Orgasmická sprcha z Berlína, suchý šampon s matchou, odpadní voda na obličej nebo kaktusová vůně Ilio. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Německá značka Womanizer a společnost Hansgrohe, která vyrábí prémiové sanitární produkty, spojily své síly a uvedly na trh wellness novinku: sprchovou hlavici vytvořenou speciálně pro masturbaci. Hlavice nese název Wave a je prý výsledkem tříletého vývoje. Tvůrci ji vybavili třemi patentovanými typy proudů: PleasureJet, který poskytuje neustálou rytmickou stimulaci, PleasureWhirl s překvapivými oscilacemi, a PowderRain, který nabízí jemné a uklidňující pojetí tradičního sprchování. Raději nechci vidět ten účet za vodu!
Maison Guerlain, který patří společnosti LVMH, uvádí na trh prémiovou řadu péče o vlasy, což je vůbec poprvé od roku 1970. V loňském roce značka představila sérum na vlasy a pokožku hlavy využívající omlazující technologii z nejprodávanější medové řady Abeille Royale. Po velkém úspěchu doplňuje řadu o šampon, kondicionér a masku s černým lesním medem.
Tři tisíce osm set mikrokapiček zapouzdřené bílé kamélie najdeš v jediném kelímku nového očního krému Hydra Beauty Micro Crème Yeux. Vědci z laboratoří Chanel spojili to nejlepší z přírody s mikrofluidikou, vědou zabývající se chováním a přesným řízením tekutin. Spolu s extrakty z mořských řas a tetrapeptidy se postará o viditelné zmírnění známek únavy a váčků pod očima.
Chamberlain Coffee ve spolupráci s IGK uvádí na trh limitovanou edici suchého šamponu Matcha Dry Shampoo. Tento suchý šampon inspirovaný populárním japonským zeleným čajem od společnosti Chamberlain Coffee, který byl od svého uvedení na trh již pětkrát sold-out, slouží k oživení účesu, absorpci mastnoty z vlasů a dodá jim požadovaný objem.
Svou letní kolekci značka Diptyque již potřetí zasvětila přírodě, která je pro ni nevyčerpatelným zdrojem inspirace od samého začátku. Krajinu obklopující Středozemní moře si obzvlášť oblíbili dva ze tří zakladatelů značky Diptyque – Yves Couselant a Desmond Knox-Leet. Od roku 1960 zde pravidelně každé léto čerpali energii a zpět do Paříže si odnášeli vzpomínky, které je inspirovaly při tvorbě nekonvenčních vůní, jež oslavovaly krásu Itálie, Provence a Řecka.
Letní vibe celé kolekce podtrhují poetické ilustrace amerického umělce Erika Winkowského, jehož unikátní styl se vyznačuje spojením animace a koláže. Vůně Ilio je pomyslnou esencí léta evokující závan horkého vzduchu prosyceného vůněmi květin a ovocných stromů. Její základ tvoří opuncie – kaktus, který je pro krajinu Středomoří charakteristický. Exotickou vůni jeho plodů v kompozici doplňují nóty bergamotu, kosatce a jasmínu.
Součástí dropu je také svíčka Citronelle a tělový sprej s chladivou vůní citronové trávy, oba produkty zároveň odpuzují komáry. K dostání je exkluzivně v butiku Diptyque ve Vězeňské ulici 6 na Praze 1.
Čištění pleti prošlo během několika let hned několika revolučními změnami: od pouhého opláchnutí obličeje vodou a mýdlem, přes speciální cleansery až po techniku double cleanse vychvalovanou dermatology, s níž se každodenní skincare rutina posunula na next level. Právě díky důkladnému a přitom šetrnému čištění pleti odstraníš z pokožky všechny nečistoty, které ucpávají póry, a tím způsobují akné.
A protože je čištění prvním krokem ke zdravé pleti, přichází společnost Foreo s odličovacím balzámem Luna Ultra Nourishing Cleansing Balm, jenž se při kontaktu s pletí mění na jemný olej a následně ve spojení s vodou na mléko. Druhým krokem je pak jemná pěna Luna Micro-Foam Cleanser 2.0, jejíž účinky se v kombinaci s čisticím kartáčkem Luna 4 ještě více umocňují.
Anglická modelka Cara Delevingne propůjčila svou tvář švédské energetické společnosti Vattenfall a použila kosmetický přípravek, který má poukázat na čistotu výroby vodíku. Pro Caru Delevingne, která byla v minulosti tváří značek Chanel, Burberry a YSL, nejsou beauty kampaně ničím novým. Ale mlha na obličej, kterou na sebe nanáší, tak běžná není. Vyrábí se totiž z odpadních vod ze zařízení na výrobu energie.
Jedná se o vedlejší produkt výroby ekologického vodíku, který vyrábí společnost Vattenfall, 114 let stará švédská nadnárodní energetická společnost usilující o dosažení nulových emisí do roku 2040. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o čistotě vodíkové energie oproti spalování fosilních paliv.
Tato mlha nepůjde do prodeje, k dispozici je pouze v limitované edici pro novináře a pro zájemce z řad veřejnosti. „Jsme energetická společnost. Nehodláme se zapojovat do beauty průmyslu,“ prozradil Paul Morel, zástupce společnosti.
Ben Gorham před létem rozšířil portfolio oblíbených veganských balzámů na rty o šťavnatou příchuť sladkého indického manga. Kombinace jojobového oleje, bambuckého másla a karnaubského vosku zanechá suché a popraskané rty vyživené a hladké.
Kdo by nechtěl svěží, glowy a zářivou pleť? Hailey Bieber inspirovala miliony lidí k tomu, aby jejich pleť připomínala glazed donut, a právě před rokem debutovala s řadou Rhode, která se zaměřuje na hydrataci, vypnutí a celkové zdraví pleti. Hydratační krém, sérum a peptidové balzámy na rty v různých příchutích nyní doplní základní přípravný krok: Rhode Glazing Milk.
Texturou a složením připomíná něco mezi tonerem a korejskou mléčnou esencí. Najdeš v něm patentovaný komplex tří ceramidů, které zaručí lepší vstřebávání všech dalších produktů do pleti a pomáhá obnovit a posílit kožní bariéru. Beta-glukan spolu se směsí hořčíku, zinku a mědi také přispívají k ochraně před volnými radikály a zklidnění pleti.
Populární make-up artistka uvede na trh svou vlastní značku líčení v září letošního roku. Soudě podle příspěvku na instagramovém účtu se bude jednat o highlighter.