Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #58

Zánik několika značek v důsledku bankrotu společnosti Amyris, pikantní pepřový balzám Harryho Stylese, preventivní prohlídka Kim Kardashian nebo Austin Butler jako tvář vůně MYSLF. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Austin Butler tváří vůně MYSLF

Proč nosíš parfém? Kvůli ostatním, nebo kvůli sobě? Taková je hlavní myšlenka první pánské vůně YSL Beauty po dlouhých pěti letech. MYSLF kombinuje bergamot a smyslné pomerančové květy z Tuniska s hřejivými dřevy, pačuli a pižmovým ambrofixem. Vůně je ukrytá v elegantním černém znovu doplnitelném flakonu vyrobeném z recyklovaného skla s vylisovaným logem YSL.

Ambasadorem této moderní vize mužnosti se stává Austin Butler. Jedna z nejuznávanějších hereckých osobností své generace, americká vycházející hvězda, již spolupracovala s některými z nejprestižnějších režisérů – Quentinem Tarantinem, Bazem Luhrmannem, Jimem Jarmuschem a nyní s Jeffem Nicholsem a Denisem Villeneuvem na připravovaných filmech Bajkeři a Duna: Část druhá

Jeho vynikající výkon ve filmu Elvis, nominovaném na Oscara, ukázal jeho jedinečnou schopnost ztvárnit komplexní, přesvědčivou postavu – jako člověka i jako legendu. Tříletá usilovná práce byla oceněna nominací na Oscara, kromě toho získal Zlatý glóbus a cenu BAFTA za nejlepší mužský herecký výkon. 

Reklamní spot k vůni MYSLF bude mít premiéru již 22. srpna na IG účtu @yslbeauty.

Společnost Amyris vyhlásila bankrot

Oznámení přichází jen několik dní poté, co společnost zrušila tři značky ze svého portfolia – Costa Brazil, kterou založil Francis Costa, bývalý návrhář Calvina Kleina; Onda Beauty, kterou spoluzaložila herečka Naomi Watts, a Purecane. V soudních dokumentech se uvádí, že závazky společnosti Amyris činí celkem 1,3 miliardy dolarů. 

Zároveň biotechnologická společnost se sídlem v kalifornském Emeryville plánuje prodat své zbylé kosmetické značky. Patří mezi ně dekorativní kosmetika Rose Inc. supermodelky Rosie Huntington-Whiteley, haircare řada JVN, kterou před nedávnem představil Jonathan Van Ness z reality show Queer Eye, nebo skincare Biossance, jejíž hlavní star ingrediencí je skvalan. 

Podle zdroje WWD z bankovního sektoru bude pravděpodobně největší poptávka po firmách Biossance a JVN, ale proces prodeje může být komplikovaný. Důvodem je skutečnost, že jeho klíčovou složkou je skvalan získávaný z cukrové třtiny, který vyrábí společnost Amyris, ale vlastní jej francouzská společnost Givaudan.

Prevence

Kim Kardashian se výrazně odchýlila od svého obvyklého postování looků z červeného koberce a senzačních selfie a na Instagramu sdílela fotografii, na níž je zachycena krátce poté, co se podrobila celotělovému vyšetření Prenuvo. „Nedávno jsem podstoupila skenování @prenuvo a musela jsem vám všem říct o tomto přístroji, který zachraňuje životy,“ napsala v popisku. „Celotělový sken Prenuvo má schopnost odhalit rakovinu a nemoci, jako jsou aneurysmata, v nejranějších stádiích, ještě předtím, než se objeví příznaky. Bylo to jako hodinová magnetická rezonance bez záření.“

Hvězda The Kardashians, které nejsou cizí #sponcon příspěvky, rychle zdůraznila, že ve skutečnosti nešlo o reklamu, ale spíše o gesto, pramenící z touhy šířit povědomí o účinnosti přístroje. Ačkoli většina z nás asi nebude schopna zaplatit účet ve výši 55 tisíc korun (toto vyšetření zatím ani není v České republice dostupné), její příspěvek slouží jako důležitá připomínka, aby sis nechal/a zkontrolovat své zdraví, ať už jde o objednání na důležitý stěr z děložního čípku, který jsi odkládal/a, nebo třeba jen na běžnou prohlídku.

Osa Londýn-New York

Britský kadeřnický salon Bleach London představil ve spolupráci se značkou Heaven by Marc Jacobs kolekci neonových barev na vlasy v odstínech Electric Green, Eye-Popping Pink a Bloody Red Valentine. Složení je veganské, cruelty-free a obsahuje provitamin B5 a přidanou UV ochranu.

