Pivo místo opalovacího krému, skincare rappera Omara Apolla, podzimní drop Rare Beauty nebo první make-up Glossier. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Indie brand Youth to the People jmenoval 26letého rappera a skladatele Omara Apolla svým ambasadorem. Ten se tak stal první známou tváří brandu, který je na trhu již osm let. Apollo má se značkou uzavřenou smlouvu na jeden rok a bude zahrnovat online i offline aktivity. V září se bude podílet na promování nových produktů, jež posunou celý koncept do nové kategorie. Youth to the People v prosinci 2021 koupila společnost L'Oréal.
„Péči o pleť se věnuji od dětství,“ prozrazuje Omar Apollo a vzpomíná při tom na svou matku, která ho od malička mazala kokosovým olejem od hlavy až k patě. „Když jsem si poprvé vydělal nějaké peníze, začal jsem je všechny utrácet za skincare,“ dodal. Jedním z těchto produktů byl Superfood Cleanser, který používá již tři roky.
Příslib spolupráce získal díky videu natočenému pro časopis GQ v červnu 2022, kde používal cleanser Youth to the People. Přibližně ve stejné době značka hledala někoho, kdo by mohl být ideální tváří, budující povědomí o jejích skvělých produktech. „Omar se k nám dokonale hodí. Zaprvé, miluje skincare. Zadruhé, používá naše produkty již delší dobu. A také reprezentuje současnou generaci Z, která je citlivá a otevřená,“ dodává Gouzelle Ishmatova, mluvčí Youth to the People.
Během horkého letního dne není nic lepšího, než si otevřít studené pivo – a právě to dělají mnozí TikTokeři na pláži. Ale pivo jen nepopíjejí. Někteří se v honbě za lepším opálením pivem rovnou polévají. Tzv. beer-tanning, nejnovější zdraví škodlivý beauty hack z TikToku, spočívá v tom, že si před pobytem na slunci potřeš kůži pivem. Autoři videí na síti uvádějí, že chmel obsažený v pivu pomáhá podpořit tvorbu melaninu – látky, která vytváří pigment v kůži – a tím usnadňuje tmavší a rovnoměrnější opálení.
Lékaři nepřekvapivě varují sledující, že opalování s pivem spadá přímo do kategorie TikTok Trends You Should Stay Far, Far Away From.
Jakákoli metoda urychlující opalování vede k většímu poškození kůže a zvyšuje riziko rakoviny kůže. Jediné, co bys měl/a na kůži před pobytem na slunci nanést, je opalovací krém – nikoli alkohol. Pokud tolik toužíš po zdravém opálení, sáhni po samoopalovacích produktech. Najdeš je za skvělou cenu i v drogerii. Bonus navíc: nebudeš cítit po pivu!
Technicky vzato je polovina léta za námi, i když oficiálně trvá až do září. Beauty průmysl už nicméně představuje horké novinky nadcházející sezony. Rare Beauty Seleny Gomez uvádí na trh podzimní novinky, které jsou ve znamení intenzivního líčení očí: tužky na obočí Brow Harmony Precision Pencil, tekuté oční linky Perfect Strokes Longwear Gel Liner a tužky na oči All of the Above Weightless Eyeshadow Stick. Prodává Sephora.
Toužíš po plných rtech, ale bojíš se jehel? Nevadí. Klíčem k docílení plnosti a objemu je pořád hydratace! Vysušené rty působí menším dojmem, o těch popraskaných ani nemluvě. Rty nemají mazové žlázy, a proto jim prostě musíme pomoct správně zvolenými produkty. Newyorský dermatolog Dr. Dennis Gross proto rozšiřuje svůj sortiment výrobků na rty o dva nové produkty, LED masku na rty o okolí rtů DRx SpectraLite LipWare Pro a plumping balzám na rty DermInfusions Plump + Repair.
You’ve heard it HERE first! Více informací ale zatím nemůžu prozradit. Podepsal jsem NDA. Než se populární značky inspirované beauty rituály japonských gejš dočkáme v ČR, budeme si ji zatím muset objednávat z USA. Na wishlist si můžeš rovnou přidat nový odličovací balzám The Indigo Cleansing Balm Moisturizing Makeup Removerl pro citlivou a reaktivní pleť. Obsahuje výtažek z japonského indiga, který zklidňuje podrážděnou pokožku a čisticí lipidy, jež odstraní i voděodolný make-up, aniž by narušily přirozenou kožní bariéru.
