Prodej společnosti Aésop, rakovina kůže Hugha Jackmana, konec rtěnek zdarma v rámci programu Back to Mac nebo nový olej na rty Seleny Gomez. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Další týden, další beauty koncept. Good Weird založili dva kamarádi z vysoké školy, Stephen Yaseen a Jonathan Wormser. Na pozici kreativního ředitele si dosadili herce Evana Mocka. První drop nabízí tři produkty: bronzer Back From Vacay, tónovací hydratační tyčinku Balmy Weather a krém pod oči Cold Brew. Ceny produktů začínají na dvaceti dolarech a jsou k dispozici na webových stránkách značky. Podle zakladatelů se koncept zaměřuje na „kosmetické outsidery“ a ty, kteří se snaží svět krásy objevovat podle svých vlastních pravidel.
„Vycházím ze svých hereckých a modelingových zkušeností, a proto jsem si vytvořil jedinečný pohled na věc, který s nadšením vnáším do světa Good Weird – hledám jednoduchou péči o pleť, která se bude snadno používat a díky které se budu cítit dobře,“ dodává herec známých rolí ze seriálu Gossip Girl na HBO Max. Uvidíme, zdali vize zakladatelů a sázka na slavnou tvář v konkurenčním prostředí skutečně obstojí.
Pokud rád/a navštěvuješ luxusní restaurace, pětihvězdičkové butikové hotely, kosmetické salony nebo trendy bistra, jistě jsi už vyzkoušel/a mýdlo a krém na ruce Aésop. Kultovní hnědé flakony s černým logem a sofistikovanou vůní, která na rukou vydrží celé hodiny, mají nového majitele. Po měsících vyjednávání a nabídkové bitvy mezi společnostmi L'Oréal, LVMH a japonskou Shiseido Co. známe vítěze. Konglomerát L’Oréal tento původem australský podnik koupil za 55 miliard korun. Jedná se tak vůbec o historicky největší akvizici v dějinách společnosti.
Značku Aésop založil Australan s řeckými kořeny Dennis Paphitis v roce 1987 v Melbourne. Od té doby Aésop produkuje unisex přípravky s obsahem těch nejkvalitnějších rostlinných výtažků. Každá složka je podrobena pečlivému zkoumání a do produktů se dostane až poté, co se vědecky prokáže její účinnost. V roce 2012 se ji Paphitis rozhodl prodat společnosti Natura & Co (ta vlastní také Bodyshop a Avon) a zůstat zároveň v roli poradce.
Co stojí za prodejem značky, která svým zákazníkům doporučuje produkty jako součást vyváženého životního stylu, zahrnujícího zdravou stravu, rozumnou míru pohybu a konzumaci červeného vína, stejně jako pravidelný přísun kvalitní četby? Podle CEO společnosti Natura & Co Fábia Barbosy peníze od L’Oréalu pomohou ke strmějšímu růstu, masivní expanzi na čínský trh a většímu množství butiků na letištích. Fanoušci na internetu okamžitě zareagovali. Cítí zklamání zejména kvůli testování produktů na zvířatech v Číně a obávají se reformulace oblíbených produktů.
Tónovaný olej na rty značky Rare Beauty Soft Pinch přechází při kontaktu se rty z textury podobné želé v jemný olej. K dostání je celkem osm odstínů, včetně Affection (odstín lesních plodů) a Delight, což je jeden z nejslušivějších tónů růžové. Složení je obohacené o jojobový a slunečnicový olej, takže rty krásně vyživí a zvláční. Vzhledem k tomu, že oleje na rty nabízejí lehké krytí, Selena doporučuje použít dvě vrstvy pro extra šťavnatý nádech.
Hugh Jackman podstoupil biopsii kůže nosu. Herec se v minulosti už šestkrát léčil s rakovinou kůže, poprvé v roce 2013. Ve čtvrtek se na Instagramu svěřil s tím, že výsledky vyšetření jsou naštěstí negativní. Australan nabádá fanoušky, aby používali pravidelně ochranné krémy s UV faktorem.
„Ahoj lidi. Chtěl jsem, abyste to slyšeli přímo ode mě. Pro případ, že by mě někdo viděl s náplastí na ulici a podobně. Právě jsem podstoupil dvě biopsie. Mám skvělou doktorku. Viděla na mém nose dva podezřelé malé výrůstky, které by podle jejího názoru mohly nebo také nemusely být bazaliomy,“ řekl ve videu na Instagramu s tím, že jakmile bude mít výsledky biopsie, dá vědět. Ve čtvrtek pak potěšil své příznivce informací, že výsledky biopsie jsou negativní.
Lékaři herci v minulosti už šestkrát léčili bazaliom, který je nejčastějším typem rakoviny kůže. Jen zřídka metastázuje nebo usmrcuje, přesto je považován za zhoubný.
Nic se nevyrovná pohledu na skotský venkov z okna vlaku Belmond Royal Scotsman. Nejvyhledávanější je čtyřdenní jízda přes Skotskou vysočinu. Cesta vede okolo mnoha hradů i lihovarů. Od letošního dubna bude navíc o něco jedinečnější a sofistikovanější: společnost Belmond se spojila s Parfums Christian Dior a odhalila Dior Spa Royal Scotsman, první vagon zcela zasvěcený wellness rituálům. Nové spa, inspirované láskou Christiana Diora ke Skotsku, má být luxusní oázou klidu na kolejích.
