Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #38

Suchý šampon na řasy Mac Cosmetics, okysličující krém Dermalogica, vůně papíru nasáklého inkoustem, zaříkávačka akné z New Yorku nebo boj o čistou půdu značky Weleda. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

L'Eau Papier - oslava kreativity

Ten moment, kdy dáš hlas inkoustu a svým nápadům, které se pak začnou zhmotňovat na papíře před tebou. Oslava kreativity. Proces známý umělcům po celém světě včetně zakladatelů značky Diptyque, které od počátku spojovala láska ke kráse, umění a kresbě. 

Vůni papíru nasáklého inkoustem parfumér Fabrice Pellegrin vyjádřil pudrovou, květinově dřevitou vůní, které dominuje bílé pižmo. Extrakt z praženého sezamu, který do vůně vnáší moment překvapení, evokuje aroma inkoustu, zatímco čistá vůně bílého pižma umocněná rýžovým akordem připomíná nepopsaný list papíru s jeho texturou. Bílé dřevo v základu zase odkazuje na materiál, ze kterého se papír vyrábí. Celou kompozici pak projasňují pudrové nóty mimózy z Grasse, které symbolizují umělcův kreativní impuls.

Stejně jako se inkoust chová na každém papíře jinak, bude se i vůně L'Eau Papier postupem času rozvíjet na každé kůži odlišně. Výsledkem vždy bude unikátní vůně, která svému nositeli umožní naplno vyjádřit svou osobnost. Oválný štítek na flakonu ozdobila francouzská malířka Alix Waline, která zůstala věrná svému stylu. Místo tradiční ilustrace vyobrazující postavu nebo krajinu, která je pro parfémy Diptyque typická, se tak na flakonu objevuje abstraktní černobílá malba inkoustem. K dostání je v butiku Diptyque ve Vězeňské 6 na Praze 1.

P.S.: V něčem mi lehce připomíná vůni Glossier You, takže pokud je tohle tvůj vibe, určitě stojí za vyzkoušení. 

Nahlédnout do backstage

OG beauty guru Fara Homidi uvádí na trh stejnojmennou kosmetickou značku. Po letech strávených v backstage na módních přehlídkách a vytváření těch nejpamátnějších beauty looků pro značky Miu Miu, Coperni a Eckhaus Latta, se make-up artistka rozhodla upevnit svůj odkaz a podělit se o vlastní pohled na to, co je krásné. Hvězda narozená v Afghánistánu touží vdechnout své značce myšlenku „slow beauty“ tím, že „vytváří produkty, které byly s láskou vybrány za použití udržitelných metod a důmyslně získaných ingrediencí“.

Jejím prvním dropem je kolekce produktů na rty v šesti univerzálně lichotivých odstínech, které vytvářela a testovala více než dva roky napříč spektrem všech odstínů pleti. Krémové tužky na rty a štěteček na rty doprovází Essential Lip Compact, znovu doplnitelný systém, který obsahuje podkladovou bázi na rty a „Colour Plush“, barvu na rty s jemným matným finišem. Přístup celého konceptu shrnuje tisková zpráva: „Méně kvalitnějších produktů vhodných pro každého.“ Takže i když se nemůžu dočkat dalšího uvedení, které by mělo být zaměřené na glowy skin, jsem ochotný vyčkat. K dostání jsou produkty online na webu značky a v obchodě Dover Street Market Parfums v Paříži. 

Nádech, výdech

Kyslík, který dýcháme, je nezbytný k tomu, abychom přežili – a naše pleť byla zdravá. Inovativní Phyto Nature Oxygen Cream značky Dermalogica využívá směsi rostlinných aktivních látek optimalizujících okysličení – výtažek ze semen ptačího zobu lesklého z vysoké nadmořské výšky ve spojení s ručně sbíraným květem lichořeřišnice –  pomáhají okysličovat povrch pleti tím, že hydratují její svrchní vrstvy a navracejí jí tak odpočatý vzhled. Klinické studie dokonce prokázaly, že po pouhém týdnu používání pleť omlazuje o čtyři roky, a to zmírněním vzhledu vrásek vzniklých v důsledku předčasného stárnutí. Tato zpevňující a liftingová tekutá hydratační péče je vhodná jako prevence pro všechny ve věku od 25 let. K dostání je v partnerských salonech Dermalogica a na webu značky.