„Víš, že jsem si nechala udělat prsa ještě před Stormi,“ řekla Kylie své kamarádce Stassie ve finále poslední série The Kardashians a dodala: „Během šesti měsíců po porodu Stormi – nemyslela jsem si, že budu mít dítě, když mi bylo 20 let – se mi stále hojila.“
„Měla jsem krásná prsa, prostě nádherná... A přála bych si, abych si je nikdy nenechala udělat. Zlomilo by mi srdce, kdyby si v devatenácti chtěla nechat udělat plastiku těla. Ona je to nejkrásnější stvoření na světě, chci pro ni být tou nejlepší mámou a nejlepším příkladem a přála bych si být jako ona a udělat to všechno jinak, protože já bych se ničeho nedotkla,“ řekla před kamerou. Kylie tím překvapila mnohé fanoušky, protože ještě do nedávna tvrdila, že nikdy žádné plastiky nepodstoupila.
Dlouhé večery na terase zpříjemní nová extra velká svíčka španělského módního domu Loewe. Intenzivní vůně tymiánu vykouzlí vibe přímořské zahrady a díky svým repelentním účinkům odpudí komáry.
Mileniály a Gen Z milovaný brand navazuje na úspěch korektoru Stretch Concealer z roku 2016.
Základ make-upu Stretch Fluid Foundation tvoří 89 % pečujících složek – obsahuje skvalan rostlinného původu a glycerin, které nepřetržitě hydratují a vyživují pleť. K dispozici bude ve 32 odstínech od konce srpna na webu Glossier.com a v září v amerických prodejnách Sephora. Značka zároveň rozšířila portfolio korektoru Stretch Balm Concealer na 32 odstínů odpovídajících make-upu.
Součástí propagace produktů je neretušovaná digitální kampaň, na níž je zachyceno 64 lidí a videa, která vznikla ve spolupráci s americkou profesionální ligou ženského basketbalu WNBA, jejíž oficiálním sponzorem je Glossier od roku 2020.
„Nejvíce mě těší, že make-up uvádíme na trh způsobem, který je nesmírně věrný hodnotám společnosti Glossier, ale zároveň nám umožňuje být i nadále průkopníky a lídry v oboru,“ řekla během rozhovoru pro WWD Kyle Leahy, která byla v květnu 2022 jmenována generální ředitelkou a převzala otěže po zakladatelce Emily Weiss, protože se prodeje výrazně zpomalily.
Co se týče nedávných obchodních výsledků, Kyle Leahy pro Beauty Inc uvedla, že doposud to byl vzrušující rok – značka v únoru zahájila prodej v amerických prodejnách Sephora a také otevřela samostatný obchod v Brooklynu. „Díky této strategii máme nyní 11 vlastních obchodů a jsme ve více než 600 prodejnách Sephora. Měli jsme tam rekordní uvedení, které výrazně předčilo naše očekávání. Jsme tedy nadšeni rozmachem, který v tomto obchodě pozorujeme.“
Od popelavých hnědých a béžových barev Marrakéše, které se na konci dne třpytí v prudkém horku přes pařížské západy slunce pohledem ze čtvrtě Trocadero až po chladné ostré linie jeho ateliéru a kancelář ozdobenou krémově bílými liliemi. Svět návrháře Yves Saint Laurenta se vždy točil okolo barev, jenž nyní ožívají prostřednictvím osmi luxusních mini paletek očních stínů Couture Mini Clutch. Na vrchní části černého koženého pouzdra prošitého ikonickými chevrony se hrdě vyjímá charakteristické zlaté logo YSL navržené designérem Cassandrem. Na první pohled tak připomíná miniaturní kabelku YSL.
Složení těchto očních stínů obohaceno o vzácné oleje dodávající extra pocit komfortu. Ať už se jedná o olej z kávových zrn, ze sladkých mandlí nebo z fíkového kaktusu z komunitních zahrad YSL Beauté Ourika nacházejících se v nedotčené krajině marockého pohoří Atlas, kde společnost YSL Beauté podpořila vznik ženského zemědělského družstva.
Oční stíny vznikaly nejen v oddělení make-upu vedeném Tomem Pecheuxem, zásadní vliv na výsledek měl také Laurence Benaim, oficiální životopisec YSL. Díky nim si můžeš procestovat všechna návrhářova oblíbená místa a zažít na vlastní oči moderní barevné koření na trzích v Marrakéši, nahlédnout do jeho soukromého bytu na adrese Rue de Babylone 55 v sedmém pařížském obvodu a objevit ulici Spontini, kde se zrodilo věhlasné logo YSL.