Debut Prada Beauty, rozjasňující pleťové drops Drunk Elephant, neuspokojivý collab Charlotte Tilbury x Disney nebo bohyně Emma Mackey. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Italská módní značka uvedla 1. srpna na trh dlouho očekávané řady Prada Skin a Prada Color. Produkty vyvinul francouzský konglomerát L'Oréal, který v roce 2019 získal licenci na vůně Prada, dříve vlastněnou firmou Puig. Ceny začínají na 45 eurech za rtěnku a končí na 350 eurech za krém na obličej. Značky Valentino, Hermès, Dries Van Noten a Jimmy Choo v posledních letech expandovaly do oblasti líčení, čímž přilákaly zákaznice, které si možná nemohou dovolit kabelku Birkin nebo Rockstud, ale mají prostředky na drahou tvářenku či lak na nehty. Podobnou strategii nyní razí i Prada.
V rámci kampaně při uvedení na trh byli zákazníci vyzváni k tomu, aby přehodnotili svůj vztah ke kráse: na Instagramu byly v úvodních videích položeny otázky jako „Je hnědá nová červená?“ a „Může být minimalismus maximální?“. Na výrobě fyzických produktů Prada Beauty spolupracovala s globální kreativní vizážistkou značky Lynsey Alexander a na virtuální kampani s Inès Marzat. „Opouštíme všechna klišé z minulosti a věříme, že krása je dnes vyjádřením osobnosti, svobody a sebevědomí,“ uvedli pro WWD Miuccia Prada a Raf Simons, kreativní ředitelé značky Prada.
Paletky očních stínů evokují látky z přehlídek Prada z dob minulých, rtěnky přicházejí v 26 matných odstínech (Miuccia prý nemá ráda lesklou pusu a glittery!) a jsou znovu doplnitelné stejně jako make-up ve 33 odstínech. Skincare řada zahrnuje sérum, hydratační krém a cleanser, na všech bylo použito charakteristické trojúhelníkové logo Prada.
Nejedná se zdaleka o první pokus značky Prada v oblasti kosmetiky: pamětníci si jistě vybavují předchozí hravou pastelovou řadu, kterou představila v roce 2000 a krátce na to ji v tichosti přestala vyrábět.
Burberry Beauty posouvá téma udržitelnosti na další úroveň tím, že vydává svou vůbec první vůni ve znovudoplnitelném flakonu. Pro tuto příležitost si britský brand zvolil jako tvář herečku Emmu Mackey, která se proslavila v seriálu Sex Education a nejnovějším blockbusteru Barbie.
Jedinečné gurmánské vůni vévodí silné trio výrazných vanilkových tónů. Ručně sbírané vanilkové lusky se pět až sedm týdnů suší na slunci. Poté jsou uloženy v dřevěných krabicích, aby dozrály a rozvinuly svou charakteristickou sladkou vůni.
Zlatá etiketa na vnějším obalu inspirovaná tkaným gabardénem odkazuje na dlouholeté dědictví značky Burberry, zatímco flakon inspirovaný archivními objekty je doplněn moderním zlatým medailonem.
Zbrusu nový kosmetický produkt již brzy zaplaví tvůj feed na TikToku. Společnost Drunk Elephant právě rozšířila svou oblíbenou kolekci pleťových kapek o B-Goldi Bright Drops, multifunkční tekutý rozjasňovač s pečujícím složením navazujícím na virální bronzující kapky Drunk Elephant D-Bronzi Anti-Pollution Bronzing Drops, které debutovaly v roce 2018 a dodnes jsou neustále v pravidelných intervalech sold-out.
Úspěch bronzujících kapek odstartoval vznik desítek beauty dupes – vyhledávání výrazu bronzing drops má na TikToku přes 281 milionů zobrazení, přičemž nakupující srovnávají zlaté kapky Drunk Elephant s ostatními cenově dostupnými dupes. Řada kapek na pleť Drunk Elephant zahrnuje také kapky O-Bloos Rosi Drops, které byly uvedeny na trh v roce 2021 a v poslední době se staly oblíbenými právě na TikToku – termín liquid blush má přes 200 milionů zobrazení a v současné době je tahle tvářenka beznadějně vyprodaná.
Díky přidání rozjasňujících kapek B-Goldi rozšířil Drunk Elephant svou řadu pleťových drops o další způsob, jak dodat pleti hřejivý, růžový nádech a nyní i zářivý vzhled. Zlatavá tekutina byla pečlivě vyvinuta tak, aby dodala zářivost bez výrazných nepřirozených třpytek. Zlatý odstín má navíc neutrální podtón – ani teplý, ani studený – takže se bez problémů hodí ke světlým i tmavým odstínům pleti.
