Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

JOSEPH’S BEAUTY DIARY #6

Botox močového měchýře pro boháče, FKA Twigs v roli věštkyně nebo definitivní odchod parfumerií Sephora z Ruska. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Močení je pro plebs

Tento týden mě pobavil příspěvek newyorského urologa, který provádí botox močového měchýře a upozorňuje na zásadní problém, jež postihuje milionáře (miliardáře ne, protože ty v helikoptéře dopravní zácpa nezastihne) z Manhattanu během dlouhé cesty do jejich letních mega sídel v Hamptons – nutnost zastavit si auto a dojít si na toaletu. Doktor David Shusterman tento jev označuje za „Hamptonský močový měchýř“ a pomáhá místní smetánce vydržet až do cíle tím, že jim do svaloviny močového měchýře aplikuje malou dávku botoxu. 

Mužům doktor Shusterman nabízí také embolizaci prostatických tepen, což je další zákrok, který zmírňuje potřebu nutkavého močení. Poprvé o tomto fenoménu informoval deník Insider . Dlouhé cesty za prázdninovým dobrodružstvím se podle doktora mohou změnit v hotovou noční můru, kvůli nutné zastávce na špinavých veřejných toaletách nebo neustálému hádání se se spolucestujícími o tom, kdy bude další pauza během cesty. Své služby inzeruje pod vtipným sloganem „race to the Hamptons, not to the bathroom” a díky chytré reklamě zaznamenal v ordinaci dvacetiprocentní nárůst pacientů.

Viktor & Rolf po osmi letech představují parfém

Amsterdamské duo nechrlí jednu vůni za druhou. Na to nejlepší se vždy vyplatí počkat. Módní dvojice navazuje na úspěšný flanker Flowerbomb z roku 2005 a sladkou mašličku Bonbon z roku 2014 magickou novinkou Good Fortune. Fialkový flakon svým tvarem připomíná věšteckou kouli s magickým ametystem místo víčka, protože podle avantgardních návrhářů je osud záležitostí výběru, nikoli šance. 

Parfumérům Anne Flipo a Nicolasi Beaulieu trvalo deset let – a více než 3500 pokusů – než přišli s finální podobou vůně Good Fortune. Uhrančivý nápoj lásky mi připomíná kouzelný lektvar, čemuž odpovídá i složení této veganské květinové vůně. Pozor! Nečekej žádnou basic bitch mainstreamovou slaďárnu. Základ nového pilíře tvoří superinfuze jasmínu zalitá krémovou bourbon vanilkou. Koktejl vzácných bylin pak dodává parfému onen tajemný a nevšední nádech. Bude tě doslova svádět a přitahovat jako magnet. 

„Vůni Good Fortune jsme vymysleli jako kouzelný lektvar s výjimečnými vlastnostmi. Mocná alchymie sametového jasmínu zalitého v krémové vanilkové lázni, završená kodestilátem fenyklu – rostliny často spojované s bílou magií – a květu hořce. Receptura, která nově interpretuje umění magie pomocí uhrančivých ingrediencí, jež znásobují auru parfému,“ vysvětlují parfuméři. Tváří parfému Good Fortune pro novou generaci moderních mystiků se stala zpěvačka FKA Twigs. 

„Vždycky jsem milovala parfémy,“ říká FKA twigs, která nedávno vydala mixtape Caprisongs, svůj první po Magdalene z roku 2019. „Než se moje kariéra rozjela, pracovala jsem jako kosmetická poradkyně v obchodním domě v Londýně. Tam jsem se seznámila se značkou Viktor & Rolf, protože jsem pro ni pracovala jako prodavačka. Stát se součástí jejich vesmíru je jako kouzlo, splněný sen. Cítím, že existuje pouto, které nás spojuje.“

Sephora definitivně odchází z Ruska

Společnost Sephora prodává 100 % akcií své ruské dceřiné společnosti místnímu generálnímu řediteli podniku. Důvodem je hlavně to, aby zaměstnanci nepřišli o práci. Transakce údajně podléhá schválení příslušnými orgány, včetně těch antimonopolních. Do budoucna bude Sephora v Rusku působit pod značkou Ile de Beauté. V současnosti má populární parfumerie v Rusku 88 obchodů s 1 200 zaměstnanci. Prodejny Sephora jsou v zemi uzavřeny od začátku března v souvislosti s pozastavením činnosti LVMH v Rusku v reakci na ruskou invazi na Ukrajině.

Hřeben budoucnosti

Vyzkoušel jsem už spoustu beauty gadgets – od agresivních čisticích kartáčků Clarisonic (pamatuješ ten boom?), jemnější silikonovou alternativu od švédského smart start-upu Foreo přes nejrůznější strašidelně vypadající LED masky až po domácí bělení zubů a přístroje, které pracují na bázi elektrických proudů, stimulujících obličejové svaly. Jakmile mi ale na stole přistál balíček slovenské značky Envy Therapy, kterou založila úspěšná podnikatelka Natália Selveková, byl jsem příjemně překvapen.

Minimalistická bílá taštička s azurovým logem ukrývala krabičku s hřebenem, využívajícím působení ultrazvukových vln a LED světla na pokožku hlavy, což je ideální zejména pro ty z nás, co chtějí podpořit růst nových silných vlasů a dopřát si na konci dne výjimečnou péči. Nic podobného jsem u žádné jiné značky doteď neviděl. Hair Ultrasonic Therapy se pyšní hned třemi barvami LED světla – modrým s antibakteriálním účinkem proti lupům, červeným s regeneračním účinkem na vlasové folikuly a růžovo-červeným světlem podporujícím růst vlasů a posilujícím imunitu citlivé vlasové pokožky.

Každý problém má své řešení v podobě přesně stanoveného léčebného programu, který je k dispozici on-line na webu značky. Já zvolil kúru s růžovo-červeným světlem. Bez zdravé pokožky na hlavě totiž nemůžeš čekat krásné dlouhé vlasy. 

Fanoušci Johnnyho Deppa skupují Dior Sauvage 

Francouzský maison Christian Dior zachoval s hercem smluvní vazby a pokračoval v kampani na parfém Dior Sauvage po celou dobu soudního procesu s jeho dnes již bývalou manželkou Amber Heard. Někteří Deppovi fanoušci si tak nyní na znamení podpory kupují vůní ve velkém, což je jasná facka do tváře dnešní cancel culture. Díky za to!

Johnny Depp je tváří parfému Sauvage od roku 2015 a během několikatýdenního soudního procesu byly na webových stránkách a účtech na sociálních sítích značky Dior k vidění jak fotografie, tak reklamní spoty s hercem v hlavní roli. Na oficiálním YouTube profilu Dior dokonce reklamní spot, na němž Depp hraje na kytaru v poušti, nasbíral za osm měsíců více než 117 milionů zhlédnutí. 

K celé situaci se vyjádřil také mluvčí Deppa: „Ví, že zejména společnost Dior ho neochvějně a vytrvale podporuje, bude jí vždy vděčný, stejně jako všem, kteří ho nákupem vůně podpořili.“ Rozhodnutí nestáhnout celou kampaň z oběhu bylo pro Dior dost riskantním krokem, protože žádná jiná společnost se za herce takovým způsobem nepostavila. Kdyby rozsudek dopadl v neprospěch Deppa, mělo by to na ni jistě vliv. Loajalita se nakonec společnosti vyplatila.  

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.