Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #42

Timothée Chalamet v nové roli pro Chanel, uhlíkově neutrální Gucci, stroj času Byredo nebo hnědá řasenka coby největší trend jarní sezony. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Mr. Bleu de Chanel 

Timothée Chalamet byl ve středu odpoledne spatřen v New Yorku s někým mimořádným, a ne, nemluvím teď o Kylie Jenner. Na place byl s režisérem Martinem Scorsesem. Proslýchá se, že natáčí reklamní spot na jednu z nejpopulárnějších pánských vůní všech dob, Bleu de Chanel. Bližší informace o projektu zatím nejsou známé, beauty redaktorky mezitím houfně podepisují smlouvy o mlčenlivosti.

Samozřejmě že s blížícím se Met Gala – které se bude konat příští měsíc na počest Karla Lagerfelda – každá zmínka o Chanelu vyvolává zasloužený rozruch. Chalamet se galavečera zúčastnil pouze jednou, a to v roce 2021, kdy se stal spolupořadatelem akce, ale pokud je pravda, že se stává tváří domu, nebyla by to perfektní záminka k velkému comebacku?

Uhlíkově neutrální Gucci

Where My Heart Beats, nejnovější vůně značky Gucci, je jiná než ostatní. Zatímco minulé parfémy byly vyráběny za použití klasických surovin, tento je první, který je produkován za použití alkoholu ze 100% recyklovaných emisí uhlíku. A podle výrobce luxusního zboží, společnosti Coty, která vlastní licenci na výrobu kosmetických produktů pro Gucci vlastněnou společností Kering, se jedná o světové prvenství.

Vůně Gucci, která je součástí exkluzivní butikové kolekce The Alchemist's Garden, využívá uhlík zachycený z průmyslových emisí, který se pomocí speciálního procesu přeměňuje na alkohol. Tento udržitelnější proces výroby alkoholu výrazně pomáhá snížit spotřebu vody a snižuje také potřebu zemědělské půdy ve srovnání s tradičními metodami výroby alkoholu. 

Podobně jako alchymisté proměňují vše, čeho se dotknou, ve zlato, jsou emise uhlíku přeměněny na alkohol dostatečně čistý pro použití v okouzlující vůni, pohybující se vzduchem s lehkostí křídel motýla na flakonu. 

Stroj času

„Touto paletkou jsem chtěla vyjádřit myšlenku minulosti v přítomnosti. Myšlenku paměti jako něčeho mezi skutečností a snem. Odstíny, které evokují idealizované vzpomínky na minulost, okouzlí nenucenou elegancí,“ vysvětluje Lucia Pica, kreativní ředitelka make-up divize Byredo. Sestavila ji ze světlých i tmavých růžových, hnědých a nude odstínů v kombinaci se stříbrnou. Stíny s metalickým, matným i lesklým finišem mají hedvábně jemnou texturu a k pokožce perfektně přilnou. Jsou intenzivní, vysoce pigmentované a dlouhotrvající.

Stříbrný obal paletky, která je opatřena zrcátkem, navrhl Ben Gorham. Letošní edici ozdobil postavou Mnémosyné, která byla v řecké mytologii bohyní paměti a matkou múz.

Zbraň proti cystickému akné 

Seznam se s jedinou náplastí na akné, která začíná působit již po dvou hodinách na podkožní pupínky v raném stadiu. Nepřekonatelné náplasti značky Zitsticka s mikrojehličkami, naplněnými 2% kyselinou salicylovou a oligopeptidem-10, účinně zabíjejí bakterie P. acnes a pomáhají šetrně odstranit odumřelé kožní buňky pro rychlejší hojení zánětů

Inspirace nejen na festival 

Co dělají goth girls se svými vlasy během léta? Zeptej se Jenny Ortegy. Na festival Coachella si vlasy stáhla do drdolu a vpředu nechala několik pramenů nedbale vlát.

H&M uvádí veganskou tělovou péči 

Novou pod-značku Oh Hey Hero tvoří čtrnáct produktů, včetně tělového peelingu Get into the Smooth, séra proti nedokonalostem Clarifying Body Serum a pěny na holení Skin Saver Sidekick.

Hnědá maskara se vrací na scénu

Černočerné řasy budou vždy sázkou na jistotu, ale nejlepší make-up artisté a TikTok mají letos jiného favorita. Na scénu se vrací hnědá řasenka. Doposud se na ni nahlíželo jako na nudnou alternativu černé, nikdo od ní neočekával zázraky a velký efekt. Časy se však mění a na TikToku nasbíralo vyhledávání výrazu hnědá řasenka přes tři miliardy zobrazení, přičemž mnozí připisují popularitu právě trendu clean girl make-upu, který je na minimalistickém líčení postavený. 

Značka YSL rozhodně neváhala a rovnou přišla s novým odstínem své legendární maskary Lash Clash. Univerzální odstín Uninhibited Brown vznikl smícháním žlutých, červených a černých pigmentů. Řasám dodá extra objem a přitom budou vypadat stále velice přirozeně. Nejhustší textura, jaká kdy byla v laboratořích YSL naformulována, obsahuje výtažek z kosatce florentského, který stimuluje a chrání syntézu proteinů, nebo iris, který zanechává řasy pružné. Ty značka získává a pěstuje ve svých komunitních zahradách Ourika v Maroku, kde je sbírá 32 místních žen. 

Isamaya opět šokuje

Kolekci Lips, která obletěla internet díky svému obalu ve tvaru falusu, rozšiřuje londýnská make-up artistka o nový odstín balzámu na rty Sheer Lipstick Flamingo. Glitzy růžová nikdy nebyla tak sexy!

Aby tělo nežárlilo

Stále věnuješ všechnu svou pozornost pouze obličeji? Velká chyba! Péči si zaslouží každičký centimetr kůže na těle. Značka Good Molecules, která patří mezi nejvyhledávanější kosmetické značky loňského roku, uvádí na trh B5 Hydrating Body Serum. Jak už název napovídá, lehká nelepivá gelová textura je obohacená o panthenol, beta-glukan a kyselinu polyglutamovou, které pomáhají posilovat kožní bariéru a poskytují namáhané pokožce okamžitou hydrataci

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.