Kontroverze kolem náplastí proti černým tečkám, fekální parfém krále Jindřicha VIII., haircare od Beyoncé nebo Florence Pugh jako múza módního domu Valentino. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Britský herec používal při natáčení historického dramatu Firebrand o králi Jindřichu VIII. a jeho šesté a poslední ženě Kateřině Parrové vlastní custom parfém, který voněl po krvi, fekáliích a potu.
„Četl jsem několik zajímavých svědectví o tom, že Jindřicha bylo cítit na tři místnosti daleko. Jeho noha strašně hnila. Zápach zakrýval růžovým olejem,“ svěřil se Jude Law na tiskové konferenci během Filmového festivalu v Cannes. „Říkal jsem si, že kdybych strašně smrděl, mělo by to na můj herecký výkon během natáčení velký vliv.“ Existují skutečně četné historické záznamy o tom, že Jindřich VIII. trpěl vředy na nohou v důsledku nehody při rytířském turnaji. Král také pravidelně podstupoval klystýry kvůli chronické zácpě.
Proto si Jude Law najal parfémářku Azzi Glasser, zakladatelku proslulé značky The Perfumer’s Story, aby znovu vytvořila a napodobila královu štiplavou vůni. „Nějakým způsobem přišla na tuto neobyčejnou směs krve, výkalů a potu,“ podělil se o své dojmy. A zatímco některé z našich oblíbených vůní obsahují bílé květiny jako jasmín a pomerančový květ, custom parfém pro britského herce tvořilo stopové množství indolů, sloučenin, které páchnou jako lidské výkaly.
Tento parfém se bohudík prodávat nebude (asi by to nebyl úplný komerční trhák), ale pokud bys chtěl/a vyzkoušet parfém, který Jude Law používá mimo natáčení, zajdi do FAnn Beauty Ateliéru na Jungmannově náměstí v Praze, kde je značka The Perfumer’s Story exkluzivně k dostání. Ptej se na parfém Mystère Vetivert.
Nabídka opalovací péče nebyla nikdy tak dekadentní a luxusní. Řada Dior Solar obsahuje ochranné tělové mléko, olej a krém na obličej ve variantě SPF 30 a SPF 50. Kombinuje ty nejmodernější UV filtry s božskou prázdninovou vůní květů tiaré. Après-sun rituál dovádí k dokonalosti třpytivý olej na tělo a vlasy, lehoučké samoopalovací želé a hydratační balzám prodlužující opálení. K dostání jsou ve vybraných parfumeriích.
Obzvlášť v létě je důležité důkladně čistit pleť. A to bez výjimky ráno i večer. Najít ale cleanser, který by byl dostatečně šetrný k pleti a zároveň si poradil s UV filtry z opalovacích krémů, rozšířenými póry, líčidly a přebytečným mazem, je pořádná výzva. Novinka od Wishful Skin se opírá o jednu z nejvíc hot skincare ingrediencí letošního roku: mořský mech. Ten zaručí, že bude pleť po čištění vždy dostatečně zklidněná, hydratovaná a nikdy ne stažená. K dostání v parfumeriích Sephora.
Zpěvačka, kterou v současné době plně zaměstnává vystupování na vyprodaném Renaissance Tour, zveřejnila na svém účtu na Instagramu sérii snímků naznačující brzké uvedení její vlastní haircare. Can’t wait!
Reklama na populární náplasti proti černým tečkám vyvolala na TikToku vlnu pozdvižení. Minulý týden influencerka Cecilee Max-Brown zveřejnila na TikToku reklamu sponzorovanou společností Bioré, která na začátku května zahájila kampaň k Mental Health Awareness Month. Ve videu hovoří o tom, jak se potýká s úzkostí po střelbě na Michiganské státní univerzitě, kde střelec v únoru zabil tři studenty a pět dalších zranil.
Své rozhodnutí spolupracovat s Bioré – značkou péče o pleť, kterou vlastní japonská kosmetická společnost Kao Corporation – zdůvodňuje tím, že se snaží „odstranit stigma okolo úzkosti“. Poté, co divákům představí krabičku pásků na odstranění černých teček, je vyzývá k tomu, aby „ze sebe dostali všechno – nejen to, co mají v pórech, ale hlavně to, co mají v hlavě“.
Podle mnohých tento vtipný slogan zlehčoval závažnost situace, kdy se Cecilee Max-Brown na vlastní kůži setkala s násilím páchaným střelnou zbraní. Reklama prý využívá trauma člověka, který přežil střelbu ve škole, k propagaci kosmetického výrobku. Společnost Bioré se v neděli za video omluvila. „Poslední 4 roky podporujeme aliance pro duševní zdraví a spolupracujeme s influencery sociálních médií, kteří trpí úzkostí, depresemi a dalšími duševními poruchami, abychom zvýšili povědomí o jejich příbězích ve snaze pomoci snížit stigma doprovázející debatu o duševním zdraví," uvádí se v prohlášení zveřejněném na Instagramu značky.
Nerovnováha mikrobiomu na pokožce hlavy může mít za následek řadu problémů, jako je nadprodukce kožního mazu, což se může projevit zejména během horkých letních měsíců. Nová kolekce Serene Scalp Oil Control od Oribe proto obsahuje zelené mořské řasy a výtažek z listů manga, které pomáhají vyrovnávat kožní mikrobiom, regulovat přebytečnou mastnotu, a prodloužit tak dobu mezi jednotlivými mytími.
Co pokaždé zaručeně vypoví o tvém životním stylu, věku i o tom, co jsi dělal/a v posledních hodinách, jsou ruce. Přehlížená a podceňovaná část těla si zaslouží odměnit tím nejlepším na trhu. Tento krém s levandulovou vůní od české značky Organická Apotéka splňuje všechna kritéria: rychle se vstřebává, vyživuje a božsky voní.
Dosáhnout statusu ikony není snadné. Lindsay Lohan a značce Peter Thomas Roth se to nicméně podařilo. V reklamě inspirované érou 80. let hraje herečka hotline operátorku. V kostýmku, se sluchátky na uších a třpytivými zlatými polštářky pod očima je v plném pracovním nasazení a odpovídá na všechny dotazy týkající se péče o oční okolí.
Poslední drop značky Nécessaire je dokonalé regenerační sérum obsahující 0,1 % čistého zapouzdřeného retinolu, který je určen ke zpevnění pokožky, prevenci vrásek, skvrn a celkovému sjednocení pokožky těla.
Herečka Florence Pugh působí jako ambasadorka módní divize značky Valentino už nějakou dobu. Nyní si na své konto může připsat další roli coby tvář Valentino Beauty a nových multifunkčních rtěnek/tvářenek Liquirosso.