Weleda vyzývá Komisi EU, aby zpřísnila pravidla pro ochranu půdy

V otevřeném dopise uvádí, že má-li být nová politika účinná, musí obsahovat přísnější požadavky na udržitelné využívání půdy. „Zdraví půdy je pravděpodobně nejdůležitější odpovědí na mnoho zásadních hrozeb: změnu klimatu, ztrátu biologické rozmanitosti, ztrátu úrodnosti půdy, nedůstojné využívání půdy, takže je nyní na Evropské komisi, aby nastavila správný směr.“ Výzva přichází poté, co společnost Weleda zaslala v únoru 2023 Evropské komisi dopis, v němž naléhá, aby připravovaná legislativa týkající se mikroplastů byla rovněž striktnější.

Black China si nechala rozpustit výplně

V desetiminutovém videu uvádí důvody svého rozhodnutí, když se vydává do losangeleského zařízení, aby zákrok podstoupila. „Už toho bylo dost. Všechno musí ven,“ svěřila se.

Zaříkávačka akné 

„Poté, co jsem ve svém kosmetickém studiu ošetřila stovky klientů s podrážděnou pletí v důsledku příliš časté exfoliace, jsem chtěla vytvořit peeling, který by se dal snadno začlenit do každodenní péče o pleť, jemně odstraňoval odumřelé buňky bez podráždění a zároveň hydratoval a zklidňoval,“ vysvětluje newyorská kosmetička Sofie Pavitt během společného Zoom callu. Její přístup k ošetření je nesmlouvavý a viditelné výsledky jsou pro ni důležitější než trendy na TikToku, nechce zákazníky bombardovat přehnaným množstvím produktů. Místo toho začíná pěkně zlehka a představuje pouze jeden produkt: exfoliační sérum The Mandelic Clearing Serum s kyselinou mandlovou.

Uvedení prvního produktu bere jako příležitost k edukaci svých klientů a beauty komunity bojující s nedokonalostmi pleti. Chce je poučit o tom, co je to vlastně kyselina mandlová a proč ji lze použít na různé typy pleti, včetně citlivé, aknózní a suché. „Opravdu chci zdůraznit, že se zaměřuji hlavně na to, abych lidi naučila používat mé produkty správným způsobem. Už teď trávím se svými klienty hodně času vysvětlováním a sestavováním rutin, takže mi to přijde jako velmi rozumný krok,“ říká s nadšením a dodává: „Profesionální ošetření u kosmetičky vám pomůže jen do určité míry. Věřím, že 80 % výsledků tkví právě v precizní péči, kterou klienti používají důsledně každý den doma ve své koupelně.“ 

Ještě teď se vzpamatovávám z šílené záplavy kosmetických značek celebrit, které se během posledních měsíců objevily. O to víc mě těší každé nové uvedení od opravdových odborníků. Ti pleti opravdu rozumějí. No gimmicks! 

Jeffree Star vyhodil balíček kosmetiky Rhode do popelnice

„In this house, we are team Selena, and we are team not bullying anyone, so we're gonna skip today's review,“ řekl kontroverzní influencer a PR balíček hodil do popelnice.

Suchý šampon na řasy

Sounds too crazy to be true. Potřebuje tvá řasenka v průběhu dne vzpruhu? Mac Cosmetics přichází s produktem, který buď bude hit, nebo absolutní propadák. Lash Dry Shampoo Mascara Refresher údajně funguje jako suchý šampon, dodá řasám tvar a zintenzivní řasenku okamžitým zvětšením objemu a hebkosti řas – bez slepení. Popravdě si myslím, že pokud řasenka nevydrží celý den a žmolkuje, je na čase ji vyměnit za jinou a ne kupovat „osvěžovač“ řas. Prove me wrong. 

Emocionální wellness: Kin Euphorics x Boy Smells

Značka adaptogenních nápojů Kin Euphorics, kterou spoluzaložily Bella Hadid a Jen Batchelor, se spojila s kultovní značkou svíček a vůní Boy Smells, aby společně vytvořili kolekci svíček Emotional Illuminations. Bella Hadid se při vytváření limitované kolekce řídila vědou o emocích a zkoumala účinky molekulárních akordů na mozek spolu s vědou o tělesném vzrušení a mapování nálad. 

K dispozici jsou tři svíčky doplněné o šumivé nápoje v různých příchutích: Restart, spojuje citrusovou kůru, mátu a čerstvý zázvor, Drop Out, jejímž cílem je zklidnit tělo prostřednictvím heřmánku, levandule a šalvěje, a povzbuzující Turn On, kterou tvoří mrkev, citrusy a vetiver.

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.