nebe.
Smyslné nóty hřebíčku, pimenta, ambrette a mrkvového semínka se mísí se sofistikovanou vůní kosatce. Vetiver do kompozice vnáší energii, zatímco broskev a švestka ji krásně zaoblují. Výsledkem je moderní interpretace klasického francouzského parfému. Prodává Ingredients.
Glowy skin jako po ošetření u kosmetičky slibuje po pouhých pěti minutách vysoce koncentrovaná pleťová maska Dewtopia 25% Acid Flash Facial od Ole Henriksena. Kyseliny AHA, PHA a BHA společně odstraní odumřelé kožní buňky a pomáhají vyhladit póry, zatímco šťáva z aloe vera a výtažek ze skandinávského jeřábu pleť zklidňují a vyživují.
FOMO TIP: Po použití masky pokračuj bohatou dávkou krému Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer a očním krémem Banana Bright+ Eye Crème.
Another day, another acquisition. Cenově dostupnou značku Naturium založila v roce 2019 beauty influencerka Susan Yara stojící za úspěšným YouTube kanálem Mixed Makeup.
Těsně před začátkem podzimu uvádí zakladatelka Gisou Negin Mirsalehi tolik očekávané sérum určené k regeneraci poškozených vlasů. Každá kapička zachycující nejčerstvější zapouzdřený med při kontaktu s vlasy praskne a uvolní směs, obohacenou o rostlinný keratin, která uzavře vlhkost a intenzivně hydratuje vlasy, slibuje hladší vlasy a méně roztřepených konečků. Prodává Sephora.
Kultovní Magic Cream všichni známe a milujeme. Jenže ti z nás, kteří mají mastnější pleť, touží po opravdu odlehčené vodovější verzi. Prosby fanoušků slavná make-up artistka Charlotte Tilbury vyslyšela a přichází s gelovou texturou.
Druhá vůně z řady Paradoxe módního domu Prada v trojúhelníkovém flakonu je oproti první daleko intenzivnější. Protikladné stránky této květinovo-ambrovo-dřevité vůně oslavují každou ingredienci velmi sofistikovaným způsobem. Prada Paradoxe Intense zkoumá typické charakteristiky ženskosti: jemnost, smyslnost a křehkost, přičemž těmto znakům připisuje nový význam navrhnutý pro ženu, která nikdy není stejná, ale vždy sama sebou. Prodává Douglas.
Parfém Santal 33 od Le Labo měl malé cameo ve filmu Red, White & Royal Blue.