Pikantní pusa

Kajenský pepř je sice hlavní hvězdou nového balzámu na rty Big Lip značky Pleasing Harryho Stylese, ale zároveň mu vévodí celá řada olejů, ovocných a květinových výtažků pro dokonalou hydrataci jemné kůže rtů. Pepper je první z řady odvážných příchutí, které značka přichystala. Fanoušci ale chtějí jediné: make Harry model it or we won’t buy it!

Jako tatínek

Buzzcut season! Stačilo vzít do ruky holicí strojek, zbavit se několika centimetrů vlasů a Romeo Beckham rázem připomíná svého slavného otce.

Haute couture pro nehty

Peter Philips, kreativní a image ředitel Dior Makeup, inovoval ikonické laky na nehty Dior a přichází s 21 novými couture odstíny. V této řadě najdeš podmanivý perleťově zlatý odstín, který se hodí pro sváteční příležitosti, intenzivní tmavě modrou připomínající oblíbené džíny nebo nevinně bílou, jako jsou okvětní plátky jasmínu. 

Do této permanentní kolekce byly přidány dva laky na nehty v limitované edici, jejichž odlesky si pohrávají s jemným podzimním světlem. Rouge Atelier je červený odstín s nádechem hnědé zvýrazněný zlatými třpytkami a Osée, průhledný béžový odstín rozzářený perleťovými odlesky. Lze ho nosit samostatně nebo jako topcoat. 

Laky na nehty vytvořené v laboratořích Dior mají vylepšené složení obohacené o pečující pistáciový olej a výtažek z pivoňky zajišťující nehtům hebkost a ochranu. Bez kompromisů na úkor výkonu, toto složení zajišťuje delší výdrž laku a bezchybný vzhled.

Farfetch po roce končí s prodejem kosmetiky

Po pompézním spuštění online beauty divize v dubnu loňského roku oznámila společnost Farfetch překvapivou zprávu, že k 31. srpnu přestává prodávat veškeré kosmetické produkty. Pro společnost Farfetch bylo v té době spuštění vlastního online beauty storu přirozeným krokem po akvizici prodejce kosmetiky Violet Grey v lednu 2022. 

Navzdory očekáváním prodejce Farfetch se konkurence mezi kosmetickými maloobchodníky v boji o zákazníky v oblasti prestižní kosmetiky vyostřila, protože do této kategorie vstoupila řada dalších digitálních platforem, včetně Net-a-Porter, Ssense a The RealReal. Posledně zmiňovaný ukončil působení v segmentu beauty již letos v lednu. 

Na druhou stranu se Farfetch od ostatních online hráčů liší tím, že se jedná o platformu, která nenakupuje a neprodává vlastní výrobky a nemá skladové zásoby. Obchodní model společnosti se nazývá „model e-koncese“, kdy oděvní značky a prodejci nabízejí své výrobky na webu Farfetch, a když si spotřebitelé vyberou a zakoupí produkty, jsou jim zaslány přímo od prodejce. 

Ransley Carpio, investor v oblasti krásy, který vede rizikové investice pro společnost Front Row, jež se zabývá akcelerací elektronického obchodování, však pro Vogue Business uvedl, že „e-concession model v oblasti kosmetiky je velmi obtížný, a to kvůli přísným omezením a distribučním smlouvám“.  

Zákazníci bezesporu dávají přednost nákupu kosmetických produktů ve známých a důvěryhodných fyzických obchodech před nákupem na nově vznikajících digitálních platformách. Loajalita mezi zákazníky a značkami se buduje dlouhodobě a v prestižním kosmetickém průmyslu to platí ještě více.

When life gives you oranges…

You make silk scrunchies! Letní limitovaná edice hedvábných gumiček udrží tvé vlasy na svém místě, a přitom k nim bude jemná jako letní vánek. 

Kaviár naservírovaný Sabine Marcelis

Švýcarská značka La Prairie proslulá svou luxusní řadou krémů a sér s kaviárem, nabízí svůj nejikoničtější produkt na podnose navrženém Sabine Marcelis. 

Nizozemská umělkyně se spojila s La Prairie, aby vytvořila limitovanou edici mramorového podnosu, který bude perfektním místem pro odkládání krému Skin Caviar Luxe, jehož složení obohacuje výtažek z rybích jiker (podle všeho jde o jeden z oblíbených produktů Angeliny Jolie).

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.