Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #43

Kate Moss v Česku, parfém Winstona Churchilla, mega investice Oprah Winfrey nebo jarní mámení Harryho Stylese. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Legenda se vrací

Už jen dny zbývají do dlouho plánované korunovace nového britského krále Karla III., který v minulém roce po více než 70 letech nahradil na trůnu Alžbětu II. Operace Golden Orb, jak zní krycí název korunovace, vypukne 6. května už v 6:00 britského času, kdy se v Londýně otevřou místa, odkud budou moct lidé přihlížet korunovaci a průvodu. Ten se vydá z Buckinghamského paláce do Westminsterského opatství. 

Při této příležitosti proto britská parfémová značka Clive Christian otevřela archivy a znovu vydává kultovní parfém Town & Country z roku 1925, který si oblíbil sám Winston Churchill. 

Kořeněná, dřevitě ambrová vůně dokonale zachycuje krásu anglického venkova i sofistikovanou eleganci Londýna. Původní složení, kterému kralovala aromatická šalvěj a jalovec, Clive Christian nově doplnil o pižmově dřevité nóty a minerální šedou ambru, která parfému dodává moderní nádech. Výsledkem je vysoce koncentrovaný, komplexní a sebevědomý parfém složený z 207 ingrediencí. Tomu odpovídá i cena: 11 250 Kč. K dostání je v pražském Ingredients.

Kate Moss dorazila do Čech

Vítej v Cosmossu! Fanouškům britské topmodelky Kate Moss tento pojem jistě nebude cizí. Ti ostatní mohou do jejího světa wellbeingu nahlédnout během návštěvy FAnn Beauty Atelieru na Jungmannově náměstí v Praze, kde se její produkty zabydlely na poličkách hned vedle vyhlášených tuzemských značek. 

V nabídce Cosmoss najdeš alkalizující ranní a zklidňující večerní čaje (miluju!), čisticí krém, antistresový hydratační krém, holistický olej s CBD a parfémovanou mlhu. „Jsem nesmírně ráda, že jsou moje produkty konečně k dostání i v České republice,“ vzkázala ikonická kráska prostřednictvím krátkého videa pozvaným novinářům.

Když už s meditací, jógou a selfcare začala i vyhlášená pařmenka, možná by stálo za to nahlédnout do jejího snového vesmíru, kde se wellness střetává s hédonismem, a na malou chvíli prostě vypnout. Přidáš se?

Oprah investuje

Luxusní značka německé zakladatelky Barbary Sturm získala investici od jedné z nejmocnějších žen světa: Oprah Winfrey. Známá moderátorka televizní talk show investovala blíže nespecifikovanou částku do společnosti poté, co propadla jejím produktům a stala se její velkou fanynkou. Svou investici poprvé oznámila 13. dubna a na Instagramu zveřejnila video, v němž vychvaluje přednosti svých oblíbených sér a krémů. 

Ve čtvrtek Oprah na svých webových stránkách OprahDaily.com zveřejnila záznam rozhovoru mezi čtyřma očima mezi ní a Sturm. Během rozhovoru zakladatelka časopisu O vysvětlila, jak společnost Sturm a její výrobky objevila. „Vlastně za to může Stella McCartney,“ řekla Oprah. „Poslala mi několik produktů na testování a byla jsem z nich prostě nadšená. Tak moc se mi líbily, že jsem neváhala a zavolala doktorce Barbaře Sturm a řekla, že chci investovat do její společnosti. To jsem nikdy předtím neudělala. Nikdy.“

Německá lékařka Barbara Sturm se proslavila svou filozofií protizánětlivého životního stylu a neinvazivními omlazujícími ošetřeními. Svou lékařskou kariéru odstartovala jako ortopedka v týmu, který stojí za vývojem průlomového ošetření zánětlivých projevů jako osteoartróza. Tato unikátní procedura, pojmenovaná po basketbalovém hráči NBA Kobem Bryantovi, využívá pacientových vlastních krvinek k vytvoření proteinů, které redukují záněty a urychlují proces hojení.

V roce 2002 vytvořila svůj věhlasný krém MC1, který se formuluje na míru za použití pacientovy vlastní plazmy. Tento vysoce účinný krém, který je dostupný pouze pro pacienty dr. Sturm, využívá síly tělu vlastních proteinů v hojivé formuli, jež potlačuje záněty. Dnes dr. Barbara Sturm údajně vydělává 150 milionů dolarů ročně – a tato suma se díky Oprah pravděpodobně ještě zvýší.

Volání přírody

Lifestylová značka Pleasing zpěváka Harryho Stylese uvádí mikrokolekci oslavující flóru, faunu a plodnost. Řada s příznačným názvem Pollinators je ódou na nové začátky, symbolizované jarem – zejména na divokou přírodu v Hampstead Heath, čtvrti v severním Londýně, kde Harry Styles žije.

Podle Harryho Lamberta, kreativního ředitele značky Pleasing, je nová kolekce věnována „mánii jara a léta“. Včelám opylujícím květiny, poletujícím ptákům a králíkům pářícím se na zelených polích. Pět nových laků na nehty tak pokrývá svěží letní barevné spektrum přírody: Pond Goo, zelený sliz, Live Laugh Lilac, královská levandule a Peachy Cheeks, připomínající oranžové květy hledíku. Léto budiž pochváleno! 

Sir John jmenován prvním kreativním ředitelem make-up divize Kilian Paris

Kilian Hennessy, zakladatel značky Kilian Paris, a dvorní make-up artista Beyoncé, Mary J. Blige a Sereny Williams se poprvé setkali v hotelu Costes během pařížského fashion weeku. A to poté, co Sir John navštívil butik značky v New Yorku, kde ho svět vůní Kiliana zcela ohromil. 

„Nacházíme se v přelomovém období, a to nejen v oblasti kosmetiky, ale i ve společnosti, kdy je třeba s věcmi otřást, pohnout s nimi a ptát se proč,“ dodal Sir John v rozhovoru pro WWD. „To ,proč‘ nás provokuje k tomu, abychom byli jiní.“ Líčení Sira Johna se už teď objevuje v reklamních kampaních, včetně nedávného uvedení parfému Can't Stop Loving You.

Kilian a Sir John nejprve přetvoří stávající znovuplnitelné vonné rtěnky Le Rouge Parfum. První kolekce bude představena na podzim 2024. Do té doby však bude dvojice přehodnocovat, co je na pultech a jak rozvíjet produkty Kilian Paris, stejně jako vibe, který je doprovází.

Směřování make-up divize značky Kilian Paris bude v souladu s lehce erotickým podtextem jejích vůní, které mají názvy jako Good Girl Gone Bad, Voulez-vous Coucher Avec Moi, Woman in Gold a Straight to Heaven. A právě v tomto okamžiku přichází Sir John, aby vytvořil ke každé vůni kompletní sexy večerní look.

První tekutá rtěnka Glossier

Na scénu přichází G-suit! Na výběr je devět odstínů a na rozdíl od rtěnky Glossier Generation G, která je více průhledná a matná, je G Suit mnohem více krycí. Tváří tekuté rtěnky, obohacené o bambucké máslo, extrakt z malin a orchidejí, se v pětasedmdesáti letech stala Linda Rodin. 

Beauty IG of the week

Její vs. jeho večerní skincare rutina.

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.