Švýcarská LED maska FAQ Swiss, úmrtí parfuméra Oliviera Pescheuxe, letní make-up tutoriál Hailey Bieber nebo parfém Chanel Nº5 v podání umělé inteligence. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Do Česka konečně přichází značka FAQ Swiss! Připrav se na okamžitou regeneraci a omlazení s pomocí účinné LED světelné terapie, která poskytuje profesionální ošetření pleti přímo v pohodlí domova. Co dělá tuto masku tak jedinečnou? Emituje celkem osm druhů LED světla, včetně červeného, modrého a zeleného. Ty pronikají různými vrstvami pokožky a vyhlazují vrásky, zpevňují pleť a vyrovnávají její tón. Ať už bojuješ s akné nebo chceš začít s prevencí, silikonová LED maska FAQ Swiss je tím pravým řešením.
Inovativní maska je vyrobena z lehkého silikonu Flexi-fit, který se dokonale přizpůsobí tvaru obličeje. S 600 LED diodami zaručuje rovnoměrné a účinné působení LED světla na celý obličej. A co je nejdůležitější, je naprosto bezpečná pro pravidelné používání, vylepšený design chrání oči před přímým působením LED světla.
Highlightem je pro mě funkce červeného světla (stimuluje tvorbu kolagenu a elastinu), modrého světla (redukuje akné) a zeleného světla, jenž sjednocuje tón pleti. Maska je 100% vodotěsná, má protiskluzovou čelenku a nabízí až 1,5 hodiny provozu na jedno nabití. Pořizovací cena je bezesporu vyšší - verze FOREO FAQ 201 vyjde na 10 625 Kč a FOREO FAQ 202 dokonce na 19 990 Kč. K dostání exkluzivně na Notino.cz.
Podle zdrojů deníku Wall Street Journal jedná Kim Kardashian s firmou Coty o zpětném odkoupení menšinového podílu ve své kosmetické firmě SKKN. Cena podílu prý nebyla zatím stanovena a jednání by mohla ztroskotat, důvodem opětovného nákupu prodaného podílu od Coty je podle všeho snaha o rozšíření portfolia působení značky SKKN. Společnost Coty koupila 20% podíl značky SKKN v červnu 2020 a ocenila jej na 1 miliardu dolarů.
Po dlouhém boji s nemocí zemřel ve věku 57 let 10. července v Paříži mistr parfumér Olivier Pescheux. Na svém kontě má hned několik legendárních vůní, jako jsou Paco Rabanne 1 Million, Diptyque Orpheon nebo Montblanc Legend.
Cult Beauty spouští kampaň Can't (Re)Touch This a říká jasné NE retuším. Cílem nové kampaně internetového prodejce kosmetiky je snížit počet upravovaných fotografií modelek v souvislosti se vzrůstajícím počtem poruch příjmu potravy a psychických problémů mezi mladými lidmi ve Velké Británii.
Společnost Inter Parfums Inc. přidala do své stáje značek novou licenci na výrobu vůní, tentokrát pod hlavičkou Roberto Cavalli, kterou zastupuje od 6. července. Bližší podmínky dohody nebyly zveřejněny.
Vybrat správný odstín make-upu je při nakupování online docela challenge. Naštěstí značka Fenty Beauty od Rihanny našla způsob, jak trápení s výběrem odstínu eliminovat, a to s pomocí vůbec prvního filtru #ShadeMatching na TikToku. Značka proslulá svými padesáti odstíny make-upu tak nabízí jednoduchý tool, který můžeš využít při hledání dokonalého odstínu make-upu Pro Filt'r Soft Matte.
Díky funkci filtru si můžeš přiblížit odstín make-upu ke svému tónu pleti a najít tak ten, který ti bude nejlépe vyhovovat. Aby byly výsledky co nejpřesnější, doporučuje se filtr před výběrem odstínů používat na přirozeném denním světle.
„I don’t like it. I don’t like it at all,“ prohlásila Kylie při zkoušení virálního filtru, který uživatelům ukazuje, jak by vypadali s vráskami, povadlou kůží a váčky pod očima.
Originální spolupráci fotografa Guida Mocafica a umělé inteligence pro časopis Exhibition Magazine představila tento týden na svém IG účtu značky Chanel. Jak vypadá parfém Chanel Nº5 podle AI?
Při příležitosti 60. výročí výroby vonných svíček nabízí Diptyque kufr plný těchto jedinečných pokladů - přesněji řečeno rovných 50 kusů. Sběratelský kousek pro všechny milovníky vonných svíček byl vyroben v limitovaném počtu 13 exemplářů a jeho cena je přibližně 74 000 Kč. Luxusní drop bude uveden na trh 20. července, a to pouze ve vybraných prodejních místech, včetně obchodu Saint Germain v Paříži, butiku na Sloan-Street v Londýně a obchodním domě Ginza Six v Tokiu.