Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #52

Akvizice britské parfémové značky Creed, Julia Fox v nepřekvapivé BDSM roli nebo nová éra Paco Rabanne. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Julia Fox je tváří nové BDSM kampaně Isamaya Beauty

Vizážistka a zakladatelka značky Isamaya Ffrench se objevuje po boku modelky Julie Fox a kreativního ředitele Richieho Shazama při příležitosti uvedení kampaně ke kolekci líčení Industrial 2.0. Vylepšená verze debutové kolekce obsahuje paletku očních stínů a další odstíny plumping séra na rty, to vše zabalené do kovem inspirovaného designu. 

Nové odstíny paletky Industrial Colour Pigments Palette 2.0 jsou vytvořeny tak, aby se díky inovativním „krémovým mokrým pudrům a perleťovým duochromům“ třpytily. Sérum na rty Liplacq 2.0 je určeno k tónování a zpevnění rtů ve dvou odstínech s příměsí průzračné metalické barvy – kovu a rzi. Část výtěžku z prodeje Isamaya věnuje na podporu charitativní organizaci LGBTQ+ Outside Org. 

Parfémy Creed první trofejí divize Kering Beauté

Loni v únoru společnost Kering vytvořila novou divizi Kering Beauté, kterou svěřila expertce v oboru Raffaelle Cornaggia. Dříve pracovala pro Estée Lauder, Chanel a L'Oréal a s podporou týmu odborníků má na starosti vývoj kosmetických produktů pro značky Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Pomellato a Qeelin. 

François-Henri Pinault, prezident a generální ředitel nadnárodního gigantu, upřesnil první cíl: zpočátku se zaměřit na parfémy, aby se vytvořila platforma, která by umožnila, počínaje parfémy, rozvíjet linie v souladu s image jednotlivých maisonů. „Nejde jen o vlastní výrobu parfémů, ale o to, aby image a investice do propagace byly v souladu s vizí a positioningem značek.“ A tak se také stalo. V těchto dnech je totiž čerstvou informací, že společnost Kering získala značku Creed, největšího nezávislého globálního hráče na trhu s luxusními vůněmi.

Dům Creed, založený v roce 1760, si vybudoval pověst nadčasových, univerzálních, osobitých a sofistikovaných vůní, které ručně vyrábí ve své laboratoři ve Fontainebleau na okraji Paříže za použití tradičních a udržitelných metod. Značka, která je nejznámější díky parfému Aventus, zaměstnává 700 lidí a po celém světě provozuje vlastní síť 36 monobrandových obchodů a přibližně 1 400 multibrandových obchodů. Společnost loni dosáhla ročního obratu 250 milionů eur a dříve ji vlastnila společnost BlackRock Long Term Private Capital Europe a její předseda Javier Ferrán.

Akvizice společnosti Creed, která údajně proběhla v rámci nezveřejněné finanční transakce (zdroje z oboru ji odhadují na přibližně 1,5 miliardy dolarů) a bude pravděpodobně dokončena v druhé polovině roku 2023, je pro společnost Kering Beauté důležitým milníkem. Sám francouzský konglomerát to uvedl ve svém prohlášení s tím, že Creed „dokonale zapadá do jeho portfolia renomovaných luxusních značek“ a bude užitečný jako platforma pro budoucí rozvoj dalších franšíz vůní prostřednictvím globální distribuční sítě britské značky. 

Jaký bude další krok společnosti Kering Beauté? Pinault uvedl, že je nadšen touto první strategickou iniciativou, jejímž cílem je vytvořit trvalou hodnotu pro skupinu a její domy. Podle jeho slov demonstruje odhodlání vybudovat silnou pozici v segmentu luxusní kosmetiky a stanovuje plány na další rozvoj potenciálu značky Creed v nových zeměpisných oblastech a kategoriích. Společnost Kering by se mohla zaměřit zejména na Čínu, duty-free shopy a další rozšiřování portfolia dámských vůní a kategorie výrobků péče o tělo a domácnost.

Paco Rabanne mění jméno, logo a uvádí první kolekci líčení

Space Age pro kosmetický byznys! Více než šedesátiletá značka mění název na Rabanne a již brzy se můžeš těšit na první líčidla v metalických obalech ozdobených novým logem. Celá linie se dělí do čtyř kategorií: oči, pleť, rty a „Arts Factory“, přičemž poslední jmenovaná má údajně obsahovat doposud nevídané multifunkční produkty. Ceny se budou pohybovat od 20 do 40 dolarů. V Evropě by měla mít premiéru v parfumeriích Sephora. Kreativní ředitelkou, která stojí za nově vznikajícím make-up oddělením, se stala Diane Kendal. 

Charlotte Tilbury představila novou tekutou rtěnku Airbrush Flawless Lip Blur

Unikátní technologie pudrového rozostření ve spojení s kyselinou hyaluronovou viditelně vyhlazuje, zmatňuje a zároveň hydratuje jemnou pokožku rtů pouhým jedním tahem. Dá se nosit jako jemný tint pro lehké zbarvení rtů nebo ji můžeš navrstvit a užít si svůj oblíbený odstín po celý den. Doporučuji sáhnout po ikonickém odstínu Pillow Talk! 

Pleasing Harryho Stylese má nového CEO

Společnost Pleasing, kterou založil hudebník Harry Styles, jmenovala do funkce svého prvního generálního ředitele Shauna Kearneyho, bývalého šéfa designu a merchandisingu ve společnosti Goop herečky Gwyneth Paltrow. Kearney se připojí k týmu Pleasing spolu s kreativními řediteli Harrym Lambertem a Molly Hawkins a Sophie Kerr-Dineen, vedoucí marketingu.

Kam vyrazit během KVIFF?

Jednoznačně do FOMO X NOTINO HANGOVER ZONE v Karlových Varech. Přijď si vyzkoušet hot kosmetické vychytávky, načerpat energii nebo se osvěžit drinky z Goodlok. 

Pozdravy z dovolené

Don’t forget your SPF! Já si letos oblíbil na tělo novinku od Barbary Sturm. Obsahuje koktejl vysoce účinných antioxidačních složek rostlinného původu pro uchování mladistvé pleti od hlavy k patě. Sun Cream Body SPF30 neutralizuje volné radikály a zároveň pokožku chrání před modrým světlem, které urychluje stárnutí stejně jako UV záření.

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.