Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #61

Zendaya v Louvru pro Lancôme, Kurkdjianova interpretace vůně J’Adore, bistro Chanel nebo vzkříšení kosmetiky Marc Jacobs. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Tekuté zlato

Od chvíle, kdy Dior jmenoval svým in-house parfuméra Francise Kurkdjiana, autora jedné z nejkultovnějších vůní současnosti Baccarat Rouge 540, celý beauty svět netrpělivě čekal na to, kdy odhalí své první dílo. Po experimentování s butikovými vůněmi La Collection Privée přichází mistr se svou vlastní vizí legendární vůně J’Adore, která je již více než 20 let bestsellerem. Nezanedbatelný tlak na vytvoření něčeho jedinečného nevyvedl Kurkdjiana z míry. Podstata inovace L'Or de J'Adore je zakořeněna v jejím zlatém názvu. 

„Myslel jsem si, že 24karátové zlato je ryzí, ale ne abyste získali nejčistší kvalitu zlata, musíte kov v podstatě zahřívat, dokud není tekutý, a pak dál pokračovat tak dlouho, dokud nečistoty nezmizí.“ To parfuméra přimělo položit si otázku, co by se stalo, kdyby se zahřála samotná J'Adore? „Když zmizí to, co je nepotřebné, tak ti zůstane... co vlastně? Zlato není cítit. Takže jsem to musel převést do něčeho hmatatelného, zkrátka převést vizi do emoce, do vůně.“

Výsledkem je decentní a jemnější verze původní vůně. Veškerá ostrost je pryč a nádherný buket jasmínu, růže, ylang-ylangu, konvalinky a fialky září v celistvé sametové koncentraci. Kurkdjian svůj výtvor popsal jako „sluneční svit dopadající na ramena“ a já s ním musím souhlasit, jedná se totiž o skutečně mistrovské olfaktorické dílo, které má potenciál oslovit i mladší generaci. 

Lancôme x Louvre: spojení umění a krásy

Skvělá zpráva pro milovníky umění a beauty: od září máte možnost odnést si domů kousek Louvru, slavného pařížského muzea. Louvre se spojil se značkou Lancôme a vytvořil kolekci make-upu inspirovanou některými z nejikoničtějších vyobrazení ženské síly a moci vystavených v jeho prostorách. 

Paletka očních stínů Richelieu Wing je inspirována sochou Corine od Edme-François-Étienna Goise, která byla vytvořena na počest slavné řecké básnířky. „Tato paletka vypovídá o výzvách, kterým Corine čelila, protože v té době jste nemohli být umělcem a ženou zároveň,“ říká vizážistka Lisa Eldridge, která je kreativní ředitelkou make-upu značky Lancôme.

Dnes mohou ženy o své image rozhodovat samy. Jeden den se rozhodnou, že se nalíčí, další den se třeba rozhodnou, že se nenalíčí vůbec. Možná to nezní jako revoluce, ale věřte mi, je!
Lisa Eldridge

Řecká bohyně zdraví Hygieia se objevuje na obalu proslulého séra Lancôme Advanced Génifique. Ale to není všechno. Diane de Gabies, socha od Praxitela, která má představovat bohyni Artemis, mytologická nymfa Echo, kterou proslavil obraz Nicolase Poussina Echo a Narcis, socha spícího Hermafrodita od Gian Lorenza Berniniho v životní velikosti a Nymfa se škorpionem od Lorenza Bartoliniho – všechny tyto múzy se objevují na čtyřech rtěnkách L'Absolu Rouge.

Lancôme se při uvádění této kolekce vytáhl a získal působivou řadu celebrit, které ztělesnily řecké bohyně v Louvru. Zendaya ztvárnila bohyni vítězství Niké a její splývavé šaty kopírují roztažená křídla slavné řecké sochy. Er Cong je spojena s Venuší Mélskou, bohyní lásky a krásy. Aya Nakamura se objevuje po boku již zmíněné řecké básnířky Corine. Amanda Seyfried zase pózuje vedle sochy Diany z Gabie, bohyně Luny a lovu. Prodává Notino.cz

Brvy jako vějíře

Co by to bylo za podzim bez nové řasenky? Přestože módní mola preferují look bez maskary, kosmetické firmy se letos předhánějí v tom, kdo přijde s tím nejvěrohodnějším efektem umělých řas. Mezi nimi je i Benefit Cosmetics s řasenkou Fan Fest, která slibuje prodloužené řasy plné objemu po celý den a díky složení s provitaminem B5 a extraktem z brusinek o ně zároveň nepřetržitě pečuje. Prodává Sephora. 