Cestující si budu moci dopřát wellness procedury na míru, včetně tří procedur navržených terapeuty z týmu Dior. Masáž celého těla D-Travel zbaví stresu a napětí z cestování, zatímco procedura D-Elements využívá produkty inspirované skotskou krajinou, včetně polodrahokamů a tělové mlhy Bain Dior, která má evokovat tajemné skotské mlhy, táhnoucí se krajinou. Ošetření D-Highlands se zaměřuje na kontury obličeje, zbavuje otoků, únavy a zanechává pleť krásně rozjasněnou.
Proniká hluboko do vlasového kortexu, aby ho posílil a obnovil zevnitř. Složení oleje tvoří charakteristický bioaktivní peptid, který pomáhá k tomu, aby došlo k opětovnému propojení keratinových řetězců a obnově disulfidových vazeb, což navrátí kadeřím jejich původní mladistvý vzhled. Je také obohacen o vyživující složky, jako je arganový olej, jojobový olej a vitamin E, které zajišťují hydrataci a podporují zdravý růst vlasů.
Kosmetický gigant se snaží potlačit trable s dětským zásypem. J&J se chystá zaplatit 8,9 miliardy dolarů (téměř 191 miliard Kč) za urovnání sporů ohledně prodeje svého dětského pudru, který je podle žalobců karcinogenní. Podnik to v úterý oznámil regulačním orgánům ve Spojených státech. Tato částka převyšuje původní nabídku společnosti ve výši 2 miliard dolarů. Firma čelí více než 40 000 žalob bývalých zákazníků, kteří tvrdí, že používání dětského pudru Johnson & Johnson na bázi mastku způsobuje rakovinu. Někteří uvádějí, že produkt obsahoval rakovinotvorný azbest.
Vyšetřování agentury Reuters z prosince roku 2018 rovněž odhalilo, že společnost J&J o přítomnosti malého množství azbestu ve svých produktech věděla od roku 1971. Agentura Reuters se opírala o interní zprávy podniku a další důvěrné dokumenty. Johnson & Johnson však informace Reuters odmítla. Společnost v roce 2020 oznámila, že přestane prodávat svůj dětský pudr v USA a Kanadě. Později oznámila svůj záměr přestat jej prodávat celosvětově v roce 2023.
Královna se vrací! S takovým nadšením reagují fanoušci na tuhle horkou novinu. Brazilská kráska se po pěti letech vrací ke značce jako tvář parfému Heavenly. Jednačtyřicetiletá modelka tuto novinku oznámila svým fanouškům a příznivcům na Instagramu, kde také prozradila, že spolupráce bude pokračovat v průběhu celého roku a že je pro ni tým stojící za značkou spodního prádla jako rodina.
Po velkém úspěchu v roce 2020, kdy značka Starface během 72 hodin vyprodala náplasti na akné s roztomilou japonskou kočičkou, přichází s další limitkou, na kterou se už teď tvoří pořadníky. Každé balení Starface Hello Kitty ukrývá 32 náplastí na pupínky, které byly navrženy tak, aby urychlily hojení všech nedokonalostí.
Kreativní dialog, jehož součástí je módní dům Louis Vuitton a Yayoi Kusama, se začal psát v roce 2012. Na unikátní příběh plný tvořivosti nyní navazují tři parfémy v interpretaci známé japonské umělkyně. Ta zůstává v průběhu let věrná své snadno rozpoznatelné vizi, své motivy aplikuje ad infinitum a nechává je kompletně ovládnout okolní prostor.
Kolekce nabízí dvě linie s rozdílnou tematickou orientací. Obě odrážejí Kusaminy motivy i vize, které se objevují na obalech, flakonech i cestovních schránkách tří parfémů z dílny Jacquese Cavalliera-Belletruda: jsou jimi Attrape-Ręves, Spell On You a L’Immensité.
Kusaminou kreativní posedlostí jsou květinové motivy, tajuplné a výrazné téma se objevuje na mnoha autorčiných dílech v nejrůznějších podobách: ve formě maleb, sítotisku, skulptur i instalací. U parfému Spell On You lákavé květiny odrážejí ingredience smyslné vůně a propůjčují kolekci důmyslný nádech ženskosti. Jemný potisk zdobí cestovní pouzdro Travel Case a také jedinečný Ultimate Flacon. Jedná se o unikátní zvětšenou verzi flakonu Spell On You od Marca Newsona. Je vyrobený ze skla Baccarat a umístěný na podstavci z přírodní kůže.
Až do 31. března 2023 mohli zákazníci za 6 vrácených obalů Mac Cosmetics v rámci iniciativy Back to Mac získat rtěnku zdarma. Tento servis však po 32 letech končí a je nahrazen programem Impact for Change.
V roce 2022 bylo v USA prostřednictvím programu Back to MAC zpracováno více než 340 000 tun prázdných obalů MAC, což odpovídá zhruba 9,3 milionu rtěnek. Vedení firmy má za cíl maximalizovat recyklovatelnost prázdných výrobků a zahrnuje počáteční dar 100 000 dolarů organizaci Plastics for Change, který má pomoci snížit znečištění plastem.
Díky partnerství se společností Close the Loop bude zpracovávat vrácené prázdné obaly pomocí vylepšeného procesu, který zajistí, že co nejvíce materiálu, včetně některých částí, které jinak doposud nebyly recyklovatelné, bude využito při výrobě nových produktů.