Zatímco kapky D-Bronzi jsou navrženy tak, aby kromě bronzingového efektu měly také antioxidační vlastnosti, kapky B-Goldi obsahují složky, které se běžně nacházejí v rozjasňujících sérech, protože jejich složení cílí na zklidnění podráždění a eliminace flíčků a hyperpigmentace. Kapky obsahují niacinamid, který rozjasňuje a hydratuje pleť, výtažky z listů moruše, jenž pomáhají zklidnit pleť a poradit si s barevnými změnami, a oleje bohaté na omega mastné kyseliny pro maximálně sametový finiš. Prodává Sephora.
V roce 2021 Miley Cyrus debutovala jako tvář #FloraFantasy, světa plného květin, huňatých zvířátek a roztomilých kawaii motivů. Tento virtuální prostor, který se neustále pohybuje na pomezí snů a reality, je inspirován kolekcí vůní Gucci Flora, z nichž každá je postavena na motivu jedné noblesní květiny. V rámci jednotlivých variant jsou zde zastoupeny všechny podoby štěstí. Zahrada obývaná koťátky a štěňátky je domovem růžového flakonu Gucci Flora Gorgeous Gardenia, zatímco tyrkysový flakon Gucci Flora Gorgeous Jasmine lehce splývá s uklidňujícím a intimním prostorem ložnice. Nyní se v nejnovější kapitole příběhu Miley vydává z domu do přírody a prostřednictvím Gucci Flora Gorgeous Magnolia vyzařuje sebevědomí a pozitivitu.
Výtvor parfumérek Daphné Bugey a Marie Salamagne je plný nečekaných, ale vzájemně se doplňujících tónů. Vůně se inspiruje svobodomyslnými ženami a je postavena na magnólii Alba, starobylé a vzácné květině, která vyžaduje specifickou sklizeň a pečlivý proces destilace. Její ovocná, květinová sladkost je vyvážena nádechem šalvěje muškátové jako ztělesnění intenzity. Výsledná esence magnólie vyzařuje veselé tóny a zářivého, ušlechtilého ducha.
Pro zvýraznění sladkých tónů je přidán akord ostružiníku, který dodává vůni ovocný, šťavnatý nádech. Vůně je v rovnováze mezi svěžestí a smyslností a dotváří ji pačuli. Parfumářky zachytily intenzivní dřevitost nejkvalitnějšího indonéského pačuli, a vytvořili tak jemně zemitou a koženou kompozici základu vůně.
Značka Biologique Recherche slaví tento rok 50 let svého ikonického exfoliačního tonika Lotion P50. K dostání je ve čtyřech recepturách v partnerských kosmetických salonech BR.
Samotný název nejnovějšího parfému Phlur je dostatečným důvodem k tomu, aby vzbudil zájem okolí. Stačí přičichnout k vůni – zelené fíkové směsi s pudrovým kosatcem a hřejivou vanilkou – a okamžitě vás zaujme. Father Figure, kterou vytvořil Frank Voelkl, parfémář stojící za vůní Santal 33, má nakročeno k tomu, stát se jeho dalším virálním hitem.
Vlny veder se nevyhnuly ani Asii. Aby se vyhnuli spálení od sluníčka, začali si lidé pořizovat celoobličejové masky z textilií s cílem ochránit alabastrovou pleť před škodlivými UV paprsky a rizikem, že se na pláži opálí. Světlá pleť je totiž v Číně stále vysoce ceněná, protože opálená pokožka je tradičně spojována s chudými venkovankami, jež musejí dlouhé hodiny pracovat na slunci. Masky mají jen otvory na oči, nos a ústa. K facekinám si Číňanky pořizují i rukávy a přiléhavé koupací tkaniny zakrývající trup.
Tyto masky se poprvé objevily před deseti lety a čínské sdělovací prostředky uvádějí, že je vytvořil majitel jednoho z obchodů s plaveckými potřebami ve městě Čching-tao. Právě na plážích tohoto města ve východočínské provincii Šan-tung jsou facekiny k vidění nejčastěji.
U příležitosti 100. výročí založení Disney vydává Charlotte Tilbury limitované „disneyovské“ edice svých nejprodávanějších produktů, včetně rozjasňovačů Beauty Light Wands a kultovního krému Magic Cream, a zároveň otevírá tematický pop-up v londýnském obchodním domě Selfridges.
Na podporu této spolupráce vytvořila společnost Disney krátký film, v němž slavná make-up artistka figuruje jako animovaná postava. Je to poprvé, co mediální gigant přetvořil osobnost z oblasti beauty do jedné ze svých charakteristických animací. Vzhledem k tomu, že se jedná pouze o přebaly stávajících produktů, na kterých jsou Disneyho postavičky, kolaborace se u fanoušků nesetkala s příliš pozitivním ohlasem. Ti tvůrcům vyčítají nedostatek kreativity a příliš povyku pro nic.