Odvykací kúra

Modelku Josephine Pearl Lee aka Princess Gollum můžeš znát například z přehlídky spodního prádla Savage X Fenty od Rihanny. Profesní úspěchy jí nedávno překazily zdravotní problémy, kvůli kterým jí doktor doporučil, aby přestala kouřit. Začala proto hledat možnosti, jak se svým zlozvykem nadobro skoncovat. 

Vydala se tedy do místní drogerie pro nikotinové náplasti, pastilky a žvýkačky. Nabídka jí ale přišla neskutečně zastaralá a nudná. Místo toho, aby to vzdala, využila příležitosti a během focení pro značku Starface si vzala stranou zakladatelku Julie Schott, aby jí představila svůj koncept Blip. Pak už bylo jen otázkou času, kdy s její pomocí představí první produkty určené pro gen-Z: nikotinové žvýkačky s mátovou a ovocnou příchutí ve výrazných obalech. 

60 odstínů Ariany

r.e.m. Beauty uvádí na trh svůj vůbec první tekutý make-up Sweetener, a to rovnou v inkluzivní škále 60 odstínů. Složení je obohacené o extrakt z malinových listů, kyselinu hyaluronovou a niacinamid. Prodává Sephora. 

Chanel servíruje míchaná vejce a parfém jako přílohu 

Ať už Chanel uvádí na trh nový kosmetický produkt nebo debutuje s novou kolekcí oblečení, rád to dělá ve velkém stylu – a tím myslím opravdu ve velkém. Stačí si vzpomenout na vesmírnou stanici s logem CC, božský supermarket nebo zasněženou švýcarskou chalettu. Nyní pařížský maison otevírá bistro Chanel Lucky Chance Diner. Důvod? Propagace nejnovější parfémové vody Chanel Chance Eau Fraîche. 

Pop-up v newyorském Brooklynu bude otevřený od 8. do 10. září. Vnitřní kabinky budou určené k otestování jiskřivého, ovocného a dřevitého parfému. Venkovní zahrádka bude nabízet nápoje a občerstvení zdarma. Poté mohou fanoušci značky Chanel lehké jídlo rozchodit během pětiminutové procházky do nejnovějšího flagship butiku, který se nachází jen o ulici dál.

Brows be gone

Dua Lipa překvapila svým novým odbarveným obočím na obálce francouzské Vogue. She served and she ate.

Vzkříšení Marc Jacobs Beauty 

Dva roky poté, co byla v tichosti stažena z prodeje řasenka Velvet Noir a další kultovní produkty, připravuje Marc Jacobs Beauty svůj velký comeback. Tento návrat je součástí rozšířeného partnerství s newyorským kosmetickým gigantem Coty, který již dvě desetiletí vyrábí vůně této značky. Obnovená licenční dohoda nyní platí nejméně do roku 2038 a poprvé bude zahrnovat i kosmetiku. Podle zdrojů BoF se nové produkty na pultech objeví pravděpodobně v roce 2025. 

Načasování nemohlo být pro obě strany lepší. V roce 2021 začala společnost Marc Jacobs Beauty zlevňovat a doprodávat zásoby, protože se blížila ke konci její dohoda s inkubátorem značek Kendo, který patří LVMH. Fanoušci byli zdrceni – staré produkty lze stále najít u neautorizovaných prodejců na tržištích Amazon a Walmart. 

Od té doby kolují fámy o možném obnovení prodeje, i když informací bylo málo: v květnu instagramový účet @trendmood1 tyto spekulace znovu rozproudil, když odhalil prázdnou vstupní stránku Marc Jacobs Beauty na Net-a-Porter (mezitím byla odstraněna). Ve svém prohlášení generální ředitelka společnosti Coty Sue Y. Nabi poznamenala, že spotřebitelé touží po návratu značky na trh. 

Rhode x Krispy Kreme

Značka Rhode přidala do své řady peptidových balzámů na rty novou limitovanou edici s jahodovou příchutí inspirovanou příchutí donutů s jahodovou polevou od společnosti Krispy Kreme. Delicious! 

Hrušková sezona

…se nezadržitelně blíží a mnozí z nás rádi tuto příležitost využijí k přípravě lahodné hruškové marmelády. Vzhledem k tomu, že nemám chuť trávit volný čas v kuchyni, raději místo toho sáhnu po lahvičce parfému anglické značky Jo Malone. Podzimní novinka English Pear & Sweet Pea, kterou namíchala Céline Roux, překvapí kombinací hrušky, sladkého hrášku a bílého pižma. Fun fact: V každém flakonu se ukrývá šťáva z jedné hrušky! Prodává Douglas. 

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.